Kalas dags
Hej kära ni! 
Jag ber om ursäkt att jag är lite seg här på bloggen men mitt internet har tagit slut. Men på måndag kommer det upp ännu mer grejer och jag ska försöka få upp en utmaning antingen imorgon eller på måndag. 

Nu är jag på kalas hos Johan. Alltid trevligt med god mat och sällskap. Idag har jag varit Risse och ridit Cassis och det gick så himla bra. Så otroligt nöjd med henne! I morgon får jag även starta igång Calltino igen. Äntligen!! :) 

Ha en bra helg alla söta, ska försöka svara på lite kommentarer nu! :) 


#1 - Nora Bååth

Snart ny månad och då kommer nytt internt :D

#2 - Ida Lindborg ♡

Vad roligt :D

#3 - Denise

Trevligt med kalas! :)

#4 - tina

SV: Tack själv för pratstunden , de behövdes! <3

Tråkigt att ditt internet tagit slut, för de märks att du är mindre aktiv här :(

Miss you <3

#5 - Linnéa

Åh, härligt med kalas idag då - själv har jag bara filmmys här hemma idag... skitväder ute.

Blir lite firande med familj imorgon, på alla mammors dag <3

#6 - Linnea

Ja, riktigt skitväder, tyvärr ska det hålla i sig under morgondagen med :(.
Men men, jag slipper iaf vattna blommorna :)

#7 - Elsa

Gud vilken fin header du har! Älskar bilderna :)

#8 - Josefine ♔

Mysigt du har det! :D Och äntligen kan du starta igång Calltino igen!! Var längesedan han var med i uppdateringen nu ;)

Sv: Asså du är så fin!! Tack!!<3

#9 - Tina

Sv: ja men eller hur! Stor lipar alltid till den filmen! Så hemskt!

Det låter bra! Ser fram emot de inläggen!
Love you!

#10 - Viktoria - Mamma till William ♡

Hoppas att du har haft en bra helg fina du :)

#11 - Johanna Davidsson

Kul med kalas

#12 - JoJo

det är alltid roligt att vara på kalas! :) jag älskar när det blir ny månad och man får nytt internet igen! haha xD

sv; det blev väldigt gott också! :D
absolut! önskar att jag också hade lite långledigt och inte bara en helg :P men nu jobbar jag bara två veckor till och sen har jag semester. känns lite konstigt faktiskt och är inte alls peppad på att ha semester än med tanke på vilket skitväder vi har! ;o

hoppas att du har haft en fin helg tjejen! :)

#13 - Alice

Så mysigt med kalas! :)

#14 - Julia Svensson

Kul med kalas!

sv: åh tack vad glad jag blir! kram

#15 - Louise

så kul med utmaningar :)

#16 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Jättefin bild!
sv; Tack så mycket! Min helg har varit toppen än så länge. Hoppas din helg har varit lika bra :)
kram

#17 - hanna

åh så fin du är :D

#18 - Linnéa

Fast idag skiner solen i alla fall <3

Hoppas kalaset igår var trevligt :)

#19 - Life of Johanna

Alltid kul med kalas!

#20 - patriciac.blogg.se

Det är så frustrerande när internetet tar slut! Denna månaden har vårat tack och lov räckt (men det beror på att jag typ inte streamat någon film haha).

Sv: För att få vågorna så där så har jag använt mig av lång slutartid:)

#21 - Emma

Kul med kalas! :D

#22 - Erika

Vad roligt med kalas :)

#23 - Lovisa Magnusson

Vad spännande det där med utmaningen och de andra som skulle dyka upp ;) Ser fram emot att läsa!
Kan inte låta bli att tillägga, du är så galet fin :D <3

#24 - linah

härligt med kalas:D!!