Fullspäckad dag
Hej kära läsare! :)
Idag vid 10 var det bestämt att vi skulle städa i stallet så klockan var ställd på nio. Det blev verkligen skillnad och nu längtar man nästan lite till att ta in hästarna för att det blev så fint. När vi var klara åt vi lite samt fikade. Sedan skynda jag mig in till Kalmar för att köpa nya chaps. Hööks har ju rabatt på skor och chaps och har även haft det ett tag nu. Jag hittade redan för en vecka sedan ett par som jag verkligen ville ha men jag var helt säker på att de var slut eftersom jag inte har hunnit in till Kalmar innan. När jag kom in på hööks finns det några få kvar och jag hade sån tur att de passade mig. Jag köpte faktiskt 2 stycken eftersom jag var så nöjd med dem och jag hittar sällan ett par som sitter som en smäck. Jag har dessutom gått ner två storlekar så nog har jag gått ner runt benen som resten av kroppen.  

Nu sitter jag och kolla på fotboll med Sofia. Äntligen får jag träffa den bruden igen, som jag har saknat henne! Senare ikväll blir det att umgås med familjen. 
 
Tänkte jag skulle visa mina ursnygga chaps, jag bara älskar dem! 
 
#1 - Johanna Utterberg

Vad snygga dom var!

#2 - Emma Engström

Skönt att ha det lite städat i stallet nu och vilken tur att det fanns chaps kvar när du kom till hööks!

Sv; Så himla roligt att höra, det betyder ju att han verkligen trivs i ditt sällskap och litar på dig! :D
Jag har ridit i ungefär 7 år, men det är inget jag skrivit värst mycket på bloggen. Har skrivit det någon gång ibland så, så det gör verkligen ingenting! :D Kram

#3 - Tina

Låter som du haft en underbar dag gumman! <3
Härligt att stallet blev så fint!
Riktigt snygga chaps gumman! Lika bra att köpa två då ;) Håller med dig! <3

längtar så sjuuukt mycket till Måndag!!
Har en sak jag måste berätta...<3 Puss!!!

#4 - anniepiie

Mycket snygga!! :) Låter som du har en finfin kväll.:) Kram

#5 - NICOLE

Låter härligt! Och snygga de var :D

#6 - N

Snygga :D

#7 - Sara

Tänk att städa kan bli så trevligt :D Jättefina chaps!

#8 - kelsie

Grymt snygga!

#9 - Lovisa Magnusson

Åh så härligt med lite städning i stallet. Man får verkligen en motivations kick när det är så fint. Sedan vill man ju hellre va och greja där om det är rent och fint, då blir det ju liksom extra roligt ;)
Så snygga chaps också :D

#10 - Julia

Åh så snygga skor!

sv: Ja det gick superbra! kram

#11 - Tina

Sv: åh sötnos! Du är duktigast!💕
Haha du får allt vänta till måndag och se vad jag ska berätta! 😜 ja vi har väll alltid saker att prata om😊

Miss you so much❤️

#12 - JoJo

kul att det fanns kvar i din storlek! :D förstår att du passade på att köpa två par då! det gjorde du rätt i :)

sv; ja flaskan är ju sjukt fin, nästan så man kan köpa parfymen bara för flaskans skull. haha! ;)

hihi så lite så! :)
den är inte så lång. är en intensivkurs, så varje steg är 4 dagar, men rätt långa dagar då :P så jag kommer gå sammanlagt åtta dagar under två olika månader :)
tack detsamma finis! <3

låter som att du har haft en bra fredag och hunnit med väldigt mycket :)
mysigt med kalas. det var rätt längesen jag var på det nu :)
igår blev det lite shopping efter jobbet och sen blev det bara lugnt hemma. kikade lite på tv och åt lite god mat. idag så ska jag och karln till gävle. först ska vi gå på stan en vända och sen äre cruising där på kvällen :) sen får vi se vad söndagen har att erbjuda. kram <3

#13 - sofia hellberg

<3 <3

#14 - Erika

Härligt att där fanns kvar till dig :)

#15 - Vanessa andersson

de var ju dööö snygga omg!! :D

#16 - NICOLE

SV Tack Snälla!! =)
De ska du vara :D Hoppas du får en grym lördagskväll!

#17 - Ida Lindborg ♡

åh vad snygga!
låter som en rolig dag! :D

#18 - Matilda Johansson

vad kul att det blev så fint och vad bra att det fanns chaps kvar! :)

#19 - Matilda Johansson

vad kul att det blev så fint och vad bra att det fanns chaps kvar! :)

#20 - madeleine magnusson

Så snygga! :)

#21 - jonna

tack :)
så snygga!

#22 - Josefine ♔

Åh jäääklar så snygga!! :D

Sv: Haha har helt glömt bort det hemliga uppdraget.. Ska genast åtgärda detta! ;)