In i verkligheten igen
Nu är man i gång med jobbet igen, iaf ett tag. Jag har semester v.33 också så nu blir det två veckor jobb. Jag kom precis hem från jobbet då jag fick jobba över lite annars har passet gått jättebra. På morgonen var jag hos Tino och longerade honom. Det är de bästa för honom när han har haft en lite längre vila. Han skötte sig väldigt bra. 
 
I morgon står det jobb och bio på schemat. Det var fasen evigheter sedan jag var på bio. Jag kommer knappt ihåg känslan, så länge sedan är det ;) Det ska iaf bli trevligt. 
 
Vi får höras i morgon. Jag vet att det inte blev något längre inlägg idag men ska upp vid 6 i morgon och jobba så känner att jag behöver sova nu. Natti på er! 


#1 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Mysigt med bio :)

#2 - Erika

Skönt att ha en semestervecka kvar :) Själv är jag inne på sista ju nu..

sv. Kul att du tycker det :)

#3 - Lina

Åhh jag älskar att gå på bio men nu har det gått ett tag sen sist, fattar vad du menar!

#4 - Josefine ♔

Så roligt med bio!! Vad ska du see? ;)

Sv: Jaa.. Nu när du säger det så ser jag :/ Jaa, det där med täcken är en enda stor djungel! Men verkar som om att jag har hittat vår modell nu, såklart av den typ dyraste klassen haha.. Meeen jaja ;) Känns sjukt bra att hästsuget äntligen är tillbaka igen, wiho!

#5 - Boel

Hoppas du får en fin dag idag med bio :D <3

#6 - NICOLE

Var på bio senast i februari, det är länge sen alltså.. men kommer kanske bra filmer nu till hösten:)

#7 - N

Mysigt med bio!

#8 - Elin

Skönt ändå att jobba för man har lite rutiner att anpassa sig efter och blir lite mer produktiv tycker jag än när man varit ledig ett tag o blir sådär slö... :) Roligt med bio!

#9 - Lovisa Magnusson

Det måste ändå vara härligt att ha lite olika semesterveckor att se fram emot? :)
Vilken film ska du kolla på? Paper towns?
Kram

#10 - Tina

Sv: Ja jag menar grimma haha!;) jag försöker iallafall! :)
Ja han hade verkligen tur på spel! Det gick bra för honom! :) älskar dig massor med bästavän!

Ha de så mysigt på bion!
Vilken film ska ni se?:)
Miss you honey!<3

#11 - Ida Lindborg ♡

åh då har du något att se fram emot, semestern! :D

SV: åh tack så mycket hihi, blir så glad! ♥

#12 - Johan

Bio var sannerlien inte igår... men jag var faktiskt på filmstaden förra veckan och köpte presentkort, men gå själv på bio, nej, det var år och dar sen sist... :P

Hoppas att det har gått bra och jobba idag med :)

SV: Ja, så är det ibland. Ibland är det bara massa tankar och känslor som snurrar runt sådär och det går verkligen inte att somna. Då är det bästa att gå upp och göra något annat en stund tycker jag :)

Häftigt att åka Porschenändå tycker jag! :)

Gör du inget åt det kommer det att fortsätta som det har varit innan. Har du inget emot då så är det ju fine, men vill du nå förändring, då måste du medvetet göra något åt det och ja tror du kan, om du verkligen vill det :)

#13 - JoJo

fina du! du klär i rosa! :D

sv; tack så mycket, tycker själv att det är jättefint :)

hehe förstår att du vill ha allt det där. du kan ju önska dig nåt i julklapp kanske? även fast det är ett tag dit :P

haha förstår att det ska bli skönt :P har själv en del semesterdagar sparade faktiskt, men är bra att ha till jul så man kan bli lite långledig då också ;) härligt att det gick bra på jobbet! :)

#14 - Isabella Huynh

vad kul med bio :)

#15 - Linnéa

Åh, låter som en skön veckoinledning, vilken bio blev det? :)

Jag har bara jobbat den här veckan, och gör så även imorgon... Tack o lov så slutar jag kl. 15 då och sen är jag ledig fredag, lördag & söndag <3

#16 - Alice

Så skönt att du har semester snart igen och roligt med longering! :) Jag har inte longerat på jättelänge. Jag kör lite då och då med shettisen i stallet där jag hjälper till, men nu var det ett tag sen tyvärr. Han är inte alltid så samarbetsvillig när det kommer till det där med longering, haha. ;) Sv: Åh, så fint skrivet av dig! <3 Du har helt rätt, jag är verkligen lycklig med henne, och så roligt att det verkar synas i mina inlägg och bilder. Jag ska försöka få ihop några klipp, det skulle vara väldigt bra att se sig själv också mer än i bara speglar under lektionerna så att man kan se och reflektera i efterhand med. :) <3

#17 - MADDISENJ.SE

Tack <3 Skönt att ha en veckas semester kvar!

#18 - Vanessa andersson

vad kul med bio. jag var på bio häromdagen och såg premiären av paper town :)

#19 - Sara Ekman

Skönt med semester snart :)

#20 - MATILDA ROSQVIST

Skönt att ha semester sen :D

#21 - Karin

Finis :)

#22 - Emelie

Va kul med lite bio :D

#23 - Erica

Vad fin du är! :)

#24 - Natalie

Det är gruvsamt att börja jobba igen när man har varit ledig:/