Ibland krävs det så lite för att göra hela ens dag
Dagen kunde inte slutat på något bättre sett. Ni vet känslan när man har längtat efter något väldigt länge. Det kan vara en sak eller en speciell person för det spelar ingen större roll. Känslan när detta händer är ju helt otroligt. Jag är iaf sån som person som blir skitglad när det inträffar. Den känslan fick jag idag när jag skulle träffa en av mina närmaste kompisar efter jobbet. Egentligen en liten grej som gjorde hela min dag, men ibland är det bara det lilla som krävs. 

Jag kan inte skriva för mycket här men om personen läser detta ska du veta att just du betyder otroligt mycket för mig och som sagt gjorde hela min dag idag! 


#1 - Elin

Älskar bilden, sååå himla bra!

#2 - Linnea

Tack, det känns superbra med att jag gått lägenheten...bara ler o studsar fram 😋

Fin bild 💕

#3 - Boel

Åh så mysigt :)

#4 - NICOLE

Åh så härligt!!

#5 - Cajsa Lindahl

hihi ja... ^^jag skulle kunna shoppa sönder hela ikea. xD hehehe

hur ser min nya design ut på din dator?

#6 - Cajsa Lindahl

thanks...jag tror faktiskt att det kan bli bra när det är klart. :)

#7 - Cajsa Lindahl

ja det va sååå nice! :D

#8 - Koehler - Skönhetsblogg

jag tror att den personen uppskattar att läsa detta väldigt mycket, fint!

Tack för din kommentar, ska absolut testa det! :D Kram!

#9 - Tina

Sv: ja de ska bli så kul! Wiihu!😄✌️ Förstår de gumman, men de gäller att ha tålamod!😊 han blir bättre och bättre, vad hände eftersom du fick svullet knä då?😔


Åh vad fint skrivet gumman! Är så glad att du är så glad! Du är värd de bästa!

Love you ❤️

#10 - Julia Svensson

så bra!!

sv: åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! kram

#11 - Linnea

Tack :)
Så himla fina textrader förresten 💕

#12 - Josefine ♔

Glad jag blir av att läsa det här! :*

Sv: Du är fin ❤ Mjo, tror mycket ligger i att jag kanske är lite stressad :/

#13 - Lovisa Magnusson

Åh vad härligt! Förstår precis hur du menar. Och ibland krävs det ju faktiskt inte så mycket för att ens dag ska bli så mycket bättre? Hoppas du haft en lika bra onsdag och får en bra dag imorgon också :D

#14 - Ida Lindborg ♡

ååh jag vet känslan, så obeskrivlig på något sätt!!

Sv. Tack så mycket!!♥♥

#15 - JoJo

så härligt! den känslan är så himla underbar tycker jag också! :D

sv; jag älskar att ha läppglans/läppstift på läpparna :) men har det inte så ofta då jag inte vill ha det på jobbet, men när jag är ledig så har jag det på mig :P

bara ärlig sweetie! :*

ja jag hoppas verkligen att hon slutar nu!

aaw, hoppas att veckan har blivit bättre för dig nu! :)

#16 - Life of Johanna

Sånt är så härligt

#17 - NICOLE

SV: haha jaa både och;) Inte så snyggt med fläckarna haha men de börjar gå bort nu =)

#18 - Klara Andersson

så sann bild

#19 - Boel

Hoppas du får en underbar Valborg!

Sv: Jag med :)

#20 - Koffe - fotoblogg

Hehe jo men sådana vänner är guld värt! Har själv en som jag ska träffa lite senare idag :)

#21 - Lovisa Magnusson

sv: Igår hängde jag med några kompisar och sov över tills idag. Och resterande av helgen kommer antagligen bestå av stallet, fix inför veckan, möjligtvis en tripp till Ullared och även lite plugg. Vad har du för planer inför helgen då? :)

#22 - Isa

Va fint :)

Sv: så lite, hoppas du haft en bra valborg :)
kram<3

#23 - Johan

Ja gud ja, vad fint det är sådär, när man äntligen träffas igen, efter att inte ha setts på hur länge som helst :)

SV: Det förstår jag. Hoppa verkligen du slipper det!!!

Jag håller med, det är det för mig med :)

Det snöade t.o.m. lite här förut... :O

Bättre med en lun valborg tycker jag. Så ja, min valborg var också lugn och bra. Lite mat och kortspelande mest :)