Semester
Ligger just nu i sängen och har tagit en skön sovmorgon. Första dagen på min semester och det känns faktiskt lite konstigt. Kan inte riktigt få in i mitt huvud att jag får ta ut semester, det är inte många 20 åringar som får det. Men nu ska jag iaf försöka njuta och inte sakna jobbet allt för mycket. Egentligen har jag inte så mycket planerat utan jag tar mer dagen som den kommer. Det var länge sedan jag kunde göra det. Ridning och att träffa min kompisar är iaf en självklarhet. 
 
Igår slutade jag iaf jobbet vid 13 efter att ha haft natten. Sedan blev det ut och äta med familjen, det var supergod mat! Sedan ner till stallet för att göra de sista, åh vad fint det blev. Och nu är Compass hemma med. Sedan blev det att åka till en kompis och vara där en stund, så jag var väl hemma runt halv tolv tror jag. 
 
Idag ska jag ta det ganska lugnt. Däremot ska jag snart iväg och fixa lite med mitt hår, hihih ;) sedan vid sex tiden blir det ner till stallet och rida Compass på banan. 
 
#1 - Emma Broberg

härligt härligt :d

#2 - NICOLE

Skönt med semester :D Vila upp dig, ladda batterierna och ha det asbra nu :D
Spännande med håret!

SV: Ja det var det verkligen :) Men vädret är rätt tokigt just nu ;) Kram

#3 - FrökenTV, bloggen om tv och film

skönt med ledighet

#4 - Amanda [SPONTAN]

Härligt med semester :)

#5 - Isa

Så härligt med semester:D

Sv: Naw tack<3
ha en fin dag:)

#6 - Nathalie Tegelstam

- det är bara bra, själv då tjejen? :) kramkram

#7 - Linnéa

Åhå, så skönt med semester - hade suttit fint nu <3

#8 - Agnes Eriksson

såå fin, gutt med semester! kram

#9 - Emelie

Fin header :D

#10 - Henrik Olsson

Ha en underbar semester! :)

#11 - Matilda Sundin

Skönt med semester :D

svar: Tack snälla du! :)

#12 - NICOLE

SV: Vad kul! Visar du foton sen? :D
Tråkigt :( Hoppas det blir lite bättre .. :)

#13 - Elin

Jag jobbade och pluggade hela dagen/kvällen. Men idag är jag ledig från jobbet i alla fall. Vad gör du idag? :)

#14 - Elin

Jag ska hämta ut paket, träna, plugga och fixa lite jobb på datorn. Så jätteledig är jag inte, hehe. Slipper vara på jobbet i alla fall :D

#15 - Linnea

Hoppas du fått en fin start på tisdagen <3

#16 - Elin

Ja, varför blir det jämt så? Jag har nog för mycket energi, orkar inte göra ingenting :o

#17 - B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så härligt med semester!:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

#18 - Hanna

åh kul med semester!
det är bra med mig idag, hur är det med dig idag? :D

#19 - Nathalie Tegelstam

- vad härligt att höra tjejen :)
Vad skönt med semester! kram

#20 - Josefine ♔

Åh, semester är du verkligen värd vännen!

Sv: Men åå.. vad du är go! <3 Ja det ska jag, lovar att höra av mig speciellt på just de dagarna.. :*

#21 - NICOLE

SV Det skulle vara kul iaf, men du väljer ju själv såklart :D

#22 - Henrik Olsson

Sv: Hur är det idag? :)

#23 - MALIN

vad härligt med semester! ska du spendera den till något speciellt? :)

#24 - Charlotta Hägg

Sv: Det är toppen med mig idag! Jag är ledig imorgon så det känns hur bra som helst :D Hur är det själv?? Semester och allt :D KRAM!

#25 - VERONICA - modeblogg

Men så skönt att få avnjuta sommaren lite, skönt att få vara ledig! :) Hoppas du haft en toppen tisdag, kramar på dig!

#26 - Helen

Visst är de skönt med semester :) Jag har typ gått på semster ska bara jobba hemifrån i två dagar sen är jag hel ledig från jobbet :)