Finns det ens sånna?

#1 - Linnea

Såååå bra inlägg <3

#2 - Denise

Tror tyvärr inte att dom finns..

#3 - Linnéa

Ja, verkligen grymt bra :)
Ha en fortsatt fin kväll <3

#4 - NICOLE

Absolut, jag har en! =) Du kommer också finna en <3

SV: Nä samma här, men ska bli ;)

OJ jag minns inte, eller jo, travhästar hade de. Många , och de var riktigt duktiga :)

Tack snälla du, så rar! kram

#5 - bookofems.blogg.se

sv: okej!:D min mamma fyller år idag så ska fira henne! :D

#6 - Linnéa

Hihi, ja jag ÄLSKAR den sommarplågan - gillar videon o blir på bästa humöret <3

#7 - Kristina ►ll - musikblogg

åh så fint :)

#8 - Hanna Andersson

Frågan är ju om såna killar faktiskt finns, tyvärr... Hoppas man kan hitta den killen i alla fall. ;)

#9 - Hanna Andersson

Sv: Haha ja man kan ju hoppas, ;)

#10 - Linnéa

Eller hur :p

Hoppas din torsdag varit bra annars <3

#11 - Linnéa

Det har jag allt haft - fast jag hade gärna haft några semesterdagar till :p

#12 - Hanna Andersson

Sv: Jodå det är bara bra med mig :) hur är det själv? Kram

#13 - ebba

beskrivning på min pojkvän dedär hihi :) men svårt att hitta såna kan man ju säga!

#14 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådana killar finns definitivt.

#15 - Lollee ~ hästblogg

Börjar tvivla

#16 - Josefine

Han finns, jag lovar dig!! Din drömprins kanske bara fastnat i ett träd eller något så det tar lite tid ;) Haha<3

#17 - Nathalie Tegelstam

Sådana killar finns absolut, stämmer bra på min hehe! :) kram

#18 - NICOLE

SV: Ja , kanske när man slutat leta så kanske de bara kommer :)

Ja verkligen. Hästar är mäktiga :)

Tack snälla :*

#19 - fashion

Hoppas du har en bra start på månaden :)

#20 - bookofems.blogg.se

sv: tackd etsamma! :D

#21 - Charlotta Hägg

Jag kan ärligt säga att jag har en sådan kille. Vi har varit tillsammans i 6år nu och jag kan inte förstå att han fortfarande är lika bra nu som i början :)

#22 - Kristina ►ll - musikblogg

sv: jadå det är super!! har en dryg vecka kvar på jobbet, sen är jag äntligen ledig vilket ska bli rätt så skönt :) sjdå?

#23 - Linii

Och just en sån kille har jag! ;)

#24 - izabelle

Haha verkligen dröm killen ! :)