Veterinären
Hejsan! 
Satt mig precis i bilen och ska köra hunden till veterinären! :) hoppas att det går bra! 
Mitt nattpass på jobbet gick bra, var dock väldigt trött när jag kom hem så har sovit en stund. 
Idag var jag hästledig, kändes jättekonstig och saknar han redan!  
Vi hörs senare ikväll, måste åka nu :) 


#1 - Alexandra - Lakeyours

sv: Jag ska ner till Åhléns och lämna in mitt CV och hoppas på tur att jag kanske får jobb där, annars så har jag inte så mycket planerat! Vad ska du göra då? =)

#2 - Emelie Bohlin

vad har hänt med din hund? :(

Sv: Men min pappa är inte direkt så förtjust när det gäller hästar, tror faktiskt han är rädd att det ska hända mig något. Men har ju faktiskt ridit "ordentligt" sedan jag var 7/8 år så är ju i allefall van. Just det frågestund ja, gjorde en video men den vart 30 min lång och tänkte ingen kommer orka titta igenom den. Så har inte bestämt om jag ska göra två nya videor eller skriva svaren istället. Men förmodligen kommer dom snart , kram <3

#3 - Josefine ♔

Något allvarligt som hänt med vovven? :(

Sv: Jaa absolut! :D Inte så mycket, slutar skolan om några timmar och då ska jag åka hem och sen bege mig till stallet. Får se om jag hinner med ridtur men som alltid kommer väl tiden springa iväg och så hinner jag inte haha ;) Vad ska du själv hitta på vännen? :D

#4 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Imorgon åker jag till Stockholm :)

#5 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så hemskt mycket!

Jag ska hälsa på min släkt & sen åka & shoppa :D

#6 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Haha ja absolut ;)

#7 - Josefine

Sv: du är toppen vännen!!<3

#8 - aina [fotoblogg]

Hoppas det går bra med hunden :)

#9 - frida christina

Hoppas att det går bra!

#10 - VERONICA - modeblogg

Superfin bild! Så fin blogg du har också! :) Kramar

#11 - Juliaa

sv: jodå med mig är de bra! sjdå sötis?:)

#12 - jenny.

Åh hoppas det går bra hos veterinären!

sv* haha jaa sant faktiskt! Film är så smidigt också ju haha :D KRAM!<3

#13 - jenny.

sv* Vad skönt att det gick bra! :)

Ikväll ska jag nog dega framför teven eller kanske kolla GG, ska kolla ett avsnitt nu, blir nog fler hehehe :')
Vad ska du göra ikväll? :) <3

#14 - Emma Broberg

ha en bra kväll!! <3

#15 - Emma Broberg

ikv ska jag träna, själv då? :D kram. <3

#16 - Linda

hoppas det går bra!!

#17 - Linda

inte konstigt:D
jag mår bra

#18 - Linda

vad görs =:D

#19 - Linda

kollar på johan glans på youtube

#20 - Linda

jobbar hela jäkla helgen och imrogn :D

#21 - Linnéa

Ja, det är ganska skönt att tvätta idag när jag ändå bara har en lugn hemmakväll <3

Hoppas du har en fin kväll annars :p