You can come to me
If you wanna cry, I'll be your shoulder
If you wanna laugh, I'll be your smile
If you wanna fly, I will be your sky
Anything you need, that's what I'll be
If you wanna climb, I'll be your ladder
If you wanna run, I'll be your road
If you want a friend, doesn't matter when
Anything you need, that's what I'll be
You can come to me
 
#1 - Linnéa

Så fint inlägg <3

Vi har inte planerat något ännu inför jul, brukar bli ett stort firande hos mamma & pappa :p

#2 - Alice

Så fin text och bild. <3

#3 - Carolina Thoor

Fint! Är det från en låt eller har du skrivit det själv? :D

Sv; jaså. Tråkigt att inte få så mycket ledighet då det kommer till sådant. Men det är väl det man får ta :P

Ja, men precis. Eller jag vet dock inte hur långt du hade innan, men det är ju betydligt bättre att ha dem på samma ställe! :) men Cassis, vems häst är det? :)

#4 - Cajsa Lindahl

Hihi ja det var det verkligen! :D

#5 - linah

vackra tjejer! <3

#6 - Tina

Åh världens finaste vän!❤️
Du är för söt!! Det här gjorde min dag gumman!!!❤️😍 Gud så fin text! ❤️ Du är verkligen bäst!! Älskar dig något enormt bästis! ❤️

Det här inlägger var så fint😂❤️
Du är världens bästa!❤️

#7 - Amanda

Vilken fin bild :) sv: ja visst var klänningarna fina! :)

#8 - Johan

Fint och sant. Det där går att applisera både på nära vänner och kärleken... :)

SV: Ja, det gör jag också! tiden vi har framför oss nu är betydligt bättre än mörka och dystra oktober/november som vi har gått igenom nu, så jag ser ljust på framtiden :)

Det är fint när det blir så.
Jag har ingen bloggvän som står mig sådär jättenära just nu. Visst har jag kontakt med en del både via sms och Facebook, men inte sådär nära som du och J :)

#9 - NICOLE

Så fint! Och så såg jag något fint på fb också... ;) Lycka till, vad det än är :*

#10 - Isabella

fint! :)

#11 - Catrin Monica Sandberg

Vilken fin bild :)

#12 - Boel

Åh vad fint <3

#13 - Erika

Vilket fint inlägg och bild på er :)

#14 - JoJo

så fint inlägg och jättefin bild på er :)

sv; ja men självklart är det okej att du snor listan! :D är ju bara kul att få läsa dina svar på frågorna ^^

förstår att du är glad tjejen! :)

härligt att det går framåt med benet :)
med mig är det sådär. fick ett tråkigt besked igår av läkaren och så är min bil trasig också. det här är inte min vecka ;o
kram <3

#15 - Amanda

Sv: Ja visat är dom fina :))

#16 - Johanna Utterberg

Vilken fin bild och text!! :)

sv: Det hade jag och han uppskattade middagen :)

#17 - Carolina Thoor

Sv; jaså okej! Det var fint menat :D

Ja, precis. Men vad skönt då att du kan hjälpa till med den svarta faran, för visst var det så du kallade henne? ^^, :D

#18 - linah

har du ändrat din header?:D <3

#19 - NICOLE

SV Jajemen!! :D Hihi gullisar!

#20 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Så himla fin text <3