Jävla väder
Jag hatar verkligen detta väder. Stormen Gorm verkar inte vilja ge med sig om man säger så. Jag har varit riktigt frusen på jobbet om man säger så. Idag har jag jobbat mellan 9-18 och jag måste erkänna att det har varit lite kämpigt. Jag har blivit dunderförkyld och det gör en ganska så seg och sen benet på det. 
 
Efter jobbet så åkte jag till stallet och Calltino fick vila även idag. Det kändes inte så jättebra eftersom han fick vila igår också, men det gick verkligen inte att göra något med honom idag eftersom det blåste så himla mycket och han som är så fjantig är det inte ens någon idé. Det är bara att gilla läget. Istället så blev det lite fix och gos. Klippte manen och svansen så nu är han riktigt stilig. Sen ryktade jag honom med alla borstar som jag har. Han verkade nöjd över att slippa blåsten samt att han är en gullegris! ♥
 
I morgon går vi in i December och det gör mig väldigt glad, äntligen går vi in julmånaden! 
 
 
 
#1 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Usch, jag gillar verkligen inte när det blåsar.. :/

#2 - Hanna

Gud vilken fin bild!!!!

#3 - johanna

Älskar december hehe :D

#4 - linah

älskar bilden! <3

#5 - Isabella

fin bild!

#6 - Catrin Monica Sandberg

Vilken fin bild :)

#7 - Alice

Åh, hoppas att förkylningen försvinner! Så tråkigt att det inte gick att rida, men jag förstår precis, hästar har ju sina små egenheter. <3 Mysigt med lite mys ändå! <3

Sv: Okej! Jo, det var inte direkt ett beslut jag tog, utan min ridlärare tyckte att det var dags att byta lite efter nästan ett och ett halvt år på Gypsy. Jag förstår henne, för man utvecklas ju väldigt mycket att rida på olika hästar med, speciellt efter så lång tid, men jag tycker fortfarande att det är lite synd, haha. Är ju lite kär i min Gypsy. ^^ Men men, det är bara tillfälligt för en stund, sen får jag tillbaka Gypsy. Och vem vet, jag kanske börjar tycka jättemycket om Blixten? Det kan ju vara roligt att ha en annan att byta med. Men ingen kommer någonsin ta Gypsys plats. <3 Nu blev detta ett väldigt långt svar, haha.

#8 - Linnéa

Sååå underbara bild, ni är så fina <3

#9 - Carolina Thoor

Jobbigt med vädret :/ hos oss har det varit strålande solsken idag och idag är det också solsken :D

Sv; det har det också varit! Hoppas din månad också blev bra, trotts att du låg nästan inne hela dagarna :/

#10 - Liborius

Krya på dig! Många som är förkylda nu:(

#11 - Cajsa Lindahl

Hihi ja! :D I denna mörka tid måste vi hjälpas åt att sprida kärlek och glädje! :)

#12 - Erika

Har också fått en släng med förkylning, såå jobbigt! Hoppas din försvinner snart :)

#13 - jonna

Här är så tråkigt väder här också. Vad hände med mysigt decemberväder liksom? :)

#14 - Ida Lindborg ♡

vad roligt! så fina ni är ♡

#15 - MALIN

Usch ja, vilket väder! Önskar verkligen att vi hade sol och sommar istället! Kram

#16 - Carolina Thoor

Sv; ja, kan hålla med dig. På vintern kan då snön få komma, men i januari kan den få tyna bort ^^,

#17 - Carolina Thoor

Sv; håller med faktiskt. Ja, ibland får vi ingen snö ens på julafton haha :P

#18 - Vanessa andersson

Wow så din bild emelie!! Använd den som header nä du bytar!! WOw den var verkligen jättefin!! :)

#19 - thaipinnen

super fin bild verkligen!

#20 - Josefine ♔

Den där stormen har nog dragit sig hitåt för jääääklar vad det blåser alltså :o

#21 - ina

vilken fin bild!

#22 - Jasmine Lundgren

Så otroligt fin bild!

#23 - sarah

hej fin häst du har =)