Godmorgon alla underbara läsare
Godmorgon! :) har precis duschat och nu sitter jag och käkar lite. Ska snart iväg till jobbet för att påbörja mitt kvällspass. Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite. 
Hur ser eran vecka ut?
Jag jobbar idag och imorgon och sen tar jag helg. På fredag kanske jag ska träffa en kompis på kvällen och snacka lite med honom. Sen blir det äntligen ridning på lördag, som jag har längtat. Efter det ska jag med Filip hem och sova hos honom till söndag. Ser fram emot helgen! :)
Hoppas ni får en fin onsdag!
 
#1 - elin stridh

sv: det är fina fisken själv då? :D

#2 - Anna

SV: Tack, allt är bra med mig!Kram :)

#3 - Josefine

Jaha, men jobbhelger är perfekt om man vill ha extra cash! ;) Värt det ju!
Jag bowla o kröka lite hos några vänner o så ^^Tog det mest lugnt!

#4 - FlizanLizan

sv: jaha okej vad jobbar du med/som? :)
idag har jag gymmat och nu chillar jag :P

#5 - Jenny

sv: okej låter härligt :) det blir skola, träning, plugga och ta de lugnt typ :) <3

#6 - Linda

fin!

#7 - isabella

Så härligt att duscha! :D

sv: tusen tack! Jadå det fick jag :D <3

#8 - Emme ∞

Så himla underbart hår♥

SV: Aha ^^
Åh så bra! :D Har du också legat i förkylning?:/

#9 - Emme ∞

SV: Allt bara bra! Med dig då?^^♥

#10 - Johanna - A dream as a model ♥

sv: Okej så bra! Nej min dag var rätt jobbig :/
Varsågod<3

#11 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Förlåt för sent svar finis!

- Allt är riktigt bra med mig, och jag antar att det är detsamma för dig? :)

kram kram ♥

#12 - Emma

fin blogg! :)

#13 - Linda

e allt bra?

#14 - Linda

allt är bra !:D
gissa gärna vilka de falska påståendena är:D

#15 - Linda

det e okej att gissa fel ;)(

#16 - elin stridh

låter som en bra helg :D

#17 - elin stridh

jag slötittar lite på satc funderar på att lägga mig i sängen o jobba lite haha själv?

#18 - elin stridh

skönt :)

#19 - Linnéa

Ah fint :) Jag vill ha min första på handleden <3

#20 - Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Samma här.