Hektiska dagar
Hej på er! 
Dagarna bara rullar på och fort går dem också. Tyvärr blir det ju så att bloggen hamnar lite efter med jag ska verkligen försöka bättra mig. 
 
Gårdagen gick också i hundra knyck trots att jag var ledig. Jag gick upp relativt tidigt eftersom det blev ridhuset igen med Tino. Som sällskap fick jag även med mig Sara och hennes häst. Först blev det en kortis med dressyr, sen lite hoppning och avslutningsvis lite dressyr igen. Jag vill alltid ha Calltinos fulla fokus innan jag ska hoppa. Passet gick riktigt bra. Han hoppade verkligen som en Gud igår. Så himla stolt. Gjorde en liten bana på 4-5 hinder. Jag började med att hoppa varje hinder för sig bara för att Tino skulle känna sig trygg i situationen och sen gjorde vi det till en liten bana. Började med ca 50 cm och det gick bra. Sen höjde vi upp hinderna lite eftersom Sara och Jantar hoppar betydligt högre än vi. Det sista jag och Tino gjorde va att köra denna banan på ca 90 -1 m. Han gjorde det så jäkla snyggt och ju högre hinderna blir ju bättre hoppar han för då koncentrerar han sig mycket mer samt tycker det är så roligt. Han ser liksom inte meningen med att hoppa små plutthinder även fast det är viktigt det också. Efter den rundan var jag otroligt nöjd och bestämde mig för att sluta där och köra resten av passet i mjukgörande. Han gick i låg form och skötte sig så bra. Stolt över min prins!! Efter stallet var det iväg direkt till mitt fotojobb. Skulle fota en tjej och hennes hästar, blev väldigt bra bilder måste jag säga och jag hoppas verkligen att hon också blir nöjd när alla är färdigredigerade. 
 
Idag har det också varit fullrulle. Började dagen med att jobba 8-16 och det gick bra. Dagens rullade på även fast jag var ganska trött och sliten. När slutade blev det att åka till stallet direkt eftersom Tino hade tid hos en massör. Han måste ju också få unna sig. När jag var klar i stallet så blev det att åka till Johan & Julius för lite kalas och nu har jag precis kommit hem. En lång dag med ganska hektiskt schema. 
 
Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från gårdagen. Sedan blir det att sova. I morgon står jobb på schemat men innan dess ska jag åka en runda till stallet. Tino får vila i morgon och istället blir det mys och pyssel i stallet med min älskade häst! ♥
 
bjuder på en sommarbild en kall kväll som denna! 
 
#1 - Julia

Fin bild på dig!

sv: Åh tack detsamma fina du! kram

#2 - Boel

Låter som bra dagar!
Bloggen hamnar i andra hand, och så ska det vara.
Den ska inte stå ivägen för livet :)

#3 - MALIN

Hela denna veckan har varit hektisk för mig, så helgen har bara bestått av Netflix-tittande under täcket. Sånt behövs ibland!

#4 - NICOLE

Fullt upp :) Men hoppas du har roligt också under tiden. Och vad snygg du är!

#5 - Erika

Hoppas du får en fin söndag :)

#6 - MALIN

Svar: Haha jag försöker verkligen andas ut men det är mycket annat som står i vägen.... Hur mår du idag? Kram

#7 - Linnéa

Ja, den här helgen har verkligen varit helt fantastik vädermässigt :) Njutit... och har fått gjort en herrans massa, vilket också känns bra <3

#8 - JoJo

bloggen har hamnat efter för mig också den senaste veckan då jag har haft typ fullt upp varje dag efter jobbet. det blir så ibland :) såå fin bild på dig!

sv; ja jag tycker också att svart och vitt är supersnyggt tillsammans! :D

kul att du börjar få ett resultat nu efter allt slit och all tid du har lagt ner :)

hehe ja, det lönade sig tydligen :) det var en rolig tävling faktiskt! :D

låter som att du hade en bra fredag :) kul med lite fotojobb. gick det bra? igår så blev det shopping med en saknad vän och sen på kvällen så var jag och snackade lite skit med en annan vän till mig :) hoppas du har en fin söndag vännen! kramis

#9 - NICOLE

SV eller hur :D
Jadå det kommer det nog att göra :)

#10 - linah

sv; tack fina du:D!

#11 - Ida Lindborg ♡

låter som bra dagar, vad vacker du är!

#12 - Linnéa

Tack detsamma... och superfin bild förresten <3

#13 - Alice

Så härligt att det gick så bra! ^^ Alltid roligt att höra! <3

#14 - Julia

sv: Ingen fara sötis! kram

#15 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Ja det är svårt att hinna med alltihop!

#16 - Linnéa

Nämen tack du, tack du... Fick passa på att fota lite i solskenet förut - så fint med alla båtar som ligger kvar i hamnen <3

#17 - Josefine ♔

Fina du vännen!! <3

Så glad över att du börjar lära dig hans knappar. Vad du ska göra för att kunna få ut honom maximalt beroende på vad du ska göra. DET är grymt! Det är professionellt ;)<3