my number one
Va ute och tog lite kort på min finaste vovve igår. Helt otroligt hur mycket han betyder för mig, den dagen jag blir tvungen att stå utan han vid min sida kommer vara otroligt ensamt. Min kärlek för denna hunden är obeskrivlig!
 
 
 
 
#1 - FrökenTV, bloggen om tv och film

så fin

#2 - KassandraPalma

Så fin hund!

sv: jaha åh, vilken tur! det är många som säger att han ska sluta men så bra att han inte ska det :)

#3 - Linnéa

Sååå fin <3

Nämen fy då, hoppas verkligen att huvudvärken släpper då <3

#4 - Henrik Olsson

Så fin :)

#5 - Flisan

sv: nä verkligen inte haha :D
jora de e bra med mig sj? :)

#6 - Nathalie

Åh vad fin :)

#7 - Linnéa

Hihi, ja han är såååå söt <3

Själv har jag varit ute HELA dagen nästan i solen, känner mig riktigt mör nu :()

#8 - Nathalie Tegelstam

åh så söt hund :) kramar

#9 - Flisan

sv: haha ja :)
haft en bra dag? :)

#10 - Flisan

sv: jaha usch vad jobbigt med huvudvärk, jora min dag har vart helt okej :)
några planer för kvällen? :)

#11 - Nathalie Tegelstam

- tack så mycket fina du :)
Jaa, verkligen super söt! kramkram

#12 - matilda

åh finingen!

#13 - Flisan

sv: det är super fint väder här hos mig men sitter inne för att jag är så slut i kroppen haha har du fint väder? :)
okej skönt ska oxå bara ta det lugnt för att jag ska upp och jobba tidigt i morgon :/

#14 - Flisan

sv: najs :)
hehe japp :P

#15 - Nathalie Tegelstam

- idag har jag varit med pojkvännen, ätit thaimat och lite såna saker. Vad har du själv gjort? :) kramkram

#16 - Sofia

Tack så mycket! KRAM :)

#17 - Sofia

åh vilken sötis!!

#18 - Amanda [SPONTAN]

Fantastiskt fina bilder :)

#19 - Henrik Olsson

Sv: Så lite så :)

#20 - Johanna - A dream as a model ♥

Härliga bilder och så fin hund :D

sv: Kul att du gillar den :)

#21 - Celine

- Jag tror inte att den ska vara mer faktiskt :( önskar det för håller verkligen med om att den är fin!

Jodå, själv? :)

#22 - Linnéa

Men var skönt o höra att du mår bättre i alla fall :) Hoppas du får en fortsatt fin kväll <3

#23 - V I L M A L A ♔

åhh så fin hihi! kram

#24 - ♡ Hanna Andersson ♡

Åh så söt hund!

#25 - Celine

- Absolut! :D

#26 - Nathalie Tegelstam

- urs då, det lät ju inte alls bra:( Hoppas huvudvärken går över! kramkram

#27 - Henrik Olsson

Sv: Dagen har varit härlig :)

Din då? :)

#28 - Kajsa

Fin hund!

#29 - Annster

Så SÖT!! :)

#30 - Johanna

Åh så fina bilder! Kram

#31 - Ulrika

Jag vill inte ens tanken på hur det kommer vara utan min hund, hundar är verkligen människans bästa vän <3

#32 - Ulrika

Sv: Tack! :D
Min hund älskar också att bada men hatar att simma haha... det är bara läskigt enligt henne.

#33 - linnea

så fin!!

#34 - SARA

Så söt hund och fina bilder med!
KRAM

#35 - Josephine - Living in London

Så söt! :D Otroligt fina bilder :)

#36 - Isabelle

Fina bilder!

#37 - Rebecka

Åh så söt :)

Ha en fin valborg ♡

Kram

#38 - ebba

åh va fina bilder :)

#39 - Mikaela

Vad fina bilder! Hunden ser minst sagt ut att trivas bland blommorna:)

#40 - Helen

Vilken liten sötnos :D

#41 - Othilia Li

Fina bilder!