En fantastisk jul
Hej på er! Jag vet att jag har varit lite frånvarande här men det har varit så mycket nu här vid jul. Jag har jobbat väldigt mycket och när jag har slutat eller varit ledig så har det alltid varit julstress istället. Jag har iaf haft en fantastisk jul och det hoppas jag att ni också har haft. 
Det kommer ett inlägg med allt fint som jag har fått, jag har bara inte hunnit ta kort på allt men det kommer som sagt :) 

Nu går vi in på sista veckan för detta året och jag känner på mig att 2016 kommer bli ett bra år. 2015 har varit ett bra år men med en del kämpiga perioder. Jag ska göra ett inlägg som sammanfattar 2015 och det kommer komma ut i 3 delar så det inte blir för mycket på samma gång. Hoppas ni ser fram emot det. Jag kan avslöja att det är en hel del som ska publiceras här men jag måste bara hitta tid åt det också ;) 

I lördags efter jobbet kom Tina förbi och hämtade mig. Vi körde direkt och handlade inför vår myskväll. När vi kom hem till henne blev det att börja med maten. Kvällen bestod av tacos, godis, alkohol, julklappar, en massa skratt och fniss med bästa vännen. Jag nattade även över där. Kan väl erkänna att jag inte var jättepigg igår men det var de värt. Hade en super härliga kväll med henne. Fler sådana!! :) 

Nu hoppas jag att vi hörs snart igen, eller inte hoppas.. Vi ska det! Nu när julen har varit så ska jag bli bättre på att blogga! :) 



#1 - MALIN

Vilken härlig jul du verkar ha haft! Hoppas slutet av ditt år blir lika bra :) Kram

#2 - sarah

aa =)

#3 - Linnéa

Sååå mysiga bilder <3
Blev det några fina julklappar då :)

#4 - Carolina Thoor

Du är inte ensam om det. Jag känner likadant. Var ledig i måndags och då tog jag det lugnt, hann med alla kommenterar jag inte svarat på under helgen. Sedan jobbade jag tisdags och onsdags och var ju såklart trött då jag kom hem och ville bara ta det lugnt med killen. I torsdags och fredags var jag ledig ifrån jobbet, men jag firade ju jul med pappassläkt, mammassläkt och Niclas släkt. Så hann inte riktigt med bloggen som jag hade velat. Sedan jobbade jag hela helgen igen och jag vart alldeles slut efter det med och hade annat för mig haha. Så det är väldigt stressande då man har så många kommentarer jag inte hunnit med ännu xD likadant med inlägg! Vi får peppa varandra :D

Sv; tackar! :D

Okej vad trevligt! Det kommer mer bilder på allt jag fått. Ville inte lägga upp allt på en gång :D

#5 - MALIN

Svar: Jag tänkte åka till Jönköping, och hälsa på min bästa vän! Det blir nog någon god middag och senare går vi ut :) Vad ska du själv göra? Kram

#6 - Carolina Thoor

Sv; ja, det får vi hoppas! :)

Skönt att du ser fram emot det! :D <3

#7 - Tuva Björnwall

Åh vad mysigt!! :)

#8 - VERONICA - fashionblog

Åååh vad härligt tjejen! :) Underbart!

#9 - Julia

åh så sjukt fina bilder!
sv: Du är finast sötis! kram

#10 - Nicole

Vilken härlig jul du verkar ha haft, så fina bilder! :)

#11 - BLONDINA

Mår bättre så där pö om pö :) Hihi :) Ja jag mår också perfekt, framtidsplaner som börjar ljusna, ny lght på g :P

#12 - Alice

Härligt att du hade en fin jul och en härlig kväll med din vän! ^^<3

#13 - NICOLE

Jag hade en underbar jul! =)

#14 - Ida Lindborg ♡

Åh vad mysigt! så roligt ♡

#15 - Linnéa

Hihi :)
Hoppas att du har haft en fin veckostart tjejen <3

#16 - Emma Engström

Håller med dig, känner på mig att 2016 kommer bli ett bra år! :D Kram

#17 - Erika

Vad härligt det låter som att du haft det :)

#18 - Carolina Thoor

Sv; ja, det var super skönt att få vara ledig idag också! :D <3

Det är planer på att jag och killen ska vara med hans vänner. Men jag tror att det sviktar lite åt ett annat håll - hemma. Men jag vet ännu inte. Jag har ingen lust att ränna runt ute på stan :/

Vad ska du göra på nyår då? :) 💕

#19 - Linnéa

Hihi, ja jag måste ha en av dom hyllorna - får ge mig ut på jakt tror jag <3

Jodå, jobbar och står i men snart kommer det ju några lediga dagar på nytt :)

#20 - Matilda Johansson

Låter som att du har haft det mysigt! :)

#21 - NICOLE

SV Ja det är väldigt kul att både läsa och ha kvar :) Gör det :D

#22 - JoJo

det låter som att du har haft en riktigt mysig jul <3

sv; tack vännen! vad glad jag blir att du gillar bilderna från min jul <3

bara ärlig fina du! :)

imorgon är det nyår, hur ska du fira in det? :)
kram <3

#23 - Johan

Det låter som att du har haft fullt upp, som vanligt, men att du ändå har kunnat njuta ordentligt :)
Det är du värd!
Och jag ser fram emot din årsresumé :)
Min blev i en enda lång del, så jag hoppas du orkar läsa :P haha

SV: Ja, den var jättebra, är så glad och lycklig över att jag har en så fin släkt och familj :)