några bekännelser
♦ Jag älskar när killens parfym sitter kvar på kudden, kläder osv. 
 
♦ Utan att vara ego så är jag väldigt noga med att det som är mitt, är mitt. En väldigt dålig sida jag har men ändå ett täcken för att jag verkligen bryr mig om den saken eller personen. 
 
♦  Ibland föredrar jag att rida ut själv. Jag kan tycka det är så skönt att rida ut själv i tystnaden och bara rensa tankarna.  
 
♦ Jag älskar mina vänner över allt annat, jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. ♥
 
♦ Om jag väl bli irriterad då blir jag jäkligt irriterad och då är det lika bra att lämna mig ifred så att jag får lugna mig. Jag vill helst inte ha någon efter mig i det tillståndet ;) 
 
 
 
#1 - Oslofru

Fint blogginlägg :)

#2 - frida christina

Att rida ut själv kan verkligen vara riktigt härligt!

#3 - miningalinn

Kul att veta mer om dig!:D

#4 - Jessy

Varsågod :)

#5 - Viktoria - Gravidblogg

Hihi ja det gör de verkligen :) Så glad att jag bor så pass nära ändå ^^

#6 - FrökenTV, bloggen om tv och film

kul att läsa

#7 - JoJo

känner igen mig i vissa punkter :)
jättefin bild på dig! <3

sv; men tack finis! :D

bara ärlig vännen! :)

hoppas att din måndag har varit bra :)
kramis <3

#8 - NICOLE

Så kul att läsa =)

#9 - Alice

Alltid kul att läsa sådant här! ^^ Jag är likdan gällande mina vänner, vet inte vad jag skulle göra utan dem. <3

#10 - Klara Andersson

roligt inlägg

#11 - MATILDA ROSQVIST

fin du är :) kul att läsa!

#12 - S A N N A ♥

Kul att läsa, vänner är bäst:D

#13 - Life of Johanna

Kul och läsa och fin bild på dig =)

#14 - Isabelle

Åh älskar också när sambons parfym är kvar någonstans, bästa som finns

#15 - Skogsraah ☾

Kul läsning :) håller med om killparfym! hehe

#16 - Kimmey

Kul att läsa :)

#17 - Malin Lindgren

Kul inlägg, jag älskar också när killens parfym/lukt fastnar på kläder och kudden osv, speciellt eftersom jag har distansförhållande :)

#18 - Elin

Så kul att läsa :)

#19 - Ida Lindborg ♡

Vad roligt att läsa! och jag håller med dig om allt verkligen, speciellt första och sista! *.*

Sv. Tack fina! ♡

#20 - patriciac.blogg.se

Jag känner ingen mig i en del

Jag älskar också när killens parfym sitter kvar på kudden, kläder osv.

Förr när jag red älskade jag att rida ut själv. Rensa tankarna, njuta av tystheten, prata med hästen eller sjunga gjorde de stunderna väldigt fina.

#21 - Johan

Som sagt, sådant här är lite kul att läsa tycker jag :)
egentid sådär är väldigt skönt tycker jag. tycker det är jätteskönt att vara själv hemma... :)

SV: Det är tråkigt att höra att du har blivit sviken (mer än en gång?). Svek är bland det värsta som finns och i synnerhet om det då kommer från den man tror sig älska över allt annat... :/
Tycker därför du har en bra syn på det där med insida och utsida, det är inte alla som har det, långt ifrån, tyvärr...

Ta hand om dig!

#22 - Julia Svensson

bra inlägg! Kul att läsa!

sv: ja det hoppas jag också, haha! kram

#23 - Josefine ♔

Haha så muppigt lika ;)

Sv: Åh tack snälla ♥ Vi har så himla mycket kvar, men det är skönt att få känna att man är en bit på vägen iallafall :*