hööks nya läckerheter
Fick hem hööks katalogen idag inför hösten och vintern 2015. Som vanligt så fanns det en hel del läckerheter där som jag gärna skulle vilja få med mig hem. Stoppet där är väl ekonomin och hur mycket man ska skämma bort sin prins med då han har en hel del. Däremot hade dem som sagt en massa snyggt så alla läsare som håller på med hästar borde verkligen ta och kika in där om ni inte redan har gjort det ;)
 
Här är mina favoriter! 
 
#1 - N

Kul när nytt kommer in :)

#2 - Netti

Det där ser inte fel ut! :-D

#3 - Alice

Åh, så mycket fint, vill så gärna köpa något till Gypsy! ^^ Saknar henne så mycket, men om några veckor är det dags igen, äntligen! <3

#4 - hanna

Åh den där fleecen såg väldigt mysig ut

#5 - Linnéa

Åh, sååå mycket fint :)
Förstår att du vill shoppa en massa nytt där <3

#6 - Malin Lundin

sv; Ja men precis, det är så tidskrävande! Haha, ja jag får göra det ;D Kramar!!

#7 - NICOLE

Kul att bläddra i den :) Som jag när jag får min Kickstidning typ haha!

#8 - Erika

Så tjusigt :)

#9 - Sara Ekman

Fint :)

#10 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Snygga grejer :)

#11 - CAICAIS.BLOGG.SE ~

Fint!!

#12 - Nicole

Vilka fina och snygga grejer! :)

#13 - Elin

Haha, har lite samma problem... Speciellt nu efter falsterbo när man redan köpt så mycket grejer... Bootsen och damaskerna tyckte jag var riktigt fina!

#14 - Ida Lindborg ♡

å så fint :D

#15 - Natalie

Vad mycket fint:D

#16 - NICOLE

SV Haha jaa :) Hoppas din dag varit och är bra! =)

#17 - MADDISENJ.SE

Tack fina du! Vilka fina saker du hittat

#18 - Alice

Sv: Torsdag vecka 33! :D Så jag räknar ned dagarna nu, haha. ^^ Ja, jag har funderat jättelänge på att köpa något glittrigt pannband eller så, tycker hon förtjänar lite diamanter, hihi. ;) <3

#19 - filippa brunnberg

Super fin blogg! :D

#20 - Malin Lundin

sv; Ja, jag är så enormt trött på att det är en sådan tabu! Åh va skönt att känna att en bidrar till något i samhället. Fortsätt att kämpa!

Tacktack fina du, vi får hålla tummarna för det bästa!

#21 - Amanda

fleectröjan såg grymt mysig att strosa runt i stallet i höst!

#22 - JoJo

så fina och mysiga grejer! :)

sv; ja och lite spänning är ju aldrig fel :)

härligt att det är bra med dig också :) hoppas att det har gått bra för dig på jobbet idag :) är lite avis på dig som har semester om nån vecka igen :P

#23 - Linnéa

Hihi :)
Har du haft en fin start på veckan annars? <3

#24 - Tina

Ser ut som du haft de underbart i Gotland på dina inlägg. Jag vet själv hur fantastiskt de är där, varit där många gånger sedan jag var liten!
Älskar de, man kan verkligen koppla av där!
Saknat dig som tusan gumman!

Vad fina grejer, förstår att de kliar i fingrarna ;) Älskar färgen på tränset (?)!

Love you honey<3

#25 - Josefine ♔

Älskar att de har fått tillbaka de där ullbootsen igen!! De utgick ju för ett tag sedan, så SÅ bra att de är tillbaka ;) Men då har ju såklart jag ordnat nya på ett annat ställe haha.. Finns lite som jag måsten klicka hem därifrån också hihi ;D

#26 - Louise - vitmossa

Oh, mycket fint! :)