Go kväll
Go kväll alla kära läsare. 
La mig precis i sängen efter en toppen helg, snart är det dags att nana eftersom jag börjar jobbet redan vid sju imorgon. Min helg har ju för mesta dels bestått av att jag har varit med Tina. Vi har verkligen haft det superkul och som jag älskar den tjejen! Saknar henne redan <33 
Konserten som jag va på var också superbra, älskar att bara sitta och lyssna så! :) 
Nu blir det faktiskt att sova, har så ont i ryggen och nacken..har haft det i några dagar men blivit värre nu. Inlägget om min ridning får bli imorgon för just nu är jag så trött ;) 
Hoppas alla har haft en bra helg, hörs imorgon!
Natti! 
 


#1 - matilda

finisen!

#2 - matilda

sv: tack finaste du!! vad glad jag blir :D<3

#3 - Henrik Olsson

Sov gott! :)

#4 - Josefine ♔

Nämen har man sett på maken ett sånt fint halsband du har på dig!! ;);)

Sv: Haha jo visst har han sina stunder ;)

Hihi tack! :D Dock är dem alla från google egentligen, men de där omgjorda har ju jag pillat ihop ;)

Ah, Senco har ju börjat fälla nu!! :o Så det börjar sakta men säkert ta sig till sommarpälsen :DD

Jaha, så du bara släpper in dem och hoppas på att dem går rätt typ? ;)

Ja, Senco har faktiskt varit en av dem som blivit lite spänd och så då vi varit ute själva. Har faktiskt mer eller mindre fått ta till sånt som man gör med unghästar och inridning med dem liksom.. Haha känns lite roligt då Senco liksom snart blir 25.. Haha!
Men vad tråkigt att du inte kan rida ut honom själv.. :( Är det så att du testat lite saker och så för det? Eller ah, du ska inte göra som jag liksom? ;) För det finns ju tre unghästar i stallet nu (tre bröder) och den yngsta av dem är också sån att han ibland går ganska fint ute själv men sedan vissa (oftast) så är allt farligt ute.. En stor gren på vägen, de kan vara livsfarligt. En fågel eller något som prasslar eller rör sig innebär typ *shit nån kommer döda mig* för de jobbar vi ju liksom på, visst gäller det tålamod, masssamassa. Men det ska ju gå! ;)

#5 - Josefine ♔

Sv: Ja det var verkligen toppen!! Satt och tänkte på min magkänsla hela tiden typ att försöka få honom att inte tänka på att det bara var han som gick på marken.. Så satt och sjöng och greja. Och ja, det funkade ju! :D Asså ja, vädret var helt fantastiskt idag. Man blir så mycket gladare :D

Ja det kan jag verkligen tänka mig! Färgen kändes passande till honom :D <3

#6 - Johanna

Fin blogg :)

#7 - Nathalie Tegelstam

- tack vännen! det borde du absolut göra :)
Ha en fin dag, kramar!

#8 - Henrik Olsson

Sv: God morgon, och ha en fin dag :)

#9 - tina

Åh nutte saknar dig med redan! Mår så mycket bättre när jag är med dig! Tack för du kom runt med smyckena gumman! Vad bra att konserten var bra gumman!:) <33

Finaste finaste emelie på bild<333

#10 - JOHANNAOFSWEDEN ★

Vad kul att du haft en bra helg, så fin du är!

#11 - amanda

sv: ja jag också :D

#12 - Agnes Eriksson

fina du! Grymt fint halsband! kram

#13 - Henrietta

sv; vad kul att höra! min helg var riktigt bra! hoppas din helg också var riktigt bra!

#14 - frida christina

Fin du är!

#15 - Flisan

Sv: tack :D
Vad kul :D

#16 - Linnéa

Åh, börja jobba klockan 7? Ska vi bilda klubb? <3 Var inte sugen på att gå upp i morses :S

Hoppas du får en fin jobbdag i alla fall :p

#17 - MartinaOlsson

sv; åh, tack fina du! :)

#18 - Emmy

Hoppas det vänder med både rygg och nacke, inte skönt att ha ont så :(

#19 - mot plus

fin du e!

#20 - Karin Lygnersjö

Är så härligt när man har såna vänner som man saknar samma stund som man skiljs åt! :)

#21 - isabella

Fina du <3

sv: ja det är riktigt snyggt! :D

- ja precis, på vardagar är det antingen jobb eller skola och massa plugg eller annat som måste hinnas med. Söndagar är speciellt en slappdag, iallafall för mig haha! :D

#22 - nathalie

finis! ha en bra fin dag <3

#23 - VERONICA - modeblogg

Som vanligt sjuuukt snygga bilder, såå fin.Kramkram

#24 - Sara Ekman

kul :)

#25 - Emma Broberg

omg ditt hår, så himla fint! ha en mysig kväll, kram. <3

#26 - En plats i solen

Låter som ni hade en kanon helg.

#27 - bookofems.blogg.se

allt bra med mig :D med dig då?

#28 - Hanna

skönt att du har haft en bra helg! :d

#29 - Mira

Vad roligt, det kommer nog gå jättebra för dig och din häst! :)

sv: Men tack, ska du säga finis! <3

#30 - Mirjam Wallmark

Åh vad roligt att vara på konsert! ♡ kram

#31 - SAGA

Hoppas det blir bättre i ryggen och nacken hörru! Kram

#32 - marina

Hoppas smärtan försvinner snart!

#33 - Johanna - A dream as a model ♥

Så fin :D

Sv: Kul att du tyckte de var snygga :D