Min hemlis
Så vad tror ni gömmer sig här? ;) 


#1 - Hanna

Ingen grönsaksodling ;)
En heeeeeest

#2 - Malin Lindgren

Ååh kan det vara en häst? *_* KOmmer det bilder? :)

#3 - Divorce your horse

Hum... Vad kan det vara?

#4 - Caroline Blomberg

haha jag utgår ifrån att det är en häst därinne! :)

#5 - N

En häst kanske?? :P

#6 - Erika

En häst, kanske? ;)

#7 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Har du skaffat egen häst?:)

#8 - Ebba

Din nya prins :D <3 Grattis!! Så glad för din skull! <3 <3

#9 - Anonym

kan en häst?

#10 - Denise

Men ååh! Har du köpt häst?? Vad nyfiken jag blev nu :D

#11 - CAICAIS.BLOGG.SE~

En häst?? :D så skoj!

#12 - Josefine ♔

Din nya pållee!!!! :DDDDD<3

#13 - Tina

Sv: Ja jag kan allt om dig, och du kan allt om mig! Precis som bästa vänner ska!:)<3

Stort grattis till den nya hästägaren! Så otroligt glad för din skull!! Är så glad, då kanske jag får hjälpa till en del med sötisen jag med! hihi:)

Har fantastiskt roligt med dig gumman! så nu ska jag vara social med dig i verkligheten istället för sitta skriva massa här!

Älskar dig bästavän <3

#14 - Wild Child

Tack så mycket sötnos.. hmm en häst??=)

#15 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis till hästen♥

#16 - Kajsa-Stina

Åh vad roligt vännen! Grattis till hästen verkligen! Är så otroligt glad för din skull <3

sv: Tack så hemskt mycket fina du för dina ord och din pepp! Jag är så sjukt glad att jag till slut vågade mig på fika och insåg att inget farligt hände pga det! Jag lever haha och det var såå gott :)

Jag hoppas verkligen du mår toppen och får en fin fredag! Hur ser dina planer för dagen ut? :)

Mängder av kramar <3

#17 - Erika

Nu tycker jag att du får visa bild ^^

#18 - MADDISENJ.SE

Grattis till din nya vän :D

#19 - ida - photography, style, life ♡

hmmmm häst? ;) grattis!!! ♡

Sv. Tack så mycket! :D