ten things
Hejsan alla fina läsare, även fast det är mitt i natten typ så jag har bestämt mig för en ny sak här på bloggen. Det är både till för att jag ska ha något att blogga om när jag har dålig fantasi men det är också till för att det förhoppningsvis ska bli en rolig läsning. Den nya kategorin heter "ten things" och det är alltså tio saker som jag kommer ta upp, det kan vara tio saker jag hatar, älskar, saknar osv. 
Hoppas ni kommer gilla det så får vi se när jag gör den första! :)
Vad tror ni om den nya kategorin?
#1 - isabella

åh så fin din nya header är <3

sv: Igår var jag först i skolan och sen tog jag det bara lugnt resten av dagen här hemma :D Dudå?<3

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja det är sant, använder dock inte dom apparna lika ofta;)

#3 - Agnes Eriksson

sååå nice kategori! kram

#4 - FlizanLizan

Sv: ja helt okej iaf :P
Några planer idag? :)

#5 - Linnéa

Det var en bra idé!

#6 - Linda

vi firar 6 år :) men jag har inte gjort en skönhetoperation ;)

#7 - Emelie Bohlin

Tycker det låter spännande :)

Sv: Låter som en jätte bra och mysig vecka, i allefall helgen hihi :D kram finis <3

#8 - MADDISENJ.SE

varför inte, låter som en kul grej

#9 - Emma

tack så mycket :)

#10 - Linnéa

Hihi, ja jag älskar min nya pyjamas från H&M <3

#11 - Kimmey ~ Kung varje dag

Vilken rolig idé! :)

#12 - Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det låter som en bra kategori!

#13 - Jenny Karlsson

sv: så lite så :) allt är bra, självdå?:)

#14 - hanna

det lät mysigt ! :D
jag ska strax dra iväg och gymma och sen sova hos en kompis och ha västa myskvällen :D
vad ska du göra idag?

#15 - Anna

Sv: Jag har varit i skolan och en runda på stan. själv? Bra kategori! Kram :)

#16 - Annie Johanzzon

sv: Ja precis! :)

#17 - VERONICA

Kul idé! :) Kram

#18 - Josefine

Det kommer säkert bli jätte kul!

#19 - Linii

Bra idé, blir säkert bra! :)

#20 - elin stridh

blir nog bra :D

#21 - Viktoria Catpaw

Jätte fin blogg! Min blogg handlar om spelet Star Stable Online ett gigantiskt 3D häst spel! Hade varit snällt om du bara kikade in lite :) Kanske du gillar den ändå? Kram :)

#22 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Vad bra, det är bra här med :D

#23 - Hanna

Låter som en rolig ny kategori :)

#24 - Josefine ♔

Sv: Åh har du?! Älskar det verkligen, så himla fint!! :D

#25 - En plats i solen

Låter jätte bra

#26 - Ida

Jättebra tycker jag! :)

#27 - V I L M A L A ♔

Sjukt bra idé ;)

#28 - Helen

Tycker det låter som som bra kategori :D