Semester!
Nu tar jag äntligen semester! :) 
Efter en toppendag på jobbet så tar jag nu semester i 2 veckor. Ska faktiskt bli skönt med delad semester och att jag har i lite olika perioder. 
Som pricket över i:et ska det bli toppen väder nästa vecka. 


#1 - linah

åh va roligt:D!

#2 - Erika

Vad härligt med ledighet :)

#3 - Mamma

Perfekt!! Hoppas du får en underbar sommar med härliga turer på Calltino, och mysiga utflykter ❤️

#4 - Carolina Thoor

Skönt att du äntligen fått semester! :D

Sv; ja, det var tråkigt. Jag gillar inte då hans kompisar är så spontana. Dem hade köpt biljetter utan att Niclas visste om det. Hade jag bara varit förberedd på att han skulle iväg hade jag väl inte känt sådär :P

Varsågod :)

#5 - Ida Lindborg ♡

Härligt med ledigt finis!

#6 - Amanda Engberg

Så härligt med semester! :)

#7 - Boel

Åh vad underbart :D

#8 - Alice

Så härligt med semester, hoppas dina två veckor ledigt blir underbara! :D

#9 - Carolina Thoor

Sv; tackar!
Ja, det är inte ofta man hinner det om det är jobb eller annat som sker. Men jag tycker nästan att det är tråkigt att jag inte känner så! :/

#10 - louise

åh va härligt med semester :D

#11 - Life of Johanna

Härligt! :) njut nu :)

Ja fast kent spelar i norrköping, det är långt bort från mig, eller ja 4,5timm i bil ungefär. Men det är deras ända sverige spelning i år :) Och så länge kan jag inte vara borta från hugo ännu =)

#12 - linda

älskar ditt hår.

#13 - Moa Persson

Skönt med semester! :D

#14 - Alice

Sv: Jodå, det känns bra! ^^ Nu är det ju mycket jobb, men jag gillar att ha saker att göra, så klagar inte. Blir lite rastlös när jag inte har skolan och ridningen, haha, men då kan jag lägga extra mycket tid på dansen och det är ju underbart! ^^

#15 - Josefine ♔

Ååå! Semester är du såå värd!! :*

Sv: Det enda jag kan trösta mig med nu är att jag verkligen försökte känns det som. Jag gjorde det jag kunde, pratade med massa olika högmeriterade tränare som allihopa sa ungefär samma sak.. Och det var ju inte riktigt den typen av jobb som jag hade tänkt mig på en till häst.. :/ Men som du säger också! Om det är tänkt att jag ska ha en till så kommer jag allt till att hitta det :*

#16 - Boel

Himla fin du är :D

#17 - Emma

Skönt för dig med ledighet! :)

#18 - Kimmey

Skönt med semester :)

#19 - Lovisa Magnusson

Men åh vad härligt! NJUT! Du är så värd det :)

sv: Nja, har allt 2 timmar till Kungsbacka åtminstone. ;) Du då?

#20 - anniepiie

härligt med semester!! :D

#21 - sara

Såå härligt med semester! :D

#22 - JoJo

skönt att du har fått semester nu, är ju kanonväder med dessutom! kan ju inte bli bättre! :D

#23 - DirtyHeels

Gud va skönt, jag hörde att ni har riktigt nice väder i Sverige :)