Svar på frågestunden, del 1:
 

Johanna - A dream as a model ♥
Säg 3 saker du vill göra i framtiden: skaffa familj, rida och resa. 
Vad fick dig att börja blogga? jag läste några bloggar och tyckte det verkade roligt. 
Drömresa? Det är nog USA eller Australien. 


En plats i solen
Vem skulle du vilja träffa, död eller levande och varför? Som levande skulle det vara Justin Bieber eftersom han är min Idol, har ju sett hans konsert men skulle verkligen vilja träffa han personligen och förklara hur viktig han har varit och är för mig. Som döende skulle det vara min mormor som jag saknar något otroligt! Förklara hur mycker jag sakna henne och krama henne tusen gånger om. 
Om du bara fick lyssna på en låt resten av ditt liv, vilken skulle det bli då? Believe med Justin Bieber. En otroligt viktig låt för mig. 


amanda
Vad vill du göra när du blir äldre? Jag vill jobba, ha familj, umgås med trevliga människor, rida, resa och bara njuta. 


Kimmey ~ Kung varje dag
Har du något favoritdjur? Hund och häst. 


lydia
Har du något djur? Jajamen, jag har en hund och är fodervärd för en häst. 
Vilka är din favorit klädes affärer? Det är nog Gina eller Cubus. 
Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat sedan September 2009. 
Vill du uppnå nått speciellt mål med din blogg? Egentligen inte, jag vill att mina läsare ska tycka om min blogg, och självklart vill jag ju öka läsarantalet men har inget speciellt mål så. 
Cola eller Fanta? Fanta
Chips eller popcorn? Chips
Utekväll eller hemmakväll? Beror på mitt humör samt vem/vilka man umgås med. Gillar båda två. 
Sommar eller vinter? Sommar
Kan du åka skidor? Jag är inte speciellt duktig på det ;)
Brukar du åka på semester på samma plats? Ja det kan hända om stället lockar mig, men vi har en speciell plats på öland som vi åker till på sommaren. 
Hur lång är du? Väldigt lång, närmare 1.80

 

frida christina
Tre saker du gör varje dag? borstar tänderna, smsar och gå med hunden. 
När brukar du gå upp? Oj det är väldigt varierat med mitt jobb som jag har. Om jag jobbar morgon går jag upp vid 6, om jag jobbar kväll vid 11, om jag är ledig blir det runt 12 kanske ;)
Hur ser den perfekta dagen ut? Ligga och dra sig på morgonen, äta en god frukost, ta en långrunda med hunden, ta en ridtur i skogen och sen umgås med sina närmaste vänner och ha myskväll.
Hur länge har du bloggat? Sedan September 2009. 
Varför började du att blogga? Jag läste några bloggar och tyckte det verkade kul. 
Vad är det bästa/värsta med att blogga? Det bästa är alla fina läsare och kommentarer man får. Man lär känna nya människor och kan dela delar av sitt liv. Det värsta är om man får elaka och dumma kommentarer samt att det tar mycket tid. 
Vad vill du få ut av ditt bloggande? Kunna dela med mig om både bra och dåliga saker, kanske kunna hjälpa andra genom det. Jag är ganska öppen på min blogg och så länge jag tycker det är okej så hoppas jag att det kan hjälpa. Samt lära känna nya människor och få en inblick i deras liv. 


elin stridh
varför bloggar du? Jag tycker det är himla roligt både att blogga och läsa andras bloggar. 
favorit blogg? oj, jag läser ganska många bloggar men Tinas blogg är alltid en jag kollar. 


emma ♣
favoritlåt/färg/blogg/artist? Låt: Believe med JB, Färg: Blå tror jag, Blogg: som jag sa så läser jag många med Tinas tror jag, Artist: Justin Bieber
vad ska du hitta på under ditt lov eller vad har du gjort under ditt lov? Eftersom jag jobbar har jag inget lov :/ 


Tina
Nämn ett fint minne med mig? Oj, ska jag välja ett? Det var nog när jag var hos dig en hel helg och när vi tar massa bilder. 
Sommar/vinter? Sommar
Vad får dig stark och vilja fortsätta kämpa i svåra stunder? DUU, mina vänner självklart, men även musik, mina tatueringar, min älskade hund och familj. 
Vad är det första du lägger märke till när du ser en kille? Alltså vad tänder du på typ? Utseendemässigt så kollar jag oftast på helheten, men kan kolla extra på händer, ögon, nacke och hår typ. 
Nämn tre filmer du tycker är riktigt bra? The Lucky One, The Last Song och Safe Haven
Nämn tre låtar du tycker är riktigt bra? Sanna Nielsen, Undo. Demi Lavoto, Let it go. Justin Bieber, Believe. 
Vad skulle du göra för att få en chans till om du betett dig dåligt mot din partner? Beror på vad jag hade gjort, men jag hade nog gjort bokstavligen allt för att få tillbaka den om jag verkligen älskade den. 
Nämn tre viktiga personer i ditt liv? Mina närmast vänner (du, sofia och matilda) samt min mamma, min halvbror och Justin. 


Vilma Larsson
Varför började du blogga? Jag läste några bloggar och tyckte det verkade himla roligt :)

 

 

 

#1 - frida christina

Åh älskar Q/A, så roligt!

#2 - Amanda [SPONTAN]

Intressant läsning :)

#3 - Linnéa

Spännande frågot & svar <3

#4 - FlizanLizan

sv: tack detsamma :D

#5 - Hanna Victoria Sahlqvist

Åh vill också till USA :D

#6 - Josefine ♔

Sv: Hihi ja jätte mysigt!

Intressant att läsa förresten! :D

#7 - Cassie Rasmussen

sv: jo, han var bra. men ace alltså! <3

roligt med så mycket frågor!

#8 - frida christina

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe, kika in och se om det är du! KRAM <3

#9 - Linda

roliga frågor:D

#10 - Esmeralda

sv: DR alban sj??

#11 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så mycket, det hoppas jag med!! :D

#12 - frida christina

svar: Jadå! Har du haft en bra helg?

#13 - hanna

väldigt bra svar lär jag säga :D

#14 - Lotta

Sv: Tack så jättemycket, man kan behöva lite inspo sådär mitt i veckan ju :D och riktigt bra svar! Roligt att läsa :)

#15 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tack fina du! :D

#16 - josefine

Vad roligt att få veta mer om dig :)

#17 - josefine

Vad roligt att få veta mer om dig :)

#18 - Esmeralda

sv: den var också god :)

#19 - frida christina

svar: Okej så bra! Min helg var riktigt bra och jag tränade lite, umgicks med fina människor och kollade på mycket OS :)

#20 - Agnes Eriksson

åh vill också vara lång... kram

#21 - katta

Bra svar ;D

#22 - Linnéa

Håller utkik efter del 2 <3

Hoppas din måndag börjat bra :P

#23 - isabella

Kul att läsa! :D

sv: Ellerhur! Vill så gärna åka utomlands.. :)
ja verkligen! Ja det har jag, så himla skönt hehe! :D<3

#24 - Amanda Eriksson

sv: om någon är vacker så är det du!
kram

#25 - Michelle

Skulle också vilja besöka Australien :)

#26 - alice

Älskar din header, galet fin!

#27 - VERONICA - modeblogg

Kul att läsa!! :) Kramar

#28 - Johanna - A dream as a model ♥

Tack för svaren finis :D

#29 - Johanna - A dream as a model ♥

Tack för svaren finis :D
(skicka fel länk i förra)

#30 - Tina

Bra svar gumman :)<33