Hiss & Diss
 
- Att sommaren snart är här. 
- Det verkar som att jag får semster på den perioden som jag har önskat. 
- Grillning!! Så himla gott! 
- Att jag har hittat en kille som jag älskar med hela mitt hjärta, det hissar jag otroligt mycket! 
 
 
 
 
- Att läkningen med mitt knä just nu går bakåt.
- Jag jobbar otroligt mycket just nu och har svårt att hinna med. 
- Att jag fortfarande inte har kunnat sätta mig på hästryggen, saknar det så!
- Jag saknar mina vänner något otroligt! 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa! :)

#2 - Bambi

Jag hissar också att du har hittat en kille som du älskar av hela ditt hjärta ^^ Sjukt fint verkligen!

Tråkigt att höra om ditt knä!! :/

#3 - Linnéa

Härligt :p

Åh, då ska jag försöka komma ihåg att säga grattis då <3

#4 - Netti Starby

Vad roligt att du har träffat en sådan bra pojkvän! <3 Kram

#5 - Tilda Barkselius

Åh vad myckr härligt du har, jobbigt bara att det går så långsamt med ditt knä!!

#6 - NICOLE

Åå vilka jobbiga minus :( Men som tur är var det väldigt bra plus på din lista =)

#7 - Jessica

Härliga hissar! Dock tråkigt med knät.. Lider med dig! :(

#8 - juliette

kul att du har hittat en kille som du älskar! kärlek är verkligen underbar!

#9 - Tuva Björnwall

åh förstår att du saknar hästryggen.. <3

#10 - Anita

Fina bilder <3

#11 - Polly Svensson

Kul med hiss och diss. Tråkigt med ditt knä, att det aldrig ger med sig. Kram

#12 - Carolina Thoor

Hiss - sommaren är redan här! Så underbart med det här fina och underbara vädret!
Diss - tråkigt att knä-läkningen går bakåt och att du ännu inte har hunnit upp på hästryggen :(

Sv; tack ska du ha! :D

Ja, det är det verkligen. Alltid mysigt att äta ute :D

#13 - Tilda

Usch vad jobbigt med ditt knä! Hoppas verkligen du snart blir bättre finaste! Massor av kramar♥

#14 - VERONICA - fashionblog

Hoppas du blir bättre fina du! Kramar!!

#15 - Sätilaryttaren

Usch vad tråkigt med ditt knä!

sv; tack så mycket :)

#16 - Vicktoria

Men åh tack snälla goa du <3 Ja det var verkligen en lättnad att se att allt var som det skulle, dock låg den lite dumt så vi kunde inte riktigt kolla hjärtat ordentligt, därför vi ska dit nästa vecka. Men jag är inte det minsta orolig för det, ser fram emot det super mycket :) <3

Vilken härlig hisslista, så underbart med sommar, semester, kärlek & grillning!

#17 - Terese

Aw så fint!

sv. Tack så supermycket!
Kramis

Svar: Tack fina du! :)
Emelie Andersson

#18 - jessy

Hissar med sommaren och grillning haha :D

#19 - Johan

Med det här vädret så är sommaren redan här ;)

När var det du skadade knät? Kännssom det var ett bra tag sedan nu...

SV: Haha, nej, roligt är det väl inte direkt, men nödvändigt och välbehövligt inför framtiden. Jag fick väl mina första flyttahemifrånsaker när jag var arton tror jag...

Helgen var bra, som du kunde läsa iinlägget :)

#20 - natalia

Så roligt inlägg, älskar de!

#21 - sandra.

Älskar också grillning :D

#22 - MALIN

Kul att läsa :) Sååå härligt att sommaren är här! Kram

#23 - Sanna

Va rolig läsning, tråkigt dock med ditt knä :(

#24 - RockBarbie

Ja den var riktigt god :) Skönt att du får semester när du önskat. jag fick se diag att jag också har fått det :)

#25 - linah

du o din pojkvän är sååå fina!! <3

#26 - Josefine ♔

Grillning är verkligen helt fantastiskt på sommaren :D Är också så himla glad för att du äntligen hittat dig någon som verkar passa så bra ihop med dig :*

#27 - ajlimullersandvik.blogg.se

dina hissar är ju fina i alla fall :D

#28 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kul att läsa :D. Även om dissen inte är så rolig så klart :).

#29 - Erika

Hoppas att det under "diss" snart kan ändra sig och åka upp till "hiss", men annars får man se det positivt ändå :)

#30 - Denise

Vilka härliga up's du har just nu! :D

#31 - Gabriella

Åh så roligt inlägg, tråkigt att höra angående läkningen!!

#32 - Vicktoria

Ja eller hur, det är inte mycket som slår babyskor så himla söta! <3

Jag förstår det, Henke får semester vecka 28 så jag längtar ihjäl mig tills dess redan nu :P

#33 - jessy

Hoppas du haft en bra dag! :) kram

#34 - Linnéa

Är det idag du fyller eller imon? <3

Hoppas veckan börjat bra :)

#35 - sandra.

Så roligt att du är med :)
hoppas du haft en bra dag <3

#36 - Linnéa

Hihi, ok då vet jag <3

#37 - Ramona

Så mysigt med kärlek :) Så fint att ha hittat någon man älskar så mycket. Hoppas ditt knä snart blir bra och att du kan börja rida igen. Kram och ha en fin dag :)

#38 - Erika

Grilla är ju såå gott :D

#39 - INREDNINGSVIS

Det är alltid bra att vara tacksam för det man redan har jag brukar säga tre saker jag är tacksam för varje kväll till Universum, tror mycket på The Secret och law of attraction :) Hoppas du haft en solig helg annars.

Idag har jag power of prydndaskuddar samt tävling på bloggen:)

Ha en kanonvecka!

LOVE Maria