Asså hur söt?! 😍



#1 - Josefine ♔

Hihi, du är värd det! Du är bättre än vad du tror!! 😘❤️

#2 - Kajsa-Stina

Åh vad gulligt! Och jag håller verkligen med henne. Du är helt fantastisk vännen och en så otroligt fin människa både inifrån och ut. Du förtjänar allt beröm du får då du är helt fantastisk verkligen <3

sv: Det känns verkligen så sjukt skönt att ha ett givet datum att räkna ner till nu. Även om jag bra gärna hade åkt ner redan nästa vecka haha men nu har jag iallafall ett givet datum så det är ju på gång iallafall och det känns superskönt verkligen :)

Åh vad mysigt! Det låter som du haft en toppenbra fredag vilket glädjer mig. Själv så träffade jag en kompis en stund på dagen och sedan under kvällen var jag hemma och myste till det framför tvn. Skulle egentligen gått på en konsert men då krafterna till det inte fanns där så gjorde jag det bästa av situationen och hade det mysigt hemma istället :)

Kramar <3

#3 - Erika

Att få höra sådana ord är helt fantastiskt :)

#4 - Viktoria - Gravidblogg

Men åh vilket fint sms, sådant blir man ju verkligen glad av :)

Jag la till dig på instagram igår, men det kanske du har märkt ;) <3

#5 - linah

ååå va fint!!<3

#6 - NICOLE

Så fina ni är mot varandra! =) Håll hårt :)

#7 - N

Såå fint :)

#8 - Malin Lindgren

Men gud vilket gulligt sms, sånna sms gör verkligen hela ens dag, att få känna sig älskar och uppskattad av vänner och familj är klart det bästa som finns!:)

#9 - Bella

Va gulligt sms :)

#10 - JoJo

åh så fint sms! :) man blir ju verkligen såå glad när man får ett sånt! såna vänner ska man hålla hårt i! :)

sv; haha vad bra ;)

härligt att du är så taggad för spelningen med dom! :)
skönt att du mår bra trots att du inte är helt frisk än. håller tummarna att du blir det snart. <3
jag mår bara bra tack :) vad har du för planer för helgen? :)

#11 - Elin

Såå fint!! :)

#12 - sara

Såå sööt!! :D

#13 - Isabelle

Åh va sött!!

#14 - miningalinn

Sånna sms gör ens dag, så fin vän!(:

#15 - ida - photography, style, life ♡

åh du är så värd att få höra det! sådana sms gör såå mycket *.*

Sv: Tack så mycket ❤

#16 - felicia - serier/film

men aw

#17 - Bea

Åh vilket fint sms! Man blir så glad av sånt :)