grillmästare
Nu är det dags för grillmys hemma :) kom hem från stallet för en stund sen. Idag blev det klättring så det var ett bra träningspass.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig med min älskade vän Sofia. Åh vad jag älskar grillat, sån sommarkänsla!
Vi hörs senare! :)
 
#1 - Mia

Åh gott med grillat! Själv åt jag fisksoppa idag, mums! :D

#2 - Henrietta

Åh så gott med grillat!

#3 - Life of Johanna

Ja det är det. Man vill ju träffas oftare! :)

Grillmys är aldrig fel :)

#4 - Mia

Ja det var riktigt gott! Älskar fisksoppa :D

#5 - Linnea

Looking good :).
Hoppas du får en fortsatt finfin kväll <3

#6 - Life of Johanna

Nej verkligen inte :) Älskar grillat :)

#7 - Mirra - NH och Hoppryttare

Sv: allt är bra med mig, har nyss fått hem min andra ponny Eddie så är väl ganska lycklig hihi :* Allt bra med dig då? :)

#8 - Linnea

Hihi tackar <3

#9 - jonna

så gott med grillat :) det tackar man aldrig nej till!

#10 - MALIN

vad häftig bilden blev! och grillat är så underbart, det säger man aldrig nej till ;)

#11 - Anita

Myyyysigt!

#12 - Linnea

Hoppas fredagen slutade bra :).
Ja, jag ska leta efter en singoalla topp idag <3

#13 - Mia

Vad gör du den här lördagen? :)

#14 - Emma Broberg

det är så gott med grillat :D hoppas din lördag blir toppen, kraam. <3

#15 - Mia

Ah okej, skoj :) Jag har tränat och nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, är inte så fint väder så blir att vara inne och se tv :)

#16 - Catrine

va mys med grillning:D

#17 - Flisan

Sv: mysigt, igår jobbade och gymmade jag :P
Några planer för idag då? :)

#18 - Josefine

Åh du har bytat header?! :D super fint!! :D

#19 - V I L M A L A ♔

Så härligt, dock inte osen från grillen hahaha xD kram ♡

#20 - NICOLE

Muuuums va gött :D

SV Jaa det är alltid så himla kul! När det bara klickar. Jag och en vän har det så med, vi bara passade på en gång och nu är vi jättenära :)

#21 - ♫♪ sandra

gott med grillat!

#22 - Isa

Mums grillat är ju de bästa:D

Sv: Ja så gott:)
hihi så lite fina du:D