En tisdagskväll som denna
Go kväll på er! 
Jag slutade jobbet för en stund sedan och nu har Niklas kommit hit. Jag hann med stallet idag på förmiddagen men Tino fick vila. Jag kände att jag behövde sova ut idag då sömnen inte har varit de bästa de senaste dagarna. Vid halv 1 var det dags för jobb och det gick bra. Nu blir det att kolla en film och sedan sova. I morgon blir det jobb mellan 9-18. Kan inte riktigt förstå att vi går in på nya året på fredag. 
 
Ha det bra! :)
 


#1 - MALIN

Jättefina bilder! Och du är sååå fin med din pojkvän! Kram

#2 - johanna

mysiga bilder!

#3 - Julia

Åh så mysigt!
sv: Åh tack, ja jag är verkligen så nöjd! kram

#4 - Ida Lindborg ♡

Så mysigt!! http://daylife.se/blondina/

#5 - ida - photography, style, life ♡

åh skulle klistra in ett hjärta...♡♡

#6 - Boel

Åh så mysiga bilder <3

#7 - Erika

Nej tänka sig, redan nyårsafton imorgon ;o

#8 - Alice

Skönt att du hann med stallet på förmiddagen och att jobbet gick bra! ^^

Sv: Haha, jadu... ;) Nejmen, jag ska verkligen ta tag i det, ska nog ha som nyårslöfte att lägga upp lite filmer, hihi! Jag hade ju förberett en som jag kände mig helt okej med att lägga upp, men sen kraschade ju datorn innan jag hann fixa det och då försvann den. :( Men nu när jag har ett stativ kommer jag förmodligen filma mycket mer då jag kan filma själv och känner mig mycket säkrare när jag är själv än om någon står och filmar och tittar på mig, hihi. ^^ Kan visa lite mer attityd och inlevelse då liksom.

Jag avslutade året idag med min bästis och sen imorgonkväll kommer lite kompisar och firar in året med mig! ^^ Så mysigt! <3 Hur ska du fira? <3

#9 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vilka söta bilder ;)
kram

#10 - sarah

Visst är dom

#11 - Josefine ♔

Ååååhh, fina ni!! <3