blandade känslor
Hej på er! :)
Första dagen på semestern är snart avklarad. På morgonen blev det stallet och longera Tino. Han var ganska trött idag och eftersom han skötte sig så himla bra igår så blev det lite lugn jogging på schemat. Sedan blev det hem för göra sig i ordning för att träffa Hanna. Vi skulle ju nämligen en tripp till Börjes. Jag hittade ändå en del så som longeringspiska, grimskaft, ett nytt bett och en ridtröja. Jag är väldigt nöjd! :) 
 
När jag kom hem så blev det lugnt. Passade på att sitta lite ute i det fina vädret. Sommarvärmen kom verkligen fram igår och har varit under hela dagen. Så himla skönt att sommaren kanske äntligen börja komma. Angående rubriken så blir det alltid blandade känslor när sommarvärmen och de sena utekvällarna börja komma. Samtidigt som jag älskar det så blir det jobbigt med en massa minnen som jag har sen tidigare somrar. Försöker att inte tänka på det men sen kan det vara en liten sak som gör att en massa bilder kommer upp i huvudet och förstör. Däremot finns det inget bättre än att gå ut och rensa tankarna en varm sommarkväll. 
 
Nu ska jag ut och träffa Anton en stund. Sen får jag se vad som händer ikväll. Skulle gissa på att det blir lugnt. Det kan vara skönt ibland och jag får väl intala mig själv att jag behövder det någon gång också. 
 
 
#1 - Josefine ♔

Låter som en bra första dag på semestern! :) Förstår dig också med det där om att det finns vissa saker som kan dra upp en massa andra bilder från föregående somrar.. Men det är bara att försöka tänka förbi det, svårt ibland men man måste försöka :*

Sv: Åå! saknar dig med <3

Ja du ska verkligen vara nöjd över jobbet som du gör med Tino, du är verkligen grym <3

#2 - Boel

Låter som en bra dag, förutom alla minnen.
Hoppas det känns bättre snart <3

#3 - Ida Lindborg ♡

Älskar bilden!!
lät som en bra dag! :D

#4 - Carolina Thoor

Härlig och fin bild på dig och vad roligt att du hittade så många saker och att du även fick med dig sådant som är vettigt hem! :D

#5 - Hanna

Tack för idag :*

#6 - Erika

Ja lite lugn behöver vi alla :)

#7 - DirtyHeels

Fint hår du har :) skönt med semester, jag vill ha smester igen jag med!

#8 - Alice

Så roligt med lite nya hästgrejer och att passet med Tino gick så bra! Sommarkvällar är så underbara, men jag förstår att det kan röra upp massor av minnen. Man får försöka att skapa nya, bra minnen! :) <3

Sv: Hihi, vad roligt att du tycker det! :D Får väl se om jag vågar lägga upp något... ^^

#9 - Lovisa Magnusson

Vad roligt med en sväng till Börjes iallafall :D
De har ju faktiskt en hel del fint där. Vad bra att du blev nöjd med dina köp :)

#10 - Emelie

Men åh så skönt med semester! Hoppas att den blir riktigt härlig :D

#11 - Vanessa andersson

jag älskar att ta det lugnt haha ;)

#12 - louise

Visst är de härligt att de känns som sommaren äntligen kommit :)

#13 - Emma

Härlig dag och måste ha varit skönt för Tino med ett lugnt pass! :) tycker det är riktigt skönt att värmen kommit lite mera nu!

#14 - Johan

Det är rätt, du behöver ta det lugnt du med ibland, glöm inte det :)

Och ja, känslor kan vara jobbiga sådär... man ska nog inte gå och älta det för mycket, hela tiden, men tror heller inte att man ska skjuta bort allt helt och hållet.

SV: Ja det gör det verkligwn!
Nu i veckan skulle det bli fint iaf, så nu jävlar får vi njuta! :D

Haha ja, det vet jag ju, men ändå... ;)

#15 - Moa Persson

Älskar Börjes :D

#16 - Mimmi

Åh så himla härligt med semester!

#17 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Superfin bild!
sv; Ja men visst blir man? :)

#18 - Life of Johanna

Du får skaffa härliga sommarminnen i år så du slipper blandade känslor

#19 - N

Skönt med semester :)