min prins ♥
 
 
 
#1 - frida christina

Åh så fin han är!

#2 - Milina Salihodzic

Så himla fin!

#3 - Kimmey ~ Kung varje dag

Fin!

sv: Yes, allt är bra med mig. Hur är det själv? :)

#4 - Linnéa

Vilka underbara bilder, ser helt fantastiskt ut <3

#5 - En plats i solen

fina bilder :)

ja jag hade det kanon i göteborg :)

#6 - linah

men såsöta:)

#7 - ♡ Hanna Andersson ♡

Åh så fina bilder!:D

#8 - Alice

jätte fina bilder!

#9 - V I L M A L A ♔

så fin :))) Kram <3

#10 - KassandraPalma

sv: det är helt okej med mig, hur är det själv?

#11 - Josefine ♔

Åååå vad ni är fina!! :D

sv: Ja, usch.. det låter jobbigt :( Men hoppas det gick bra!! Kollade inte ner här nu innan jag skriver denna kommentaren.. men frågar ändå även om jag kaanskekanske hittar svaret sen.. hur gick det då?! :o


Jadå, var mysigt i stallet. Hade sällskap av två stycken faktiskt :D Jaha okej.. Du får vila lite, eller sova tidigt. Kram på dig <3

#12 - Josefine ♔

(Sv: Haha ja.. jag har ganska mycket i skolan just nu .. :( är typ så periodsvis.. ibland har vi typ inget att göra och sen bara, boom så kommer allt på en och samma gång och man stressar ihjäl sig för att hinna med allt typ :o Haha glömde svara på det här i kommentaren du fick nyss hehehe)

#13 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Nej inte än, men har kollat ut lite saker som jag kanske beställer hem sen ;)

#14 - Josefine ♔

Sv: Ja, det lutar mest mot en svart sadel faktiskt.. Men jag vet inte riktigt, brunt är ju ganska snyggt det med :o Men som sagt, svart passar ju till mer än vad brunt gör ;)

Ja, snacka om dreamteam ni två! :D Tävlar ni något eller så förresten? :D

Åh men lille vovven då.. :( Då får man typ lite dåligt samvete, även om det man gör för dem är för en egentlig bra sak.. :/

Känns verkligen som att det här med lärandet inte spelar så stor roll längre i skolan.. Utan att få bra betyg är liksom allt :o Det går överstyr verkligen :( Kram! <3

#15 - josefine

Jätte fina bilder!

#16 - Henrik Olsson

Så fin han är! :)

#17 - frida christina

Hur länge har du haft honom? KRAM

#18 - Agnes Eriksson

sv: åh taack...
så fina bilder! kram

#19 - Frida Christina

Tack så mkt sötis! :) allt är bra, sj då?

#20 - Linnéa

Kan tänka mig det <3
Hoppas din fredag har börjat på bästa sätt :p

#21 - Amanda Johansson

Fina ni är :)<3

#22 - Amanda

Fina bilder! :)

#23 - bexollila.

aw tack sötnos :D ja de e bra med mig, sj?

#24 - mot plus

så fina bilder!!

ha en fin fredag nu! =)

#25 - Linda [fotoblogg]

Fina bilder!

#26 - milina.blogg.se

- jo jag vet, men tycker det är tragiskt att det ska vara så. att tänka på sex var det sista jag gjorde som 12-13åring och det är den åldern som många tappar oskulden i

#27 - aina [fotoblogg]

Fina ni är!

#28 - isabella

Så fina bilder! :)

sv: ja visst är den! varsågod hihi! :)
- ja det förstår jag hehe! idag ska jag in till stan och äta med min kille för vi ska fira min födelsedag lite :) själv då? <3

#29 - hanna

hehe nu bloggar jag igen !! :)

#30 - Hanna Victoria Sahlqvist

Ni är superfina! :D

#31 - Fatma

Så fina! :)

#32 - Alice

sv: ja själv?

#33 - En plats i solen

Ja verkligen , Vad har du för planer för denna helgen? :)

#34 - fanny-foto

sv: ja men eller hur så hemskt! :( tacksåmycket!tog det för att de är nog inte så många som vet om det så det kändes bäst ist för typ ekologiskt och sånt där som dom flesta redan vet om.

fin häst! :)

#35 - Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Skönt! :)

#36 - Johanna - A dream as a model ♥

så fina bilder och snyggt klippt :D
sv: Åhh vad kul att du tycker det, så bra! :D

#37 - jenny.

Fin häst!

sv* haha nää det förstår man nästan :')
haha jaa blir nog det ikväll med! :) Det kom ju ut ett Vampire Diaries avsnitt idag så kan inte missa det ;D
kram!

#38 - Thursday

Så fina bilder!

#39 - Nathalie Tegelstam

Vad fin han är! :) kram

#40 - Elisabeth

Så fina ni är ❤️

#41 - Julia

Fina bilder :)