mina inköp
Köpte ju som sagt lite saker igår när jag var på Hööks. Jag är supernöjd med alla inköp. Behövde verkligen en ny ansiktsborste samt hovborste till Compass. Hittade även en grimma till honom som ni ser på bild lite längre ner. Jag tyckte den verkade mjuk och skön och den var i en fin och somrig grön färg. Sedan behövde även jag lite saker, ett par nya skor var bara ett måste då mina gamla hade gått sönder lite. Sen när jag gick omkring hittade jag även dessa snygga ridbyxorna. Blev så förälskade i dem och det kändes verkligen inte som ett par ridbyxor utan det kändes som man gick runt i vanliga jeans. Sen blev det ett par nya vantar igen då en hund åt upp den ena ;) Sedan köpte jag en leksak till hunden, han måste ju få unnas han med ;) 
 
här är allt på bild förutom hundleksaken :)
 
 
 
 
 
#1 - Henrik Olsson

Då är du nöjd nu då :)

#2 - ida

snygga grejer!!!

#3 - Henrietta

Kul med nya saker!
sv; tack så myckket! hoppas du också får en bra lördag!

#4 - Izabella

Fin blogg du har!:)
Kram

#5 - Emelie Bohlin

kul med nya saker, och snygga var dom :D
kram <3

#6 - Nathalie Tegelstam

Riktigt snygga grejer må jag säga :) kramar

#7 - amanda

kul med nytt :D

#8 - Flisan

sv: vad kul, vad är det för konsert du ska på? :)

#9 - Linnéa

Åh tack, och skorna är sjukt sköna att gå i <3

Snygga inköp :P

#10 - KassandraPalma

Riktigt snygga ridbyxor !!

#11 - Tina

Super fina inköp gumman! Och grimman var jätte fin på compass gumman! Min fina ridtjej!<333 tack för ikväll gumman<22

#12 - Sara Ekman

Kul med shopping :)

#13 - Erica

sv: Åh vad snäll du är, du har också väldigt fint hår! :)

#14 - JOHANNAOFSWEDEN ★

Snygga ridbyxor :D!

#15 - En plats i solen

Aldrig fel med shopping

#16 - Ebba

Såå snygga saker Emelie! Dock lite avis.. :D <3

#17 - MartinaOlsson

sv; tack! :)

#18 - Agnes Eriksson

Jättefina saker, byxorna va grmyt snygga! kram
sv: åh ja lätt! Grejen är att man inte ens tänker på att det är en barnfilm, hehe.. kram

#19 - Jen

Riktigt fina!

#20 - mot plus

snyggt!

ha en fin dag!

#21 - Matilda

Så fina grejer!!

Svar: hahah sötis! Ja :o:o haha :D <3

#22 - isabella

superfina saker! <3

sv: ja okej, ja verkligen! idag har jag en sån dag, har bara legat i sängen hela förmiddagen sen övningskörde jag och nu ska jag lägga mig och kolla på walking dead igen haha! :D

#23 - Johanna - A dream as a model ♥

sv: hehe okej det låter ju bra :)

#24 - Emme ∞

Åh så mycket fint du köpt! :D

Fin designen blivit btw, härligt med nytt! ^^

SV: Du med!:*
Saknar dig med♥
Haft en jättehärlig helg så det är härligt, synd bara att det är måndag imorgon :(
Hur är det annars då?^^♥

#25 - Emma Broberg

så fina saker :D ha en fin kväll, kram. <3

#26 - Victoria

Hej! Fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg också, kanske hittar du något inlägg du gillar? kram:)

#27 - Tina

Tusen tack själv gumman! Hade två fantastiskt roliga dagar! Har alltid lika underbart kul med dig! Tack för du finns med gumman, vad hade jag gjort utan dig helt seriöst!? Det finns inte på kartan att jag kan leva ett bra liv utan dig! Saknar dig redan!

Sakerna du köpte till hästen och dig själv var jätte fina! Du var jätte duktig på ridningen idag med! Love you!<333

#28 - Tina

Tusen tack själv gumman! Hade två fantastiskt roliga dagar! Har alltid lika underbart kul med dig! Tack för du finns med gumman, vad hade jag gjort utan dig helt seriöst!? Det finns inte på kartan att jag kan leva ett bra liv utan dig! Saknar dig redan!

Sakerna du köpte till hästen och dig själv var jätte fina! Du var jätte duktig på ridningen idag med! Love you!<333

#29 - Ida Gratte

Fint! :)

sv: Ja allt är kanon med mig :) Med dig då? :)

#30 - jessy

Vinnaren av VECKANS BLOGG är nu uppe, kolla in om det var du som vann! :D
Om inte, ta chansen att vara med om att bli nästa VECKANS BLOGG, kram!

#31 - Josefine ♔

Ååå så mycket fint!! :D Haha har ett x-antal ridhandskar.. Men den där såg sjuuukt snygga ut:o Å skorna med....Kanske dags att åka till Hööks.. ;)

#32 - linah

åå så nice:D

#33 - V I L M A L A ♔

Bra grejjor! :D

#34 - ♡ Hanna Andersson ♡

Snyggt! ;D

#35 - frida christina

Vilka fina saker!

#36 - Amanda Johansson

Vad fint :) Alltid kul med nytt! <3

#37 - Amanda Johansson

Ja verkligen, shopping får en alltid på så bra humör!! :D<3

#38 - FrökenTV, bloggen om tv och film

gillar byxorna