Utmaning 8, favoritklädsel
Dagens utmaning är att visa sin favoritklädsel när man ska tävla, träna eller vad man nu ska göra. Min favoritklädsel är mina svarta ridbrallor, vit piké, en rosa tjocktröja, mina ridstövlar, favorithjälmen och favorithandskarna. Som hjälp ställde mamma upp och klädde på sig alla kläder eftersom jag själv inte kan få på ridbyxorna och stövlarna som är för tajta för mitt skadade ben. 
 
Här har ni iaf min favoritoutfit! 
#1 - Linnéa

Såå snyggt :)

Jösses vad bra Axel gjorde dör för dig <3

#2 - Johanna Utterberg

Vad snygg outfit, gillar dina utmanings-inlägg! :)
Ha en trevlig helg nu!

#3 - NICOLE

Bra att mamma kan stå modell :D Härligt inlägg, kul att få se det :) Hoppas du har en fin kväll, härliga du!

#4 - Johan

Vad är det för särskilt med favorithjälmen och favorithandskarna? Känslan? :)

SV: Ja, så är det ju... men jag tror som sagt att du är på benen snart igen! Vad sa läkaren idag btw?

Ja, det är det ju verkligen. Har man inte varit med om det själv går det inte att relatera till det, det är bara empati och att försöka förstå som gäller då...

#5 - Julia

Åh så snyggt!
sv: Åh tack vad glad jag blir! kram

#6 - Linnéa

Hihi, ja men verkligen :p

Hoppas du får en toppenstart på din helg <3

#7 - Frida

Snyggt! :)

#8 - Elin

Fint!

#9 - Vanessa andersson

Min favoritoutfit är lätt mina Animo byxor, Charles Owen hjälm, min PS of sewden pice och bocaj stövlar. Finns inget bättre ;)

#10 - Carolina Thoor

Rolig utmaning! Fint av din mamma att ställa upp för att kunna göra utmaningen :D och det var en jätte fin klädsel! Jag minns mina ridkläder och jag bara älskade då jag gick in och bytte om. Det var så himla himla mysigt :D

Sv; jag skickade på sms min blogg i hopp om att han skulle klicka på länken och se sig själv på första sidan och motivera honom att läsa. Istället frågade han mig: ''vad var det för en blogg du skickade till mig på sms?'' ^^, jag sa då att det var min blogg och jag ville att han skulle in och läsa för att jag hade skrivit fint om honom. Då log han bara men vet inte om han har gått in och läst det haha :)

#11 - JoJo

åh snygg outfit!! :D

sv; ja såna vänner ska man verkligen hålla hårt i! :)

skönt att det gick bra på sjukhuset. har dom tagit bort stygnen nu? jag hoppas att känseln kommer tillbaka snart <3
det blev bara lugnt hemma igår kväll för mig. jag myste till det med lite gott och så kollade jag på the holiday :) vad gjorde du själv igår kväll?
kramis <3

#12 - Erika

Förstår att du gillar den, mycket fint :)

#13 - Ida Lindborg ♡

åh snyggt!

Sv: gick det bra? ♡

#14 - Jen

Snyggt! Och vilken snäll mamma du har också :)

#15 - Jen

Snyggt! Och vilken snäll mamma du har också :)

#16 - Tina

Riktigt tjusig outfit!
Älskar ridhandskarna!😍

Tyckte de var Elisabeth som hade kläderna på sig! Snäll mamma du har som tar på sig det för ett blogginlägg! 👍❤️
Saknar dig gumman!
Love you❤️

#17 - Alice

Så fint, och så snällt av din mamma! ^^<3

#18 - Josefine ♔

Haha aaw snälla mamma som ställde upp :D Snyggt! <3