Stan
Hej kära läsare! 
Jag hoppas att ni har fått en bra start på er fredag. Gårdagen var verkligen inte min dag så det är ingen idé att prata om den. Idag hoppas jag att dagen bli bättre. Jag är iaf ledig idag och hittills har jag hunnit träffa pappa en stund. Nu ska jag en runda till stan och möta upp farmor. Vi ska kolla på en julklapp till mig och sedan ut och äta lite. Sedan blir det stallet och träffa min prins! 
 
Det blir en lugn fredag då jag ska jobba hela helgen. Så det kan vara ganska skönt att ta det lugnt då. Hoppas att ni får en fin fredag! <3
 
 
 


#1 - Alice

Låter som en mysig dag, hoppas den blir bra! :)
Sv: Åh, det visste jag inte. Verkligen tragiskt. :( Ja, det är så härligt! ^^

#2 - Linnea

Åh, låter ju som en mysig fredag <3

Tack, tog faktiskt ledigt idag för att vila ryggen o så...

#3 - Hanna

du är så sjukt fin! :D hoppas du får en bra fredag!

#4 - ronja


Hoppas du får en fin fredag du med :)

#5 - Emma & Julia

Åh vad mysigt med stallet! Hoppas din kväll blir fin :)

#6 - miningalinn

Så fin bil, så fint hår!

#7 - Celine

- Alltså gud verkligen! Bara 2 dagar kvar nu till första advent! :D

#8 - Jessica

sv' Tusen tack!
Vad härligt att höra :)
Nu har jag börjat om med mitt bloggande, därav sent svar. Hoppas du mår bra! :) Kram

#9 - Kajsa-Stina

Så fin du är vännen♥ Så jobbigt att du hade en dålig dag igår. Hoppas dagen idag blev bättre då du fick träffa din pappa en stund och även vara i Stallet med Compass! Det måste ju ha fått dig på bättre humör kan jag tänka mig :)

sv: Jaha okej! Så det är så det går till hehe. Mobilkunnig är jag känner jag jajemen! Haha nej men jag hade ingen aning om det faktiskt. Tur att du vet hur det går till så jag kan få det förklarat för mig :)

Vad kul att du ska på julmarknaden på söndag också. Älskar att gå omkring på såna tillställningar. Så mysigt :)
Själv så mår jag helt okej idag. Bättre än igår iaf så det känns skönt. Tidigare idag så har jag träffat en kompis och nu ikväll blir det Idol bara. Ska su se Idol ikväll? Dom lär ju hedra Tristan kan jag tänka mig som tyvärr inte lever längre. Så hemskt :(
Vem tror du annars åker ut idag? Jag tror det blir Josefine. Eller det känns som det iallafall :(

Kramar♥

#10 - Jessica

sv' Åh men tuuusen tack vad du är go, superfin du med måste jag säga alltså!!
Vad roligt att du vill hänga med på min nystart, haha :)
Allt är bra med mig, hoppas det är bra med dig med! Kram

#11 - Linnea

Ja jag med, vill inte se Lisa i finalen :-)

#12 - Linda

fin bild!:D

#13 - Linnéa

Aha, såååå surt att josefine åkte ut <3 :(

#14 - Linnéa

Och nu håller jag på mollie till 110% <3

#15 - Tina

Sv: Ja det var verkligen jätte gulligt av honom, blev jätte glad!:)

Hade du ingen bra dag i går gumman?:( varför hörde du inte av dig till mig då gummsi?:(<33

Så fin du är bejbi! Jobba inte ihjäl dig i Helgen nu! Längtar tills vi ses!<333

#16 - Kajsa-Stina

sv: Det är verkligen så hemskt att Tristan är borta att jag fortfarande är i chock. Så orättvist att han inte finns längre. Klart det är synd när vem som hest går bort men han var ju så ung också och hade hela livet framför sig :( Det känns som man kände honom på ett sätt även fast man inte gjorde det eftersom man fått följa hans resa i idol o sådär :(

Hur tycker du annars uppträdandena var igår? Tyckte du att det var rätt personer som gick vidare? Själv tycker jag det var synd att Josefine inte fick komma till final då jag tycker hon är såå duktig!

Hur mår du annars idag vännen? :)

Kramar♥

#17 - Tina

Sv: jag förstår att du hade haft det oftare om du kunde, det är så snyggt!
Men stumpan det är bara att höra av dig! Du stör aldrig!! Det vet du<3

Jadu vilken dag tycker du?<3

#18 - Linnéa

Hoppas i alla fall att du får en fin start på din lördag <3

#19 - NICOLE

Mysigt att träffa farmor och kolla lite julklappar :) Det måste jag också göra snart :D

SV: jaa jag blev nöjd :D enkelt men fint!
Tack gulle, hade en jättebra fredag!

#20 - Josefine

Hoppas den här dagen blir bättre!

sv: Tack!
Ja allt är bra med mig hur är de själv? :)

#21 - Boel

Låter som en mysig dag :D

#22 - Emelie

Låter som en bra fredag! Fin bild :D

#23 - Josefine ♔

Fina duuu! :D

#24 - Johan

Skönt att vara ledig och inte göra så mycket. Älskar det. Att bara vara hemma och inte ha några måsten, bara glassa runt och göra vad man nu vill göra :)

SV: Det blev inte bättre med honom. Lilla gubben. Du kan läsa om det i mitt senaste inlägg... :(