Svar på frågestunden, del 2:

Beatrice Jakobsson - Fotograf
Vad är det bästa du vet med sommaren? Att man blir mycket gladare samt att man kan vara ute med kompisar sent om kvällarna. 
Framtidsdrömmar? att jag ska trivas super på mitt jobb, skaffa familj, kunna resa, ha en egen häst kanske, vara frisk och bara njuta av livet. 

isabella
varför började du blogga? jag tyckte det verkade vara en kul grej när jag såg andra göra det. 
har du något mål med din blogg? nej egentligen inte, jag vill kanske öka lite med läsarna annars är det viktigaste att läsarna gillar den.
vad är det bästa du vet med din blogg? jadu, jag försöker variera mina inlägg och att jag är öppen, jag låter människor komma in i mitt liv...iaf till en viss gräns. 
vad gillar du att läsa på andras bloggar? jag gillar att läsa andras åsikter om saker och ting, bekännelser samt varierande inlägg. 
den bästa semestern? länge sedan jag hade semester, men dagarna då jag är på saxnäs är nog de bästa på sommaren. 
3 länder du någon gång ska besöka? Australigen, Spanien och USA. 
dröm yrke? Något med människor, jag trivs inom vården just nu. Men jag har alltid velat bli psykolog. 
favorit mat? Tacos går alltid hem ;)
favorit dricka? Juice 
favorit efterrätt? glass, marränger och kola/chokladsås. 
favorit godis? pimpim tror jag ;)
favorit glass? Sweet blueberry
favorit affär? Gina eller Cubus
favorit färg? Blå 
det bästa med sommaren? all gemenskap och sena sommarkvällar med vänner, samt solen och bad. 
det värsta med sommaren? att den är så kort och att det kan bli lite väl varmt ibland, särskilt när man jobbar. 


Emmy
Vad ser du mest fram emot just nu? till jag fyller 20 tror jag, och sommaren sjlvklart :)


Amanda
Vad ska du göra i sommar? :) Jag ska jobba, vara med vänner, sola, bada, campa, rida, äta gott, dricka gott. Ja, bara njuta och umgås med sånna jag tycker om. Försöka blogga mycket med. 
Vad händer i ditt liv om 10 år om du får drömma dig bort? jadu, då är jag 30. Jag kommer nog ha fullt upp, förhoppningsvis barn och så. Vill ju gärna resa och lyckats inom något med, vad..de vet jag inte än. 


Emelie Bohlin
Favoritblogg? jadu, den är svår. jag kollar så många bloggar dagligen..din t.ex. 
Favoritbloggare? det är nog Hanna, hon bloggar om så många olika saker. 
Favoritmat? Tacos tror jag ;)
Favoritlåt? Believe, med Justin Bieber
Din förebild? jag har fler än en, min mormor är min förebild trots att hon är död. Sen min mamma men också Justin. Han har lärt mig en massa trots att han är kändis. 
Din högsta dröm? Få träffa Jb. 

 

 Hanna Andersson 
Vad är det absolut bästa minne som Belieber? Det är nog när jag fick se han för första gången på BelieveTour. 
Vad är det bästa med Justin? Att han är så tillgiven till sina fans, trots all skit han få gå igenom med medier och sånt så finns han där för oss och fortsätter med det han gör. 
Varför bloggar du? Jag tycker det är otroligt roligt, både att blogga, läsa andra bloggar och lära känna nya människor. 

 

Linnea
vilken är din drömresa? USA eller Australien. 

 

Meda
hur tycker du en bra blogg ska vara? Den ska vara varierande, mycket bilder, lockande design och lite personlig. Jag tycker om när man får komma in en liten del i ens liv iaf, svårt att lära känna någon annars. 
vad är din favorit mat? Tacos. 
har du någon celebreiy crush (om ja vem?) Justin Bieber såklart, men även Felix Sandman i TheFooo
vad lyssna du på för låt sist? Tiesto- Red Lights 
har du djur? jajamen, en hund samt fodervärd till en häst. 
vilken affär köper du mest i ? Gina och Cubus tror jag. 
när brukar du gå i sängs när det är en skoldag? Ändra till jobbdag ist ;) det är olika, jag har väldigt svårt att somna om nätterna så sent blir det även om jag ska upp tidigt, somna vid två kanske. 
vart redigerar du dina texter? oftast i gimp. 

 

vendela sparr
Vart vill du bo om 10 år? Om jag hade fått välja hej vilt så hade det varit utomlands, men troligtvis blir det där jag har jobb ;)

 

matilda

Beskriv dig själv med två positiva egenskaper och två negativa egenskaper hos dig själv: Positiva: jag tänker ofta på andra och ställer upp för dem. jag skrattar åt det mesta, sjukt humor med andra ord och det tar jag som en fördel. Negativt: jag kan vara väldigt envis. Blir lätt irriterad. 
2. Hur ser ditt dröm liv ut? hmm svårt, men att vara frisk och njuta av livet, samt ha ett bra jobb och familj. 
Om du skulle få byta liv med en kändis för en dag, vem skulle det vara? Med en kille skulle det vara Justin Bieber, just för att se hur mycket han går igenom varje dag..och som tjej skulle jag nog vilja byta med Miley Cyrus. 
Vart handlar du mest kläder? Gina och Cubus. 
Vart skulle du helst vilja resa just nu och varför? Cypen eller något varmt ställe, vill ha värme. 

Antingen eller:

Niall Horan eller Harry styles? Harry
Solsemester eller Skidsemester? Solsemester
Facebook eller Twitter? Twitter tror jag
Utekväll eller Hemmakväll? Båda två, beror på helt. 
Shorts eller Klänning? Shorts
Guld eller Silver? Silver
Choklad eller Chips? Choklad
Svart eller Vitt? Vitt
Julafton eller Födelsedag? Julafton
Blåa ögon eller Bruna ögon? oj, beror helt på vem de sitter på, men blåa tror jag. 
John Mayer eller Ed Sheeran? John 
Spara eller Slösa? Spara
Sola eller Bada? Bada tror jag. 
Pengar eller Kärlek? Kärlek
Skräckfilm eller Komedi? Komedi om jag är ensam, annars skräck. 
Mcdonalds eller Burger King? Donken ;) our place gumms!
Hockey eller Fotboll? fotboll
Hallon eller Blåbär? Hallon
Nyår eller Midsommar? Midsommar
Morgon eller Kväll? kväll
Selena Gomez eller Demi Lovato? Demi
Sommardag eller Sommarkväll? Sommarkväll

 

jag vill tacka återigen för alla frågor. Det har varit superkul att svara på alla. Om något är oklart eller ni vill att jag ska ueveckla något är det bara att skriva igen. Hoppas alla är nöjda med svaren! :)

 

#1 - lindall

hoppas allt är bra

#2 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Hoppas du hade en super Alla Hjärtans Dag!

Jag saknar dig oxå!! Har haft så mycket att göra, därför har jag inte riktigt haft tid att snacka med dig och knappt uppdatera bloggen ordentligt :/ Men nu ska det bli ändringar :D ♥
kram kram!

#3 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Jo, jag hade det bra :)
Hur mår du finaste du? Är allt bra? ♥

#4 - hanna

hehe :) hur har din dag varit idag? :)

#5 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Neh, bara en ros från pappa :) Och du?
Vad bra att det går uppåt i alla fall ♥

#6 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Glömde skriva att det bara är bra med mig :)

#7 - H A N N A ♥

Kul att se att världen är full av olika åsikter, tyck och tänk! För själv gillar jag verkligen inte Justin, tycker rena motsatsen till vad du tycker. Därför är det coolt att tycka olika :D

#8 - En plats i solen

Kul läsning :)

#9 - MADDISENJ.SE

Tack så jättemycket :)

Passar på att tipsa om att det ikväll dyker upp en grym tävling i bloggen, missa inte det!

#10 - Linnéa

Fler intressanta frågor & svar <3

Ja, jag älskar mina nya harembyxor, kommer använda dom som bara den :p

#11 - En plats i solen

Var så god! Hoppas du har en bra måndag :)

#12 - Frida Jonsson

Hej! Nu har du möjligheten att vinna ett bikiniset från '' ToDieFor'' - direktlänk: http://www.nattstad.se/fridajonsson/tavling---todieforse-12484411
nattstad.se/fridajonsson

#13 - Linnéa

Hoppas att du haft en finfin måndagskväll med <3

#14 - Josefine ♔

Haha helt rätt! Tacos går ALLTID hem! ;)

#15 - frida christina

Åh så många och roliga frågor!

#16 - ♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

#17 - Linda

bra här med!:D

#18 - linellas

intressant ;)

#19 - matilda

hihi! klart det är vårt ställe, vi får gå dit snart :*

#20 - Emelie Bohlin

åh vad sugen jag blir på att ha frågestund nu hihi :)

Sv: Ja armbandet är verkligen jätte fint, såg inne på Guldfynd att dom har i halsband också. Men använder bara ett halsband för halsbandet var min mormors så har aldrig tagit av det. Så det är bara onödigt att jag får halsband <3

#21 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul att läsa dina svar!

#22 - freja

Så mycket frågor hehe :) har aldrig riktigt förstått det här med frågrstunder då folk spammar en om att få in o fråga något. Men har man så pass många nyfikna läsare så varför inte? :)