Inspiration


#1 - Kajsa-Stina

Så otroligt fin inspo! Älskar alla bilderna :)

sv: Tack fina du. Kul att du gillar och uppskattar inlägget och att du själv känner igen dig i vissa av punkterna :)

Ja gud ja! Förstår det måste vara svårt att göra designers och headers. Alltså hur gör man!? Seriöst haha? Jag fattar ingenting av koder eller nånting :(

Så skönt att du har en hel ledig helg! Det är du verkligen värd :) Vad hittar du på idag och hur mår du? Själv så mår jag bra idag och ska in till stan om ett tag och luncha och kolla runt lite. Sen blir det lite övningskörning för min del ;)
kram!

#2 - Linnea

Åh, vilken underbar inspo <3

#3 - Märta

Åh så sjukt mysiga bilder :) Älskar dom verkigen!

Sv; Jo tack allt är bra med mig hoppas du mår fint :)

#4 - Lineea

Hihi, jag har spelat sönder den låten den senaste veckan :-)

#5 - Linnea

Absolut :)
Några andra rolig planer denna lördag?

#6 - Josefine ♔

Åh vad fina inspirationsbilder :D

Sv: Jaaa! Personligt och himla snyggt haha :D

Åååh vad bra!! Haha nää då vet du hur jag kände i somras ;)

#7 - NICOLE

SÅ fina och mysiga foton! November nu, herregud alltså :)

#8 - Moa Persson

åh så mysiga bilder

#9 - J E N N I F E R

Så fina bilder!

#10 - Kajsa-Stina

sv: Tack snälla! Jag känner också att det är realistiska mål som jag ser fram emot att uppfylla :)

Det håller jag verkligen med dig om och det gäller det mesta. Det behöver inte vara krångligt och avancerat för att det ska bli snyggt i en design eller header osv. Samma sak gäller matlagning tycker jag. Behöver inte vara värsta receptet utan det lilla kan vara så gott också :)

Så mysigt att ha tillbringat din dag i stallet såhär långt. Önskar själv jag hade en häst att gå till och sköta om! Så fina djur :)
Tack fina du<3 Övningskörningen gick helt okej hehe. Ska fortsätta träna imorgon så jag får till det där dragläget ;) Har du körkort? :D
Kramar

#11 - Thea

Härliga bilder! :)
Kolla gärna in på min blogg för bilder på allt från åsnor till Paris! :)

#12 - Linnea

Ganska lugnt här med...sitter o planerar hur min eventuella lägenhet ska se ut på insidan :)

#13 - Josefine ♔

Sv: Hihi men taaack :D Finns väl någon jag gillar lite mer än de andra i båda de bildbomsinläggen som varit nu, men de flesta favoriterna kommer upp imorgon ;D

Haha helt ärligt så vet jag inte heller hur jag klarade av det :o Det var ju typ hela sommarlovet jag var utan det :o <3

#14 - Josefine ♔

Sv: Hihi jaa det är han, min fyrbenta prins :D

Haha jaa gör det, ordning på dig!! ;)<3

#15 - Josefine ♔

Sv: Haha näääämen gulle dig!!! :D<3

#16 - Linnea

Hihi, det är jättekul att inreda, men man ska väl inte ha för stora förväntningar om jag inte får lägenheten.... <3

#17 - linnea

hon var en ponny, ( new forest ) so jag hade haft i 12 år :/ det är tungt men men bara lära sig leva med det.

#18 - Sanna

Så mysiga bilder!
ÄLSKAR din header :D

#19 - Erika

Vilken mysig inspo :)

#20 - KassandraPalma

åh så mysigt!

#21 - Linnea

Hoppas du får en fortsatt fin lördagskväll <3

#22 - Amanda Johansson

Vilka supermysiga inspobilder:)

#23 - Angelica

Härlig inspo!

#24 - zeb

Vilken otroligt härlig inspo!

#25 - michelle bergström

Härlig inspo!