Grattis världens bästa vovve ♥
Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller världens bästa vovve år! 
Jag älskar dig så mycket ska du veta! ♥
 
 
#1 - Karin

Sv: tack snälla :D <3

Grattis till lilla vovven! :D

#2 - Amanda [SPONTAN]

Superfina bilder, grattis! :)

#3 - Denise

Hur gammal blir den? :D

sv: Han är runt 150 cm :)

#4 - kaffehörnan

Grattis grattis

#5 - Henrik Olsson

Stort grattis till honom! :)

#6 - Mikaela - jagar bröllopsformen!

Vet inte om jag hade kunnat byta ut det där mot choklad men nog är det gott alltid:)

#7 - Isa

Naw grattis till sötnosen:D<3

Sv: Jasså de låter ju jätte bra:)
ska själv börja läsa till undersköterksa till hösten, trivs att jobba inom vården:)
jodå:)
kram<3

#8 - Anita

Åh vilken underbar en! :D

#9 - Hanna

åh så söt! Grattis till Sötnosen :D

#10 - linah

så fin:D grattis

#11 - Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Jättesöt hund :)

#12 - Pauline

vad fin :)

#13 - NICOLE

Grattis till sötnosen :D

SV Tack så mycket :D

Aha okej, men äh lite busig får man ju vara så länge du inte har för ont. Kändes det bra då? :D

Jaa jag älskar nötter :D

#14 - Ebba ♥

Åh vad söt!!

Sv: Tack så mycket, kram ♥

#15 - Josefine ♔

Grattis till lilla vovven! :D

Sv: Haha ja, jag får väl prova den ;) Hoppas du har det bra <3

#16 - Josefine ♔

Sv: Nja, har verkligen haft bättre dagar.. :( <3

#17 - Henrietta

Åh vad fina bilder! :)

#18 - felicia

så fina bilder!:D

#19 - Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Tack, visst är dom :)

Ja verkligen ^^

#20 - Mikaela - jagar bröllopsformen!

Det känns som att det hade varit lite annorlunda så den idén tåls helt klart att tänka på:)

#21 - Henrik Olsson

Sv: Det tror jag garanterat! :)

#22 - Henrik Olsson

Sv: Det tror jag garanterat! :)

#23 - Tess

Åh, så fin! :) Kram

#24 - Karin

Hur ska ni uppmärksamma hans födelsedag då? :)

#25 - JOHANNAOFSWEDEN ★

Så fin och ett jättegrattis från mig! :D

Sv; Åh tack <3

#26 - J U L I A

Åh vad söt, kram
SV: Tack! :)

#27 - Mia Forsberg

Aaw va söt :)

#28 - Nathalie Tegelstam

Grattis grattis till din fina hund :) kramar

#29 - vanja

sv: jaa :)

#30 - Flisan

sv: hehe ja :P
haft en bra dag? :)

#31 - KassandraPalma

såå fin vovve!

#32 - Johanna - A dream as a model ♥

sv: Ja det var gott :D

#33 - V I L M A L A ♔

Ett stort grattis till vovvsingen!! ta hand om dig ♥

#34 - ♫♪ sandra

åh grattis till sötisen!

#35 - ebba

Åhh vilken sötis!!
Delta gärna i min veckans blogg tävling :)

#36 - B E A T R I C E J O H A N S S O N

Grattis till din vovve!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

#37 - NICOLE

SV Hemskt nog, ja :(

Jaa jag förstår det, man märker det på dig att det är ditt stora intresse :) Hoppas allt går för sig nu :) Kram!

#38 - bella

åhhhh den är sååå fin, älskar färgerna !!! Grattis! :D :D

#39 - Johanna

Åh så fin! Grattis!

#40 - J o j z y ♛

Söööt!

#41 - JuliaJ

Vad härliga bilder o söt hund :)

#42 - julia

så söt hund & jättefina bilder du har tagit!!