I wish that I could wake up with you
Go kväll kära läsare :)
Sitter just nu och lyssnar lite på musik innan det är dags att sova inför morgondagens jobb. En perfekt avslutning på en bra helg, helgen har mesta dels bestått av hästar och ridning. Ridpasset med Compass idag gick otroligt bra, framförallt hoppningen. Helt otroligt hur vi har utvecklats om man kollar på hur det sågs ut för någon månad sedan. 
 
Sen har jag även shoppat lite idag, fick med mig en mössa och ett linne från Kalmar. Skulle köpa skor med tänkte jag men det får bli en annan dag. 
 
Imorgon är det måndag och ny vecka igen samt att vi snart går in i Oktober. Det går så otroligt fort. Imorgon står iaf jobb och stallet på schemat, samt Josefine och mitt samarbete här på bloggen, det börjar lida mot sitt slut även det. 
Hoppas att ni har haft en bra helg! :) 
 
#1 - Josefine ♔

Vad skönt att höra att du haft en bra helg, måste betyda att du ändå tänker lite på dig själv och att må bra! :*<3

Sv: Hihi så roligt (a) Jaa önskar verkligen att jag hade kunnat vara med på dina träningar och observerat hela er utveckling :(

#2 - Malin Lindgren

Så fin bild på dig!
Kul med något nytt iallafall, hoppas du har haft en bra dag, kram. :)

#3 - Madeliene

- fin bild :)

#4 - Emelie Bohlin

så fin du är <3

#5 - NICOLE

Ja du.. tiden går verkligen fort! Snart står vi här med granar och ljus :D Så mysigt!

Fin du är!

#6 - Mikaelas tårtor och bakverk

Haha jag också! Kul att se att Teletubbies lever kvar även typ 20 år senare.

#7 - Sofia

Så fin bild!

#8 - Carolina

Tack ska du ha :D

#9 - Moa

Hejsan!
Jag har precis skrivit mitt allra första blogginlägg på blogg.se och skulle bli jätteglad om du ville kika in. Kommer att skriva om träning, mode, musik, fotografi och allt mellan himmel och jord.
Tack! Kram! <3

#10 - jonna

hoppas att du också har haft en bra helg :)

#11 - Josefine ♔

Sv: Duktig du! Åh! Hade verkligen velat vilja vara med och se :D<3

#12 - Kajsa-Stina

Fin bild :)

sv: Härligt att dra iväg på en shoppingrunda. Det skulle jag också vilja göra så får se när jag gör det hehe. Hittade du nånting skojigt då? :D Men lite höstkläder ska man nog införskaffa sig tänkte jag :D
Igår så träffade jag en kompis en stund o sen blev de bingo haha.

Hoppas annars du mår bra idag och får en fin dag!

#13 - NICOLE

SV: Det gör jag med! Älskar allt i december, så mysigt :)

#14 - Ebba

Vad fin bild :)

#15 - Linnéa

Hmm, jodå, vädret är fint idag i alla fall i Sverige men jag är supertrött... kom hem från Turkiet kl. 06.30 i morses och började jobba kl. 8 :( Går nog hem snart och sover istället <3

#16 - Josefine ♔

Sv: Hihi taaack vännen (a) Är alltså så himla taggad på det här så jag vet knappt var jag ska ta vägen :$ <3

#17 - Emelie

Hoppas att du fått en bra start på veckan! Fin bild på dig (:

#18 - NICOLE

SV Samma här :D
Har ni några speciella, mysiga traditioner i er familj kring jul?? :)

#19 - matilda

fina människa!! <3

#20 - NICOLE

SV: Åh där är jag likadan :D Funkar inte med förändringar haha =)
Dock är mina föräldrar skilda så kör varannat år, men man kommer ju ändå in i rutinerna lätt och vet vad man ska göra vad vilket klockslag! Men allt det du räknade upp måste ju självklart inkluderas!! :)

#21 - NICOLE

SV Ja! Det är så roligt när man får bra kontakt med någon och märker att man faktiskt har liknande egenskaper :) För vissa klickar man ju inte alls med :)
Åh samma här! Helt underbart :D Älskar känslan!

#22 - Erika

Vad jobbar du med? :)

#23 - MATILDA ROSQVIST

så fin bild :)

#24 - NICOLE

SV Ja sjukt gott, älskar blåbär :)
Håller med :D Är så taggad! Och nu är det så speciellt eftersom vi flyttat ihop och så, nu blir det ännu mer "vårt" och våra nya traditioner :)