grattis till mina boyzz
"Mina" älskade boyzz tog hem hela 3 stycken rockbjörnar igår,Årets genombrott, Årets livegrupp samt priset för bästa fans, Foooers! Jag kan ju inte säga så mycket mer än att jag är otroligt stolt över dem, verkligen! Jag tycker verkligen om dessa killar och att få se dem vinna efter allt jobb och slit som dem har gjort, magiskt! De har redan blivit stora på lite mer än ett år och större kommer dem att bli. De ger verkligen ut all sin kärlek till sina fans och dela allt med dem! The Fooo in my ♥
 
#1 - Flisan

Sv: hehe tack det gjorde det :P

#2 - MATILDA

vad kul :D

#3 - Linnéa

Oj, får säga grattis till dom jag med :p

#4 - Linnéa

Haha, kanske det :p

#5 - Lydia Elstig

Dom är så bra! Tänk att jag har en vattenflaska Felix har druckit ur hemma;)

#6 - NICOLE

Kul med så många priser :D

SV: Eller hur!

Henrik är lite smått sjuk så vi ska bara ta det lugnt, fixa här hemma och som sagt äta godis! Har längtat efter riktigt godis så det ska jag tusan äta idag :D Dudå?

#7 - NATHALIE - Fashionblog

Vad roligt, ha en fin kväll :) kram

#8 - Prietha

Grattis till dom :)

#9 - MALIN

Vad roligt! Grattis till dom :)

#10 - Ninni - Vimsiga mamman

Hörde att att dem var dem bästa under kvällen :)

#11 - Jennisbeauty

Sååå roligt ju! :) kramar

#12 - mot plus

härliga bilder!! =)

ha en fin kväll! =)

#13 - MALIN

Svar: Min dag har faktiskt varit helt okej! Hur har din fredag varit? :)

#14 - MALIN

Svar: Vad härligt :) imorgon ska jag städa lite och träffa min pojkvän och på söndag ska vi till hans mormor på middag! Vad ska du själv hitta på? :)

#15 - MALIN

Svar: Det låter ju hur mysigt och trevligt som helst! Hoppas ridturerna går bra och att du får tur med vädret :)

#16 - || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Vad roligt för dem :)

#17 - V I L M A L A ♔

HAHA grattis till dem! De har fan skrivit en bra låt nu med XD

#18 - bexollila

sv : jag kommer ha lite internet på hotellet så kanske bloggar ngn gång :)

#19 - Amanda Jona [SPONTAN]

Haha, nej så roliga outfits de hade på galan!