En bra och ett mindre bra ridpass
Idag var det nya tag på hästryggen igen. Både Compass och Calltino skulle ridas. Hade bestämt att rida ut Calltino tillsammans med Sara och hennes häst vid 15 tiden så jag tog Compass innan. 
Compass: Här stod det hoppning på schemat. Var så taggad på att hoppa lite då vi inte har haft chansen när det har varit en massa snö. Jag hade hoppat lite studs precis här snön försvann men inte riktigt hoppat så var extremt sugen på det. Jag gjorde min egna lilla bana av hinderna som stod framme och jag är riktigt nöjd med passet. Compass var pigg och framåt och vi kom in så fint alla gånger. Riktigt nöjd måste jag säga! Fick med två små filmsnuttar av dagen. 
 
 
Calltino: Vid 15 mötte jag upp Sara i stallet och båda var taggade på en skogsrunda med hästarna. Dock kom vi inte så långt då våra hästar började fjanta och Calltino gick liksom inte att rubba. Så vi fick ta en annan väg och det var en väldigt händelserik runda som innehöll en del skratt som tur va. Skönt att få komma ut lite iaf med trevligt sällskap. Så nu vet jag vad Calltino och jag måste träna på för så här kan man ju inte ha det ;) Min knäppa lilla häst, tur att jag älskar honom så mycket som jag gör! ♥
#1 - NICOLE

Så härligt när ni lär känna varandra mer o mer för varje gång :)
Men kul att passet med Compass gick bra också :)

SV håller med dig :D Går alltid in med bra inställning, det kommer bli toppen :D

#2 - Ida - foto & häst

Så fina ni är! Superfint ridet :D Mindre kul att med andra ridpasset, men härligt att ni skrattade ändå ;) Och så bra att ni lär känna varandra mer och mer :D

#3 - Sara Hagman

Ja vilket drama det blev, haha! Vad fina ni är ihop, du och Compass! Kul att se!

#4 - Ida Lindborg ♡

vad duktiga ni är! och fina :D

#5 - Viktoria - Gravidblogg

Så himla härligt med en lång ridtur tillsammans med en vän :) Låter hur skönt som helst :)

#6 - Viktoria - Gravidblogg

det gör jag också kan jag säga :P Men eftersom Henrik inte har tankat sin egna bil och tankkortet ligger i bilen han har på jobbet så har jag inte så mycket val :P hahah. Får hitta på saker hemma istället :)

#7 - Josefine ♔

ÅÅÅÅ VAD ROLIGT MED FILM!! :DD Och öronen spikraka framåt hela tiden, han älskar det ju!! ;) Väldigt bra ridet ♥

Sv: Hihi ja jag har påbörjat en liten lista så att jag inte glömmer något viktigt ;)

#8 - Kajsa-Stina

Åh ni är verkligen så duktiga! Och det är så roligt att få ta del av er vardag i ett litet klipp också då jag aldrig sett er live på det viset innan hihi :)<3

sv: Tack fina vännen! Jag blev rätt nöjd över passet och id-kortet tack o lov. Vart inte helt katastrof iallafall hihi så jag är mer än nöjd :)

Det känns verkligen så bra att vi går mot ljusare tider nu. Man blir så mycket gladare och piggare utav det också! Här hemma är det soligt och plusgrader idag så jag klagar inte hihi :)

Hoppas du mår bra idag vännen och att du har en fin måndag. Vad hittar du på? <3

Kramisar <3

#9 - NICOLE

SV Vad bra :D Hoppas måndagen varit fin!

#10 - jonna

Okej :) Låter mysigt.
Det blev en lugn helg och försökte också bli frisk. Lite jobb och sen bara mys hemma :)

#11 - Isabelle Johansson

Hoppas din måndag varit riktigt bra! De förtjänar du och du din blogg är super bra! Ha en trevlig vecka :)

#12 - Erika

Vad fint du har gjort på bloggen :)

sv. Ja det ska bli skoj på fredag!
Själv gillade jag inte pojkbandet :)

#13 - Josefine ♔

Sv: Ja han verkar faktiskt tycka om det haha :D trots att det är lila och rosa ;)

Att det kommer fler filmer tycker jag låter FANTASTISKT bra :D Det ser jag fram emot ;)❤

#14 - Maja

Roligt med film! :D

#15 - Josefine ♔

Sv: Hihi jaaapp, du som bestämt (a) Jajo jag vet det.. Men just nu känns vägen dit lite jobbig bara :/❤