Lite långhelg
Hej på er! 
Hoppas att allt är bra! Idag tog jag mig en riktig sovmorgon på min lediga dag. Jag är ledig i 4 dagar så det känns väldigt skönt. Dock hoppade jag in i 1 timme idag på jobbet. Sen åkte jag vidare in till Kalmar för att inskaffas mig en ridväst. Egentligen är jag inte så förtjust i att rida med väst men det kan vara bra att ha när man t.ex. hoppar osv. Så nu har jag gjort det efter ett antal tjat från nära och kära. 
Nu har jag precis ätit lite så nu blir det en tur upp till stallet och kolla till prinsen. Sedan blir det lugnt ikväll och njuta. 

Imorgon ska jag ta en lunch med bästa vännen, så trevligt så! Jag tar stallet på hemvägen för sedan blir hem och göra mig i ordning för grillkväll hos farmor. Ska bli mys med både god mat, dricka och gott sällskap. 

Hoppas att eran helg blir toppen! Vi hörs mer i morgon! :) 


#1 - Viktoria - Mamma till William ♡

Men vad skönt att vara ledig i 4 dagar, vilken lyx :)

#2 - JoJo

vad skönt med lite långledigt! det behövs emellan åt! :)

sv; aaw, tack så go du är tjejen! :') <3

jag förstår att du försöker ge honom så mycket som du bara kan. bara ärlig! är glad att det värmer! :)

haha ja jag älskar verkligen den låten som sagt :P

ja jag tror att jag kommer få en bra semester ändå, trots att den är tidig :)

#3 - Lovisa Magnusson

Du är helt klart värd en lång helg!

Tusen tack för dina kommentarer :) Alltid lika roligt att se ditt namn i kommentarsfälten :)
Kram

#4 - Anna

Väldigt fin :D

#5 - Erika

Vad härligt det lät med fyra dagars vila :)

#6 - Ida Lindborg ♡

vad skönt med långhelg fina du! :D

Sv: ååh vilka om jag får fråga? :'D

#7 - Linnéa

Hihi, så kul <3

Superfin bild på dig förresten :)

#8 - Josefine ♔

Det var du allt värd vännen! Sovmorgon behöver man allt ibland :*

#9 - Julia Svensson

Så skönt!

sv: Åh du är finast!! kram

#10 - Nora Bååth

Gud vad härligt att bara gå ut och käka med vännerna, själv ska jag till frisören :)

#11 - Alice

Vad härligt med långhelg och mysigt med grillkväll! ^^ Sv: Ja, jag förstår precis vad du menar! Jag åkte ut till Gyspy tidigare igår och bara stod och myste med henne hur länge som helst. Det var så tydligt att hon tyckte om det och ridlektionen på kvällen gick så himla bra! Hon verkade verkligen tycka att det var kul att jobba med mig. <3

#12 - Tina

Låter som du hade en toppen dag igår gumman! Och mycket bra med införskaffningen med väst! Plus i kanten Emelie ;) vad härligt med fyra dagars ledighet! De får jag fredag lördag söndag måndag nästa helg där! :)

Låter som du får en fantastisk dag idag också! Jag får ju träffa världens bästa!!
Hoppas du får en fin grillkväll hos din farmor med!:)

syns sen gumman! <3

#13 - Life of Johanna

Skönt med lite långledigt :)

#14 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vad härligt med en långhelg! :)

#15 - Michelle Petersson

Åh va gött med 4 dagar ledighet :D Hoppas du får en grym fredag!
Kram ★

#16 - Louise

Härligt med långhelg :)

#17 - Emma

Så skönt för dig att vara ledig några dagar! Och sovmorgon kan vara välbehövligt. Hoppas du och din kompis hade det bra idag! :')

#18 - Johan

Får man hoppa in bara en timme sådär?

Det låter härligt och gott med grillkväll tycker jag! :)

SV: Ja det gör man verkligen, och det luktar så galet gott :D

Ja, det är det, men allt blir tyvärr inte som man vill här i livet...

#19 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fin bild!

#20 - DirtyHeels

Tack så mycket sötnos, vilket fint hår du har!!

#21 - anniepiie

grillat är ju så himla gott! :D