Grattis väldens bästa 20-åring! ♥
Idag är det "min" älskling födelsedag. Tänk att han redan ska bli hela 20 år gammal. Jag ska försöka fatta mig kort, hur nu det ska gå. Jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva denna människa och hur mycker han betyder för mig. Han har hjälp mig i de allra svåraste stunderna, när jag egentligen har lust att bara ge upp allt. Hur tackar man en människa för de när man inte ens kan träffa den. Det är därför min störta önskan är att träffa just Justin, att få chansen att tacka honom för allt han har gjort för mig (+ alla andra miljader fans). Jag har varit där från början och det är jag så stolt över. Visst han har förändrats en hel del och även hans musik, men vilken ungdom gör inte det nu för tiden. Jag kommer finnas där i alla lägen för det är vad hans musik har gjort för mig. Han har inte lämnat mig även fast jag har varit idiotisk ibland. 
Idag är det hans dag och jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att han får en underbar och minnesvärd fördelsedag. Idag är en sån dag jag vill att han ska kunna njuta utan all media, tror dock inte att de tänker så. 
Tack för att just han har funnits där varje timme, minut samt sekund! Tack för att just du är min förebild!
GRATTIS VÄRLDENS FINASTE JUSTIN BIEBER! 
 
#1 - jenny.

Oj är han redan 20?! Gud vad tiden går fort, haha (är inte så stort fan)

sv* Haha ja eller hur! Jaa det blir det nog, är inte så insatt i Mello men när man inte har något annat för sig så gör det väl inget! :D Ska du kolla? :)
kram! <3

#2 - VERONICA - modeblogg

Åh så grym han är! :) Kramar

#3 - N E L L I E

åh vad fint du har skrivit om han! Grattis till värdens finaste justin!
sv: När var du i london? :) Ja det ska jag absolut göra!
vad bra! :)

#4 - ELSA

Det är sjukt vad fort tiden går!! Grymt fint skrivit och känner precis likadant som du skev i ditt inlägg. Han har varit den som gett mig hopp om att fortsätta kämpa när jag egentligen bara har velat gett upp. Har så mycket att tacka honom för och önskar att jag en dag kan göra det genom att träffa honom och berätta hur tacksam jag är över att han just den personen han är ♥

#5 - ELSA

Oj har fel URL, har nämligen skaffat en ny blogg :)

#6 - frida christina

Grattis till han!

#7 - ♫♪ sandra - en musikblogg

grattis till honom :)

#8 - ZOOFIE

Men whaaat, är han så gammal nu?! :o Helt sjukt.

#9 - Nathalie Tegelstam

- med mig är de bara bra, själv? :)kram

#10 - N E L L I E

sv: Tack så mycket finfina du!
Ja jag tror vi har slutat med bluueeandgreen, så skaffade en egen blogg!

#11 - N E L L I E

sv: Tack så mycket finfina du!
Ja jag tror vi har slutat med bluueeandgreen, så skaffade en egen blogg!

#12 - N E L L I E

sv: Jaa verkligen, det går så snabbt!!
Jaha vad kul, hoppas det blir bra. Jag har aldrig vart där innan så det ska bli jätte kul! :D

#13 - N E L L I E

sv: Jaa verkligen, det går så snabbt!!
Jaha vad kul, hoppas det blir bra. Jag har aldrig vart där innan så det ska bli jätte kul! :D

#14 - ELSA

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Tror vi ska lägga ner bluueeandgreen nu eftersom ingen håller så bra uppdatering där längre.. Därför startade jag en egen blogg eftersom jag fortfarande tycker det är superkul att blogga

#15 - Patricia Karlsson

Grattis till honom!! :)
Är ingen belieber men min lillasyster är en riktig sådan, man ser inte ens hennes tapeter i rummet längre! Justin överallt hahah :D

Hoppas du får en trevlig lördagskväll! :)

#16 - Lotta

Sv. Jaa, det var de verkligen:) och det förstår jag, själv måste jag typ göra mig iordning varje gång jag ska till jobbet eftersom jag sitter i kassan på Coop där jag bor. Vill helst inte att alla ska se mig sitta där ofixad då :)

#17 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Våran älskling, så perfekt han är ♥ Han förtjänar det bästa idag!!

- Ska du säga snyggning ;)
Det tycker jag också, saknar dig ju :D
kram kram ♥

#18 - Agnes Eriksson

sv; åh tack..
gash så snygg och är han 20???? kram

#19 - Nathalie Tegelstam

- härligt att höra :)
Ha en bra kväll, kram!

#20 - jenny.

sv* haha jaa tiden går fort! :D

jaa gör det! Har typ suttit hela dagen idag och bara kollat, ååh det är så himla bra :')))))

jaa jag tycker faktiskt det är några bra låtar! (sitter och kollar nu, haha)

#21 - Johanna - A dream as a model ♥

GRATTIS GRATTIS till han :D

sv: idag har jag varit hos släktingar<3 själv då? :D

#22 - amanda svensson

Ååååh bästa justin :D om du behöver lite sminkinspo får du jättegärna kika in i min sminkblogg och få lite inspiration! kram

#23 - Linda [fotoblogg]

Finaste Justin!
Sv: Ja, verkligen :)

#24 - CAICAIS.BLOGG.SE ~

Vilken fin blogg du har! :) kram ♥

#25 - Henrietta

är han redan 20? :o gud vad det har gått snabbt, hänger inte riktigt med vad han håller på med så haha :D