En helt magisk och obeskrivlig helg
Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva denna helgen för den har varit så otroligt bra och magisk. 
Jag har egentligen så himla mycket att berätta för er men vet inte riktigt hur jag ska förklara allt med ord. Min lycka är så enorm just nu!! 
 
Fredag: Flyget gick 13:05 och 14:00 tiden var vi framme i Stockholm. Vi tog först flygbuss och sen taxi för att komma till hotellet. Hotellet var så fint, vi skulle nämligen bo på Quality Hotel Globe. Det första vi gjorde va att packa upp lite samt vila en stund. Sen gick vi till Ica affären som låg precis bredvid och köpte lite godis inför kvällen. Runt 7 tiden gick vi ner till restuarangen och åt tre rätters, otroligt god mat och trevlig personal. Vi tog även lite drickar för att lyxa till det (a)
 
Lördag: The BIG day, konsertdags!! Jag var taggad hela dagen men vi började med att äta frukost som också var himla god. Sen började vi gå ner mot kön för att köa. Ett antal senare var vi inne i globen och jag var så himla taggad. Vi kom allra längt fram vid scenen, kunde knappt fatta det. Först kom förbandet The Vamps in för att dra igång publiken och det lyckades dem verkligen med. Sen kom älskade The Fooo in. Ja vad ska man säga, jag blev helt förtrollad och jag var så lycklig. De hade valt ut rätt låtar att spela, de överaskade med att ta in Petter på scen, de dansade bra, sjöng sjukt bra och tog publiken perfekt! Sen blev det lite härliga moments också. Vissa av er läsare vet att jag fick några speciella moments med killarna förra året, bland annat en puss av Felix som är min favorit. Det trodde jag var en engångsgrej men det händer något även denna gången. Eftersom vi står längt fram fick man kontakt med killarna ett antal gånger. En av gångerna ropar jag väldigt högt på Felix och han hör det, han blinkar till med ögat, pussar på sin hand och sträcker fram hans hand till just mig. Jag trodde jag skulle dö, allvarligt talat. Sen hoppar han ner mellan scenen och publiken för där fanns nämligen en gång på ca 1 meter och då sträcker han fram sin hand ytterligare en gång och såklart tar jag tag i den och där håller vi ett ganska bra tag och han sjunger på. När han senare kommer upp på scenen igen säger han att man känner igen vissa ansikten i publiken och kolla på mig. Jag trodde verkligen att jag skulle dö nu, så himla säker för min lucka var total. Det var iaf en grym konsert och den kvällen kommer jag aldrig glömma. Som jag älskar dessa killar, jag är så himla stolt. 
 
På kvällen gick vi till puben och festade loss. En himla kul kväll/natt tillsammans med min fina vän!
 
Söndag: Idag var det en bakisdag för både mig och Tina. Vi åt lite frukost samtidigt som vi försökte smälta gårdagen. Jag kunde fortfarande inte förstå mitt speciella moment med Felix. Senare gick vi och shoppade lite trots att vi var så sega. Jag hittade mig ett par skor, en nessäsär och ett puder. Sen åt vi lite, det fick bli Donken. Perfekta bakismaten. Vid 22:15 gick flyget hem så jag var hemma ganska sent inatt. 
 
Denna helgen har varit så himla grym och jag kan fortfarande inte smälta det än. Att jag har fått dela allt detta med Tina dessutom kunde inte blivit bättre. Jag är så himla glad och lycklig över allt som vi har gjort. Vi har delat det mesta tillsammans och att få göra en sån här grej med henne betyder så mycket för mig. Det har varit de grymmaste dagarna i hela mitt liv och det är något som jag aldrig kommer glömma. 
 
Här kommer en blandning av bilder från helgen!


#1 - Natalie Salazar

tack gumman <3

jaa men precis, ja kanske ska ta och se på det , annars kommer jag ju inte fatta så mkt sen..
känns som alla skriker uppmärksamhet bara

#2 - Natalie Salazar

nu hängde jag inte med haha vad hade du fått av honom?

#3 - Natalie Salazar

haha misstänkte nå sånt, men eftersom jag inte twittrar så fatta jag nada :P
men coolt ju!
måste se vem de är, vad sa du att han heter?
men är han kvar än?

#4 - Natalie Salazar

johnny edlind?

#5 - Natalie Salazar

han va ju fan skit snygg hahaha måste ju se ikväll tror jag :P går vid 22 va?

#6 - N

Härliga bilder!!

#7 - Erika

Förstår att konserten måste varit helt awesome :)

sv. Vad härligt! Min helg var bra :)

#8 - Maja H

Åh vilken kul helg!!
kramis

#9 - NICOLE

Jaa vad ska man säga! Ni har ju haft det helt fantastiskt! =) Enda minuset var väl att det var över lite för fort va ? ;D Kram till dig!

#10 - Carolina Thoor

Låter som om du också har haft en fantastisk helg i Stockholm, som mig! :D

Sv; ja, vad roligt att du tycker det! :D

Ja, så kanske man kan uttrycka sig eller vad man säger. Jag förstod att det var något i liknande med att det var i vägen, eftersom att det blir lätt så med långt hår. Har inte haft lika långt som du, men ändå långt och tyckte det var i vägen hela tiden ^^,

#11 - Ida Lindborg ♡

åh vilken rolig och fantastisk helg! :D

#12 - Boel

Gud vad grymt det låter :D
Är inget jätte fan av The Foo men blir lite småkär nu när du skriver om hur fab konserten var :D

#13 - JoJo

så härliga bilder och vad härligt att du fick uppleva ett sånt härligt moment med felix igen och kul att han även kände igen dig! :D

sv; bara ärlig sötnos, kul att du blir glad :)

att jag inte kollade efter den idag när jag ändå var på stan. gick inte in på gina alls ;o haha! så typiskt xD
min vecka har börjat väldigt bra tack! :D hoppas att din vecka också har gjort det!
kram <3

#14 - Tina

Åh tusen tack gumman! Hade fantastiskt kul! Det var helt magiskt hela helgen! Och jag är så otroligt glad att jag fick uppleva det här med dig! Det var verkligen en bästis grej! Vi hade det oslagbart! Ingen kan ersätta din plats och gjort der bättre! En helg jag ALDRIG kommer glömma! Och jag vill göra det igen! Så härliga bilder!!
Love you honey!<3

#15 - Emmy

Ååh så kul helg! :)

SV: åh tack så jätte mycket!! Ja precis! :) Kram

#16 - Julia

Åh det låter som en grym helg!

sv: åh tack så jätte mycket! kram

#17 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vilken härlig helg :)

#18 - Johanna Utterberg

Det låter som en helkul helg! :)

#19 - Josefine ♔

Åh vad glad jag blir av att läsa detta <3 Så kul att du hade det så roligt :)

Sv: Hihi jaa! Helt sjukt, tänk att det redan är höstmånader igen liksom :o

#20 - Johan

Wow, det låter inte helt fel! Att få kontakt med sina favoriter sådär är få förunnat, men väldigt häftigt kan jag tänka mig! :)

SV: Nja, jo, öppen och personlig kanske, men inte sådär djup :)
vänner och kärlek kan gå hand i hand och man skulle egentligen aldrig behöva välja, men drivs det till en sådan spets att man ändå måste göra det, då ligger vännerna väldigt bra till, för äkta vänner finns alltid kvar där, kärleken kan ta slut och därefter är det långt ifrån alltid som vänskapen kan bestå. så jag förstår dig definitivt på den punkten :)


#21 - Linnea

Åh, sååå härliga bilder - låter som bästa helgen 😊