stressig lördag
Jaha då var det dags för min stressiga lördag som inträffar varannan helg. Först var jag hos Compass och fixade hos honom. Red även en liten runda och idag var han allt lite busig. Sedan var det att skynda sig iväg till Risse och det gick väl helt okej där också. Blev allt som jag ville i slutet av ridpasset. 
När jag kom hem blev det dusch och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig så att jag sedan kan bege mig till jobbet. Jag slutar vid 21 ikväll så vi får se vad som händer efter det. Jag ska försöka att sova ganska tidigt idag eftersom jag har ett dagspass imorgon på jobbet. 
Imorgon står även julmarknad på schemat, så himla mysigt! 
 
Jag vet att detta blev ett litet stressigt inlägg, men det får gå för denna gången. Hoppas att ni får en fin lördag! 
 
#1 - Boel

Jätte fin bild :D

Sv: Roligt att du håller med ^^

#2 - Linda

fin som alltid

#3 - Linnéa

Jösses, hoppas att du överlever din stressade lördag då <3

#4 - Isabell

Men åh va mysigt med julmarknad! :D
Kram

#5 - miningalinn

Jobbigt att behöva stressa!

Sv: ja precis! Till och med dom ska jag få se!!:)

#6 - Jossie

Åh vill också på julmarknad!!

#7 - Alice

Oj, fullt upp! Du får slappna av på julmarknaden. :)

#8 - Alina

fin du e!

#9 - Kajsa-Stina

Så fin du är vännen♥ Och så skönt att det gick bra hos Compass idag och att han var på ett lekfullt humör hihi! Det piggar alltid upp :) Hoppas det gick bra på arbetspasset på jobbet också och att det går bra imorgon med :)

sv: Jag hoppas också innerligt att Mollie vinner hela alltet nu! Hade också gärna sett henne och Josefine i finalen då dem är såå duktiga båda två :D

Skönt att du mår helt okej iallafall och att du haft en bra dag hittills :) Själv så mår jag faktiskt bra måste jag säga! Så det känns skönt. Träffade en kompis förut idag och nu ikväll blir det tv-mys bara och att ladda batterierna :)

Så mysigt med julmarknad imorgon. Längtar tills de anordnas här också då ska jag stå på låset och vara först in hehe! Men det blir väl lit längre in i december :)

Massa kramar♥

#10 - Emmy

Åh julmarknad, alltid mysigt ^^

#11 - Linnéa

Skönt o höra <3

Har bara haft en lugn kväll här nu det sista - slappar framför TV:n o en favvisfilm "the holiday"

#12 - Josefine ♔

Oh, hoppas du kan ta det lugnt snart igen hihi :*<3

#13 - Linnéa

Hoppas du har kunnat sova o får en fin start på din 1:a advent <3

#14 - Kajsa-Stina

sv: Aw tack fina du♥ vad glad jag blir att du tycker det :)

Hur mår du annars idag? Själv så mår jag rätt så bra förutom att det känns som jag håller på att bli förkyld.. Så jävla drygt :( Mysigt med julmarknaden idag! Hoppas du hittar något fint som får följa med dig hem. Här hemma blir det att ta fram de sista av julpyntet och även att försöka hinnas med att baka lite! Har du börjat julbaka ännu? :)
Kramar♥

#15 - Isabell

Svar: åh tack! :)

Hoppas du får en trevlig söndag! :)
Kram

#16 - miningalinn

Varför blir det stressigt bara varannan lördag?:)

#17 - Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)

Mysigt med julmarknad, jag vill också!! Eller typ julbaka eller göra julgodisar… Istället får jag sitta och plugga :/

#18 - NICOLE

SV: åh vad kul att höra :D Hoppas du får en fin söndag, första advent och allt :D

#19 - Emelie

Va kul med julmarknad!

#20 - Boel

Gillar verkligen din tröja :D