Första advent
Idag är det äntligen första advent. Jag ser verkligen fram emot hela December månad. Nu är det bara lite mer än 3 veckor till julafton. Nästa helg blir det att julshoppa lite grann så jag kan bocka av lite mer från listorna. Igår blev det lussebak också, himla gott. 
 
Igår blev Calltino longerad och han skötte sig väldigt bra. Det känns så skönt att börja få i gång honom igen. Han är full av energi och det gör mig riktigt glad. Det känns som att han också behövde denna vilan. Nu är jag mer än redo för att träna och träna. Som jag har längtat och sett fram emot detta. Jag har hittat ett skydd som jag kan ha över benet och då går det lite bättre.
 
Idag har jag jobbat ett dagspass. Det känns bra att vara på benen där också. Jag har verkligen saknat mitt jobb och alla fina kollergor. Man märker hur mycket något betyder när man tvingas vara utan det och det är de som man värdesätter lite extra sen. 
 
Om en stund ska jag till Calltino. Får se vad jag hittar på med honom idag eftersom det både blåser och regnar ganska mycket. Sen har jag så ont i mitt ben efter jobbpasset. 
Hoppas att ni har haft en fin första advent än så länge och att kvällen fortsätter lika bra!

 
#1 - Carolina Thoor

Åh vad härligt att du har börjat få jobba igen! Äntligen eller hur hehe? :D jag längtar också till december, det kommer att bli en himla mysig december månad! :D ser fram emot så himla mycket!

Sv; tack ska du ha! Än så länge har min första advent varit super mysig. Hoppas din första advent också har varit bra och mysig :)

Vad kul att du tyckte det :D

#2 - Cajsa Lindahl

Tackar, tycker om dem massor! :D hehe.. ;-) såå snygga! :)

#3 - Linnéa

Ja, mysigt med första advent, och nu börjar jag faktiskt längta efter julafton <3

Hoppas du haft en fin 1 advent <3

#4 - Maja

Finns ingen härligare känsla än när hästen bara bubblar i energi och lycka!!!

#5 - Amanda

åh vad gott med lusse-bak! :)

#6 - Nicole

Gott med att baka lussebak! :)

#7 - linah

tiden går så fort, så himla härligt! <3

#8 - linah

tiden går så fort, så himla härligt! <3

#9 - Olivia

sv. åh tack :D

#10 - NICOLE

Så mysigt med advent :) Och vad härligt att du har jobbat! Förstår att du har saknat det :)

#11 - NICOLE

S V Nej jag är inte färdig än :) Dudå? :)

#12 - Ida Lindborg ♡

ååh julbak, bästa ♥ såå mys med julen!

Sv: Tack snälla! :D

#13 - Vanessa andersson

Blåser hemskt här hos mig med!!

#14 - Tea Rajkovic

Åh vad gott med lussebullar!

#15 - johanna

fin du är!

#16 - jonna

eller hur :) Hoppas det kommer lite snö igen nu i December :)

#17 - JoJo

även om december är en vintermånad med mörker och snö så tycker jag att det är en mysig månad. :) gillar julstämningen man bygger upp till julen och allt julpynt som är överallt :D


sv; vad kul att du tycker det! :) jag tycker faktiskt också att den är snygg ^^

vad kul att du tyckte att den var rolig att göra. tycker själv att det är kul att svara på listor ^^

tusen tack igen för dina värmande ord gumman! <3 jag hoppas också att det kommer gå bra i slutändan.

hoppas att du har fått en bra start på nya veckan!
kram <3

#18 - Erika

Vad skönt att kunna vara igång igen :)

#19 - Catrin Monica Sandberg

Vad vacker du är :)

#20 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Så fin du är!

#21 - schumacher4ever.blogg.se

Syster bakade lussekatter som jag fick två påsar av, så jag behövde inte bekymra mig om det :P En sort med vit choklad i och en med smörkräm i, jätegoda var de :)

SVJ: a, det kan jag förstå :)

Ja det är det verkligen. Det går verkligen att knyta starka band enbart via nätet. Vissa tror inte det går utan att först ha träffats, men jodå, det går :)

#22 - Josefine ♔

Åh vad härligt att du har fått börja komma igång med allt igen, hoppas att det blir bra!! :*<3