The best part of me
Jag gör verkligen allt för denna hästen. Om det är något jag älskar med mig själv så är det den platsen som han har i mitt hjärta. Jag offra allt för honom och för att han ska få det bästa. Jag har snart haft Calltino i 4 månader och det har verkligen varit 4 händelsrika månader som har bjudit på det mesta. Det har krävt mycket tid och en hel del tålamod och vi är fortfarande inte på topp men samtidigt kunde jag inte haft några bättre 4 månader eller någon bättre häst än vad jag har. När jag tänker efter är det just de där småsakerna som Calltino har för sig som jag älskar med honom. Det är liksom han och det var ju faktiskt därför jag valde honom när jag köpte häst.
 
Det finns inte någon eller något som har satt en sån speciell plats i mitt hjärta som han har gjort. Tino är min one and only och ingen kommer kunna ersätta det. Vår relation har verkligen fått mig att inse hur mycket jag älskar denna hästen och det är obeskrivligt mycket. Alla har motgångar och det kan inte alltid gå bra, men det finns inte någon förutom honom som jag skulle vilja ha motgångar med. 
 
Ibland önskar jag att han kunde se i genom mina ögon, bara för att förstå hur mycket han betyder för mig. Han är värd varenda krona och vissa saker som jag har köpt till honom kan jag väl erkänna är onödigt men jag vill så gärna att han ska ha tillgång till allt och få det bästa han kan. Jag lägger ner hela mitt hjärta och själ på honom. 
 
Jag kunde verkligen inte fått en bättre häst och att han är min kan jag fortfarande inte förstå. Alla leenden som han har skapat fyller mina dagar med hopp och stor glädje. Om det är någon gång jag är stolt så är det när jag sitter på hans rygg och får göra det jag älskar, och är det något ställe som jag kan vara mig själv på så är det när jag får vara med honom. Som jag älskar dig min underbara häst!
 
 
#1 - Hanna

Och Calltino hade inte kunnat ha någon bättre ägare heller!! Fina ni är :)

#2 - NICOLE

Herregud så fantastisk du är mot honom! Han kunde inte fått det bättre heller <3

#3 - Viktoria - Mamma till William ♡

Du har bästa hästen och han har bästa ägaren :) <3

#4 - louise

Så fina bilder :)

#5 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sen är det ju såhär, du har bara haft honom i 4 månader. Ju mer tid ni får tillsammans ju bättre team kommer ni bli:)

kram

#6 - JoJo

vilket fint inlägg och fina bilder på er :) klart att du ska skämma bort honom med saker, han är ju värd det! han verkar ha det riktigt bra hos dig :)

sv; jag håller med om att det är lättare sagt än gjort att leva efter dom tipsen, men jag försöker :)

haha ja men seriöst! satt och lyssnade på den låten hur länge som helst igår kväll efter att jag hade hört den i ditt inlägg. blev som sagt kär i den. haha :D

ja det är ju det, hösten blir så lång när man har tidig semester. men men, det blir nog bra ändå :P vad kul att du har så mycket inplanerat :) jag har inte så mycket alls inplanerat, typ bara en tallinn eller rigakryssning helgen efter midsommar :) får se mer vad som händer ^^ vill åka till göteborg!

#7 - Erika

Vilken underbar kärlek! Kärleken till djur är otroligt stor :)

#8 - Cajsa Lindahl

Hur är läget med dig idag snygging!? :D

#9 - Linnea

Sååå mysigt o fint inlägg 😊

#10 - Alice

Åh, vilket vackert inlägg, jag förstår känslan, så underbar. <3

#11 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jättefint inlägg!

#12 - Ida Lindborg ♡

åh ni är så fina tillsammans, fantastiskt fint inlägg!!♡

#13 - Olivia

Fina bilder!

SV: Tack snälla! Vad kul att du tycker det. :D

#14 - Anna

Så fina bilder

#15 - Mamma

Så fint ❤️

#16 - Linnéa

Hihi, ja jag gillar verkligen låten - nicki är grym :p

#17 - Julia Svensson

åh så fina!

sv: Åh du är finast!! kram

#18 - Emma

Så hhimla gulligt skrivet och förstår att han betyder så himla mycket för dig! :')
Söta bilder!

#19 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Såå fint!
sv; Ska försöka spana in den då :)

#20 - Cajsa Lindahl

ja, gör det! :D om du får tid så klicka in på videon på youtube och gilla! :D jo det är okej...lite ångest kring ekonomin kommande månad bara... :/

#21 - Cajsa Lindahl

Absolut! vad är din youtube? Vi kanske kan följa varandra!? :D Så missar vi inget. ;-) hehe

#22 - NICOLE

SV det är sant :D Det gör en lite glad faktiskt ;)
Hoppas du känner att det är så och att du tar åt dig! För vilket fantastiskt jobb du gör!

#23 - Cajsa Lindahl

thanks! ska kolla in den på en gång! :D

#24 - NICOLE

SV Stor kram till dig vännen!!

#25 - Theresia

Åh vilka söta bilder!

#26 - Tina

Sv: ja visst var de snygga kläder! Ja jag har sett att du har en liknanande sådan tunika på stranden!:) så skönt och fint! Haha ja eller hur är linnet så jag! Blir nog att inskaffa sig det! 😊
Åh haha, jag längtar med tills du gör om min blogg, vi behöver ta bilder bara!💕💕

#27 - Tina

Så otroligt fint skrivet gumman! Är säker på att Calltino tycker om dig minst lika mycket! Ni är så fina ihop, och du tar hand om honom så väl! Är så stolt över dig! Och man måste ha lite nedgångar för att de ska bli uppgångar!

Sötnosar!💕

#28 - NICOLE

SV Idag har jag bara jobbat och sen tagit det lugnt och försökt packa inför flytten =) själv? :)

#29 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Tack så jättemycket!!
Hoppas du haft en superbra torsdag :)

#30 - Ida Lindborg ♡

Sv: det håller jag verkligen med dig om! har du någon serie som har gjort det med dig? :D

åh men vad glad jag blir hihi! det skulle vi nog kunna fixa någon gång! :D ♥

#31 - Josefine ♔

Ni två verkligen <3 Så fantastiskt fina. Kommer aldrig sluta tro på er, ni är dreamteam <3

#32 - Linnéa

Ja, det ska bli så kul med flytten - tiden går så himla fort och det gillar vi <3

#33 - Amanda

Jättefina bilder!