Godnatt på er
Hej kära ni! 
Efter en lång natt med bara 3 timmars sömn gick jag upp vid sju för att jobba. Jobbpasset fick otroligt fort och jag var pigg och glad hela tiden. Även om 3 timmar kanske va lite lite så behöver inte jag speciellt mycket sömn. Jag slutade vid tre och då var det att åka direkt till min morbror för lite kalas. Blev bjuden på god mat och hade det så trevligt så. Vi var hemma strax efter sju och då åkte jag till Calltino för att spendera lite tid med honom. 

Idag stod longering på schemat och det var nog tur det för shit vad pigg och busig han va. Dock busig på ett bra sätt, en massa glädjefnatt och det gjorde mig bara glad. När jag kom hem blev det att se en film och nu ligger jag i sängen. Trodde jag skulle vara mycket tröttare än vad jag är men det ska bli skönt att få sova snart. 
Hoppas att ni har haft en bra lördag!! Puss på er. 


#1 - Johan

Wohoo, först igen, det var ett tag sedan senast nu :P haha

Haha, jag sov elva timmar natten till i fredags ;)

SV: Härligt att du blev nöjd med dem! Var det som ett riktigt officielt uppdrag, eller var det idielt du gjorde det? :)

#2 - Matilda Johansson

Låter mysigt! :)

#3 - NICOLE

Bra gjort dig att vara pigg & glad efter så lite sömn! :) Hoppas du får en fin söndag! Kram

#4 - norrbotten emmish

härligt men jobbigt ibland med lite sömn men kul att vara pigg ändå, ha en toppen söndag!! :D

#5 - Lovisa Magnusson

Du är allt tapper du ;)
Själv hade jag haft svårt att hålla upp humöret om jag endast sovit 3 timmar, haha ;D

sv: Ja, men visst är det! Nu hade jag också lagt undan en hel del pengar och då känns det ju faktiskt helt okej att unna sig behövlig shopping? ;)

#6 - Erika

Vad trevligt med kalas :)

#7 - Carolina Thoor

Fin bild på dig! :)

#8 - MADDISENJ.SE

Jobbigt med så lite sömn.

#9 - Ida Lindborg ♡

låter som en bra dag! vad skönt att du inte behöver så mycket sömn hehe, själv behöver man verkligen det...

#10 - Boel

Skönt att du inte behöver mycket sömn, det behöver jag haha...

#11 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Vad härligt att du var pigg & glad! :D

#12 - Elsa

Godnatt på dig med :)

#13 - anniepiie

fin bild på dig, jag behöver alltid mina sömntimmar.;)

#14 - Julia

Godnatt på dig med finis!

sv: Ja det har jag, hihi! kram

#15 - Natalie

Ibland blir de på tok för lite sömn...

#16 - Tina

Ja vad gör man inte för vissa personer😉❤️ Det var ju bra att du var piggare än förväntat gumman ❤️ Kul att kalaset var lyckat och likaså att de gick bra med calltino!

Väntar på dig💕

#17 - Emma Engström

Inte dåligt att jobba och vara pigg efter endast tre timmars sömn :D Fin du är!

#18 - Emma Engström

Sv; Jamen visst! Nej har ingen egen, men en liten dröm finns alltid om att ha det! :D <3

#19 - Matilda Johansson

Fin bild! :)