stolt över min prins
Jag sa ju att ett videoklipp kanske skulle komma upp idag och det gör det. Kände att jag ville dela med mig av detta. Kände att jag ville utmana både Compass och mig igår så jag tog med honom till hoppfältet där det är massor med höbalar. Mycket bra träning, för de blir mycket piggare på fält samt att Compass har varit spänd och rädd för dessa höbalar. Jag tyckte att det gick bra för att vara första gången för oss och vissa delar fick jag med på detta videoklipp. Han visade verkligen sin tillit för mig och tillslut var han bara några centimeter ifrån höbalarna och det gick utan problem. STOLT!
 
 
#1 - Linnea

Ah sååå skönt :). Min vecka har bara bestått av jobb jobb jobb, så även idag :().
Härligt klipp <3

#2 - Boel

Härligt :)

Sv: Samma här :')

#3 - Emma Broberg

åh vad duktig!! :d

#4 - AmandaB

SV; okej, red du då? Är det där filmen från det ridpasset? :D

MVH AmandaB

#5 - MATILDA

vad härligt =)

#6 - Mikaelas tårtor och bakverk

Jaså! Vad är det du har så mycket att göra med då?:)

#7 - NICOLE

Vad duktiga ni är :D Och vilken bra låt hihi =)

SV: HIhi jaa okej men så kan det vara!!

#8 - Juliaa

Tack finis :D

#9 - Sandra

va duktigt! hoppas du haft en bra dag :)

#10 - MALIN

Åh, vilken sötnos! Och vad duktig han är :)

#11 - Linn

Hoppas du får en super bra dag finadu! :D

#12 - AmandaB

SV; okej :D gick det bra?

MVH AmandaB

#13 - Linnéa

Hihi, ja men precis... Tänkte att jag skulle kila hem lite tidigare idag från jobbet - nästan ALLA mina kollegor har ju semester nu. Jag får göra lite som jag vill <3

#14 - bella

hoppas du får en fin fredag samt en trevlig helg gumman! :)
kram

#15 - Emma Svensson

- Vill du ha sponsrade kläder gratis? I inlägget – http://emmasvensson.forme.se/2014/juli/sheinside.html#comments Finns en länk, klicka på den och läs mer där!

#16 - Mikaelas tårtor och bakverk

Tack snälla! :)

Haha jaha. Ja men det är ju lite av charmen med sommaren tycker jag:)

#17 - NICOLE

SV Ja det tycker jag absolut! =) Ha en fin fredag!

#18 - Ester

Åh gud så duktiga!! :D

#19 - MALIN

Svar: Idag har jag jobbat och varit på en intervju, och nu är jag äntligen hemma.. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt! Vad har du själv hittat på? :)

#20 - V I L M A L A ♔

I understand da feeling, njo xx

#21 - bookofems.blogg.se

allt bra här :D med dig då?

#22 - Emma Broberg

ha en bra dag, kraam. <3

#23 - Isabelle

Sv: Tack, blir så glad!

#24 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) Och då börjar du jobba precis när jag går på semester då. Men är du nöjd med din semester så här långt? Du har ju haft väldigt fint väder :) KRAM!

#25 - Denise

Kul att det gick så bra! Och jäklar så snygg han är :D

#26 - Sandra

nu har jag frågestund på bloggen, så passa på fråga det du undrar över :D ha en toppen dag

#27 - Boel

Duktig :D

#28 - Josefine

Vad lycklig jag blir över att se det här.. Allt sitter mer eller mindre som en smäck heela filmen och allt är verkligen hur bra som helst. Här förstår jag verkligen att du var stolt. Och det bör du verkligen vara!! Shit vad duktiga ni är!! :D