vår inspo
Fixade till ett litet collage med vårens läckerheter. Jag längtar verkligen tills alla vårkläder kommer fram som förhoppningsvis sker inom en snar framtid. 
 
#1 - Elin

Åh, vilka vårkänslor jag fick nu. Så himla fina saker!

#2 - linah

åh oom jag bara kunde gå i klackar haha!

#3 - NICOLE

Så fint o fräscht :D

#4 - Kajsa-Stina

Så himla fint! Älskar verkligen kläder som är ljusa då det passar så bra nu till våren och sommaren tycker jag. Jag blir personligen mycket gladare av att ha lite färg på kläderna :)<3

sv: Åh nej vad tråkigt att du blivit förkyld vännen. Verkligen inte det du ska behöva gå igenom just nu. Hoppas den inte varar så länge utan att du snart är helt återställd och återfår dina krafter igen. Så himla typiskt att planerna för dagen skulle bli inställda pga av detta. Krya på dig <3

Jag mår bara bra tack. Ska förbereda mig inför melodifestivalen ikväll som jag ska kika på med familjen. Annars så blir det en rätt så lugn kväll för min del också. Hoppas på bra bidrag ikväll. Spännande att se vad det bjuds på. Såg att han Jon Henrik Fjällgren som vann talang ska vara med. Haha ska bli spännande att se vad han bjuder på. Han kan väl inte jojka i melodifestivalen kan man tänka? :D

Kramar <3

#5 - Sara

åh va snyggt!

#6 - Denise

Snyggt! :)

#7 - Viktoria - Gravidblogg

Åh vilka fina kläder :) Jag längtar också efter våren, vill inte ha mer snö och vinter nu :)

#8 - NICOLE

SV jaa det finns jättemycket fint :)) Har också kollat runt lite och nu börjar man bli sugen på att vårshoppa :D

#9 - Linnéa

Åh, underbara outfits - vita converse är det snyggaste som finns, passar nästan till allt <3

#10 - aschmandas

Så fint :) typ längtar till de blir riktigt vårväder :)

Http://aschmandas.devote.se/

#11 - Linnéa

Åh tack, dina styrkekramar värmer SÅÅÅÅ mycket, kommer vara jobbigt i början <3

Kram

#12 - Viktoria - Gravidblogg

Ja det förstår jag verkligen, det verkar finnas hur mycket fint som helst :)

#13 - Kajsa-Stina

Jag älskar verkligen vår och sommarkollektionerna som kommer nu! Längtar så mycket efter våren och sommaren och att få inviga en massa nya snygga kläder med fina färger också :)

Jag tycker också att startfältet i melodifestivalen inte varit det bästa tyvärr. 2012 tycker jag att alla låtar som var med i finalen verkligen förtjänade att vara där då jag tyckte alla var bra men i år vette fan.. Tycker inte heller det var ett höjdarprogram igår faktiskt men tycker det var kul att Jon Henrik gick direkt till finalen. Han är verkligen en sån fin kille och genomsnäll hela han. Finns inget ont i den pojken haha :)

Hur mår du annars idag vännen? Hur känns det med förkylningen? Själv så mår jag bra förutom att jag har lite huvudvärk som jag hoppas ska gå över snarast möjligt! Solen skiner och jag är på glatt humör överlag :)

Stor kram <3

#14 - Michelle Petersson

Så fina kläder med underbara färger. Nu började jag längta ännu mer efter våren och solen :D
Kram

#15 - Felicia - film&serier

snyggt

#16 - Kimmey ~ Kung varje dag

Härlig inspo!

#17 - shazi

älskar vita byxorna med vita klackar

#18 - Sara

Super snyggt!! :D

#19 - Viktoria - Gravidblogg

ja eller hur :D längtar så galet mycket tills vi kan klä den lilla i alla söta små kläder :)

#20 - Linnéa

Ja men precis, får göra det <3

#21 - aschmandas

Sv:Ah Nice as skönt med vårväder :) <3 vi hade de sen försvann de, men nu är de tillbaka igen :)

Http://aschmandas.devote.se/

#22 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så snygga grejer :)

#23 - Kajsa-Stina

Jag tycker verkligen att söndagar är så mysiga! Har dock inte alltid varit så måste jag erkänna haha. När jag gick i skolan så var det en hat-dag rättare sagt och en ångestdag.. Men nu när jag inte har något vettigt för mig på dagarna så är alla dagar ungefär likadana och då tycker jag att söndagarna är mysiga hihi. Men när jag ska ta tag i plugget igen så lär jag ju ändra uppfattning..

Jag tycker också det är så fint av honom att våga ställa upp i melodifestivalen och det är så skönt att han får Svenska folkets stöd! Han förtjänar verkligen en plats i finalen och jag är så glad att han gick vidare. Så härlig är hela han som person och så fin :)

Vad härligt att solen skiner hemma hos dig med vännen! Synd bara att du inte mår bra alls idag och känner dig så hängig och risig. Hoppas din vila kan ge dig energin tillbaka och att du äter godsaker som får dig att piggna till lite grann :) Krya på dig<3

Många kramar <3

#24 - Josefine ♔

Oooh så snyggt! Vi har bannumej samma stil också ja :D