Åh vad jag tycker om han
 Idag red jag ett helt underbart pass med min älskade prins. Han gick i fin form på dressyrdelen och vi avslutade men lite hoppning som även där gick riktigt bra. Han var pigg och framåt, så skönt att ha en häst som verkligen vill hoppa. De sista vi gjorde var och hoppade en bana (som ni kan se på film nedan). Det är lite småfel här och var, men jag är ändå riktigt stolt över honom och mig. Det känns så rätt, och nu har jag även Compass på heltid. Han känns precis som min egen och jag är så glad! :D 
  
#1 - NATHALIE - Fashionblog

- åh vad tråkigt, krya på dig finaste du :) kramkram

#2 - fashion

Hoppas ni fortsätter så :D

#3 - Ebba

Svar/ förstår det! Perfekt med en stockad tröja under ju :)

#4 - Josefine ♔

Det är verkligen fantastiskt roligt att se det här. Och jag är SÅ glad för din skull att han är din varje dag i veckan nu. Vet inte om han har blivit riden av massa andra under de dagar du inte hade han förut, men nu kommer du VERKLIGEN få chans till att lära känna honom på ett "ärligare" sätt när det bara är du som har det fulla ansvaret liksom. All lycka verkligen!! :D <3

#5 - Ebba

Svar: ja precis, kunna ha tights & en mysig stickad tröja till

#6 - NICOLE

Åh vad härligt - lycka!! =)
Men en fråga som jag missat.. eftersom du nu skrev att han känns som din, är du fodervärd (ell va man säger :D) åt han då? :) Har trott att han var din :)

SV: Ja det var jätteroligt! =)
Haha jaa det kan jag tänka mig :D Ska bli riktigt roligt! Vi ska bo kvar där i en stuga också, så mys :)

#7 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina ni är:)

#8 - fashion

Svar: varsågod :) Glad att du blev glad :D

#9 - Veroniika

Svar; Förlåt för sent svar!
Har skött fina hästen sen 5 februari 2011 så ett tag nu! Hon kan en massa tricks haha, men tex. buga, kram, puss, ta upp benen, kolla åt höger o vänster och ett par till :)
KRAM

Hoppas du haft en bra dag hittills :)

#10 - NATHALIE - Fashionblog

Vilken fin video :) ha en toppenkväll fina du! kram

#11 - VERONICA - fashionblogg

RIKTIGT fin video! :) Ha en fin kväll tjejen, kramar på dig!

#12 - sandra karlsson

Tack så mycket! :)

Fin video!

#13 - bookofems.blogg.se

låter fantastiskt! :D

#14 - Lollee

Ni är så fiiina!

#15 - Kristina ►ll - musikblogg

Ser så bra ut!! Saknar alltid ridningen när jag kikar in på din blogg!

#16 - Josefine ♔

Åh vad fina förändringarna har blivit!! Headerbilderna är verkligen, woooaaah!! :D

Sv: Haha vad go du är! Känner mig nästan lite hedrar när du säger att det typ är för min skull hihi ;)

Ja, jag kan tänka mig att ni har en massa häftiga utmaningar framför er. Och det kommer säkerligen som du säger ibland vara lite läskigt. Men läskigt är bra, det blir man stark av! Jag tror på er, och jag är SÅ glad över att få vara en del av allt det här häftiga som händer i ditt liv med Compass :D <3

#17 - amanda

Haft en bra dag? :D

#18 - Caroline Kämpenberg '

sv: ja de förstår jag hihi :D hoppas du haft en bra dag! kram

#19 - V I L M A L A ♔

Så kul :D

#20 - Emma Grann Fotografi

KUL :D

#21 - Emelie

Hej, jag har precis skrivit ett långt inlägg om min ätstörning och hur jag mår just nu på min blogg, vill att folk ska kunna läsa det och förstå vad som kan hända. Läs gärna om du vill. Kram, fin blogg!

#22 - Veroniika

Wow, om jag kunde hoppa som dig hihi. Ni är super duktiga! :)
svar; Åh tack så jättemycket :´)

Hur har din dag varit? Hoppas den vart bra! ^-^
KRAM