there will always come a day when no one would believe you
Hej kära läsare. 
Sitter just nu och njuter av doften av grillat, jag älskar verkligen den lukten, det är sommar rätt igenom. Vi ska nämligen få lite gäster och då gav jag grillat som ett matförslag. 
Innan idag var jag i stallet och kollade till Compass och det var bättre med honom så det blev en lugn och helt perfekt skrittrunda. Imorgon ska han få vila och sen blir det samma upplägg som idag på tisdag. Bäst att ta det lugnt nu i början. 
Om en stund kommer Filip och sover här, kommer bli perfekt avslut på min lediga helg. 
Jag hoppas att ni kommer få en lika bra söndag som jag kommer få, pusshej! :) 
 
#1 - Linnea

Låter som en strålande söndag ju o skönt att huvudvärken är borta :)

#2 - Abigail Owusu

älskar också doften av grillat, du är inte ensam :)

#3 - Josefine ♔

Jaaaaha, vem är Filip älskling? ;)
Och åååå vad mysigt med grillat! Vädret är verkligen perfekt för det nu, så passa på alltså!! Grilla å njut för mig med! :D

Sv: Åh, men det är bra. Ja det förstår jag, snart blir han bättre och back on track igen ska du se :* <3

#4 - Annster

Tack själv! :)

#5 - erik

Håller med, grillat är bäst

#6 - Cassie Rasmussen

vad mysigt!

- tack fina emelie!<3

#7 - Henrik Olsson

Ha en fin eftermiddag! :)

#8 - Life of Johanna

Doften av grillat är det bästa som finns :) Och sedan själv få äta det grillade :)

#9 - NICOLE

SV Men grillat är ju sååå gott, åt det nu med :D
Och vad kul med nattbesök :)

#10 - KassandraPalma

sv: fast det skulle inte vara lika bra med en två men aah, får hoppas det!

#11 - Hanna Andersson

Sv: Idag har jag bara legat och solat hela dagen, vad har du gjort själv? :) kram

#12 - emma

Hej! :)
Allt bra?

#13 - Annster

Bara bra! :)
Haft en bra dag själv?

#14 - Johanna - A dream as a model ♥

Åh vad härligt med grillning :D

Sv: Tack, kul att du blir det :D

#15 - Emma Broberg

åh grillat så gott :D ha en fin kväll, kram. <3

#16 - Nathalie Tegelstam

Vilken mysig och somrig bild :) Älskar att grilla! Blir så mycket godare. Kramkram

#17 - Ebba ♥

Åh vad gott med grillat!

#18 - Ellen

Ja, lukten av grillat är verkligen bäst!

#19 - V I L M A L A ♔

Hoppas ni får det mysigt! Älskar också grillat, nomnom ^^

#20 - tessie

Hoppas du har haft en bra helg! Kram

#21 - Ester

Åh vad mysigt det låter!! :D

#22 - MALIN

svar: lite sent svar..men idag har jag tränat, solat och grattat min farbror! vad har du själv hittat på idag? :)

#23 - Denise

Åh, grillat är ju verkligen helt underbart och som du säger, SOMMAR! :D

#24 - Hanna

Vilken mysig bild!

#25 - jenny :)

Åh älskar också grillat, ssååå himla gott! :'D

sv* Hihih åh tack!

#26 - Josefine ♔

Sv: Nämen ååå tack!! :D
Haha jaa det hoppas jag allt att du gjorde ;) Vet inte alls när jag åt grillat senast :o :( <3

#27 - Anita

ååh, älskar att grilla.. :D

#28 - frida

Ååh vad gott med grillat! :D