Utmaning 3 i samarbetet
Hej på er kära läsare. 
Jag skulle ju publicerat vår utmaning igår men jag fick åka in akut till akuten så jag lägger ut den idag istället. Hoppas att det är okej med er. Tar mer om akutbesöket i ett annat inlägg. Här har ni iaf min utmaning som jag fick av Josefine. Glöm inte att kolla Josefines blogg och hennes utmaning som hon fick av mig. 
 
 
#1 - Carolina Thoor

Nej men usch att få åka in akut in till sjukhuset! Hoppas att allt är bra med dig <3

#2 - Linnéa

Härligt klipp där <3

Hihi, visst är låten bra - blir på världens humör :-)

#3 - NICOLE

Såg det på fb :( Hoppas du är ok.
Kul att se den här utmaningen! =)

#4 - Carolina Thoor

Sv; självklart blir man lite orolig :/ <3

#5 - Vanessa andersson

Kul ide med dessa samarbetena :)

#6 - Linnéa

Det vet du tjejen :)
Ha en fortsatt superfin kväll 💕

#7 - JoJo

men oj! hoppas att det inte var nåt allvarligt som hade hänt <3 kul att få se hur en dag i stallet ser ut för dig :)

sv; haha ja, jag är också glad att jag har nån att dela det med ;P

ja precis, och jag tycker att det är kul att få tänka till lite :)

nej men det blev en lång dag på jobbet. efter att mitt arbetspass var slut så hade vi personalmöte i ca två timmar och så tyckte jag att mötet kändes sådär av vissa anledningar också så. :/ vi är lite oens om schemat nämligen. åh trist att din vecka också började så dåligt :( vad var orsaken till det? <3

#8 - Hanna

De där va jättekul att se, använder exakt samma borstar haha fast i annan ordning 😉 bra lastningen gick!!

#9 - Julia

Kul med video!
sv: Åh tack så jätte mycket! Ja det var verkligen så häftigt! kram

#10 - Ida Lindborg ♡

usch läste det på facebook! hoppas det gick bra. Roligt med en video ♡

Sv. Tack så mycket! :) ♡

#11 - Elin

Härlig video =)

#12 - Carolina Thoor

Sv; ja, det är alltid trevligt då vi får en hel dag tillsammans. Inte ofta då han antingen går i skolan eller jag jobbar eller jag har varit på högskoleprov eller liknande. Men det är skönt då det väl händer. Idag är en sådan dag också :D

Det var så lite så :)💕

#13 - Matilda

Härlig blogg!
Kram :D

#14 - Erika

Ush då, hoppas det är bra med dig! Kram

#15 - Josefine ♔

Hoppas verkligen att det är bättre med dig nu, det är det viktigaste <3 Videon är helt klart godkänd! Så roligt att se att lastningen också gick som en dans! :D

Sv: Vad bra att du är nöjd! :D Hela grejen typ ju haha ;)<3

#16 - Nicole

Kul med video! Hoppas det är bättre med dig nu.

#17 - Carolina Thoor

Sv; kul att du gillade inlägget! Ja, det är inte så kul med varken mörkret eller kylan. Men man får väl ta med sig en massa kläder och släpa på allt om det blir alldeles för varmt. Tänkte att åker jag buss in till jobbet är det alltid så vidrigt kallt! Men allt annat med hösten är underbart :D

Tack ska du ha! Hoppas du får en underbar dag du med :)