make my wish come alive
Go kväll kära läsare! :)
Först och främst vill jag tacka för alla positiva reaktioner på min nya kategorin. Jättekul att ni gillar det, får se när jag gör den första. Idag har jag varit på jobbet och det gick superbra. Efter jobbet träffade jag en kompis en liten stund och snackade med honom. Och nu sitter jag i sängen, funderar faktiskt på att ta ett bad för jag är så frusen. Lite sent kanske men jag är sån, haha. Imorgon är jag ledig och det blir en ganska lugn dag, jag ska ta sovmorgon och sedan på eftermiddagen ska jag träffa min saknade lillebror och äta lite med honom. Sedan ska jag möta upp Filip och ta sällis med han till hans mormor och morfar. Sen blir det att vara lite med honom, sen senare på kvällen ska jag träffa en kompis. Sedan påbörja min underbara helg! :D 
Hoppas ni har haft en bra torsdag! :)
 
#1 - Emelie Bohlin

Sv: Jag också, han är så himla snygg också haha :D Ja det tycker jag verkligen att du ska göra, kram <3

#2 - MALIN

har en tävling igång på min blogg där du kan vinna en valfri bikini från TO DIE FOR. kika gärna in och anmäl dig :) KRAM
http://malinkirstine.forme.se/2014/januari/tavling-vinn-en-bikini-fran-to-die-for.html

#3 - Ronja

Fin! :D

#4 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Åh tack för tipset!!:D

#5 - Claudia Linhanfors

Hoppas du får en fin fredag! :)

#6 - MATILDA

Fin!

#7 - Agnes Eriksson

så fin du äär! kram

#8 - Linii

sv: tack detsamma, ha en superfin helg! :)

#9 - Emma

jadå allt är bra!
hoppas det är det med dig också :)

#10 - Tess

Jodå , helt okej :) Fina bilder :)

#11 - Linnéa

Oj ett fullspäckat slut på veckan <3 Mysigt :)

#12 - FlizanLizan

Sv: okej skönt :)
Jag är på väg hem från jobbet var tvungen att gå tidigare för jag har gått och blivit sjuk :/

#13 - Emelie Bohlin

Sv: ja verkligen :D jag hoppas du får en grym helg , kram <3

#14 - Emelie Bohlin

Sv: Jaha tack för du sa det, ska kika på dina filmtips nu :D <3

#15 - elin stridh

jobbar lite :) ska göra lunch snart, du då? :)

#16 - bexollila.

ja :) å tack gumman men du är ju finast bara kolla på dig!

#17 - Anna

Sv: Okej, ja en tröja hittade jag. Vad ska du göra i helgen? Kram :)

#18 - Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så himla gött att bada:)

#19 - Kitty B.

Hejsan!
Titta gärna in på www.mewana.se som säljer massor av produkter som smycken, mobilskal (iPhone 4 & 5, Galaxy S3 & S4), klockor och kläder till låga priser.

Välkommen in! (:

#20 - VERONICA

Jättefin! :) Kram

#21 - Annie Johanzzon

sv: Tack så mycket och detsamma! :)

#22 - Emme ∞

Ditt halsband är så fint!♥

SV: Åh så härligt!^^

#23 - Hanna

Vad ska du göra idag?:) nå planer ?:)

#24 - Josse

Alltid lika härligt att spendera tid med familjen ju <3
Sv: Jadå! Allt är bara bra med mig hoppas dig också :)

#25 - En plats i solen

Här är allt bra, själv då?

#26 - Micaela

så fin!

#27 - Jenny Karlsson

sv: Härligt att höra :)
Men åh tack fina du, vad glad jag blir :)

Din header är helt underbart fin också!

#28 - Josefine ♔

Men vad fin du är! :D