Jag säger bara WOW
Asså jag hade gjort ALLT för att vara tjejen i denna videon!! 
Som jag älskar denna underbara människa alltså, jag är så stolt över honom. Precis lika stolt som jag va när jag såg hans första klipp på youtube eller som när jag va på hans konsert. Jag kommer alltid vara en trogen "Belieber" och även fast han inte är i världens centrum kommer han alltid vara i centrum för mig!

#1 - Netti

Vad härligt att du gillar honom så mycket! Kram

#2 - Carolina Thoor

Sv; låter bra, det är bara att kämpa på! :D

#3 - Boel

Han är så himla duktig! Så himla himla stolt över honom!
Han kanske inte är namnet på allas läppar, men kommer alltid vara i alla beliebers hjärtan <3

#4 - Johanna Utterberg

Vad kul att ha en sån "idol" som man känner så starkt till! :)

#5 - Julia

Han är verkligen bra!

sv: Åh tack så jätte mycket! Ja förstår det! kram

#6 - Erika

Den låten blir faktiskt bara bättre och bättre!

#7 - NICOLE

Den låten är faktiskt bra! =)

#8 - Ida Lindborg ♡

Jag håller verkligen med dig, är så stolt över denna fantastiska människa! :D ♡

#9 - NICOLE

SV Jaa åh det var det *.* Ett måste när man är där haha :)

#10 - NICOLE

SV Japp det är i Örebro :) Så du får komma hit o hälsa på :D

#11 - Carolina Thoor

Sv; ja, haha det hade varit något! Niclas kommer återigen hem från klassresan och jag har blivit miljoner eller så ;) häftigt ändå!

#12 - NICOLE

SV Jaha men vad kul! Hoppas vi stöter på varandra :D Bodde din pappa här? Eller var det förut kanske?? Minns inte riktigt :)

#13 - NICOLE

SV Ja precis jag hade för mig det! =)
Hoppas du haft en härlig dag!

#14 - Petra

sv ja det får du göra den oljan är super bra mot håret

#15 - Carolina Thoor

Sv; det kan man ju säga! Vad paff JAG hade blivit haha! :D

#16 - amanda

Åh han är så fin!

#17 - Carolina Thoor

Sv; tack, jag har haft en helt okej dag idag. Hoppas du också haft det!
Och hoppas du också får en fin fredag imorgon, tackar! :)

#18 - NICOLE

SV Ja men precis :D Härliga fredag! Har du några speciella planer?

#19 - Johan

Nja, det finns ju bättre tycker jag :)

SV: Kunde du alla då? :)

Haha nej, det gör det verkligen inte. Den är gansska meningslös egentligen, men det kanske är just därför den på något sätt ändå blir bra :P

#20 - linah

samma här! hans nya låt är såå grym!

#21 - Lovisa Magnusson

Faktiskt inget större fan av honom, men denna låten är ju otroligt bra!! <3

#22 - Nettan

Han har gjort några bra låtar men är inget fan av honom :/

http://nouw.com/Nettan

#23 - sara

Bra låt!! :D