Miss my lovely friend
Saknaden för denna människa är så otroligt enorm! Det var ett bra tag sedan jag träffade denna bruden nu. Varje gång vi har tänkt träffas har det kommit annat emellan. Jag skadade mig och kunde inte ta mig någonstans, vi har jobbat om varandra hela tiden, hon har varit iväg på lite småtripper osv. Men jag märker att jag behöver träffa henne för att få min fulla energi och just därför känns det så tomt och tråkigt att jag inte har kunnat få tid till att träffa henne. 
 
Hon är så stor del av mitt liv min älskade vän. Hon tillför så himla mycket och ger mig så mycket ork. Jag skulle aldrig klara mig utan henne vid min sida. Vi har så mycket minnen tillsammans och varje gång vi ses så skapar vi nya. Stora som små, men även de små betyder så oerhört mycket för mig! 
 
Hon är som systern jag aldrig fick och hon gör mig så stolt! Stolt över att få ha en vän som henne men framförallt är jag stolt över henne! 
I love you my dear friend! ♥


#1 - ISABELLA

Så fint inlägg :)

#2 - Carolina Thoor

Åh vad fint skrivet om din vän och jag hoppas att hon verkligen förstår hur mycket du saknar henne <3

Sv; ja, visst var det lite roligt! Jag såg att en tjej hade gjort den på hennes blogg och tänkte göra likadant då! :D

Nej, det är verkligen inte kul att behöva känna att man faktiskt har ont i magen i för väg och att jag eventuellt kan hamna i bråk igen eller hos chefen. Jag vet ju inte vad jag har gjort förutom att hon uppfattar det som att jag har tappat intresset för att arbeta men det är så tvärtom, så jag hoppas att jag gör ''rätt'' den här gången :/

#3 - Sarah

nja då sär

#4 - Fanny

åh vilket gullig text :'( Blev rörd <3 Kram på dig, hoppas du har en fin helg

#5 - Tilda

Åh så fint skrivet! Förstår att ni saknar varandra <3

#6 - Johan

Det är fint att ha så fina och nära vänner :)
Förstår att du saknar henne!!

SV: Wow, klart jag blir imponerad av dig!
Varför tittade du på delar av matchen? Känns inte som ditt förstaval på TV direkt ;)
Jag bara skrek rakt ut när Montpetit avgjorde i förlängningen, wow, alltså, jag kan knappt fatta det än, att vi nådde hela vägen, att vi är hemma igen! :D

Lyssnar du på vad alla andra i din omgivning säger och tänker då?

#7 - Ida Lindborg ♡

vad fina ni är, så fint skrivet♥♥

#8 - Tilda Barkselius

Jättefint skrivet, hoppas ni får möjlighet att ses snart!

#9 - Alice

Så fint, hoppas ni får ses snart! <3

#10 - Tuva Björnwall

så fint skrivet!! :)

#11 - Tina

Åh älskade duu!! Gud vad glad jag blev när jag gick in på din blogg! Jag kan säga att jag kan inte annat än hålla med dig! ❤️
Jag saknar dig så enormt mycket så det finns inga ord för det! Har inte alls samma energi som jag har när jag precis träffat dig!❤️ Vi har så många fler minnen att skapa! ❤️ Älskar dig min fina syster! ❤️

Du och jag har ett band som aldrig kan brytas! ❤️
Love you finaste du!❤️

#12 - Polly

Va gullig du e gumman. Ni har en fin vänskap. Kram

#13 - JoJo

vilket fint inlägg du har gjort till henne :) jag hoppas att ni får träffas snart.

sv; vad roligt att du också vill åka dit :)

bara ärlig fina du! <3

tack vännen, min helg är bra och rätt mysig. hur är din helg? kram <3

#14 - Days by Johanna

Hoppas ni snart kan träffas =)

#15 - johanna

fina ni är!

#16 - sandra.

Så himla fint skrivet, ni är så fina båda två!
Härligt med en sån bra vänskap, <3

#17 - Bambi

Men aw vad fint skrivet <3 Hoppas ni får ses snart så att ni liksom kan få ta lite energi av det positiva!!

#18 - jenny karlsson

åh vad fint!

#19 - Pauline Hurtig

så fint!

#20 - Johanna

Vilken fantastiskt fin text, blev otroligt rörd, kanske för att jag själv relaterade till en av mina närmsta vänner när jag läste texten. Det är så fantastiskt att man har vänner som alltid står kvar, trots att man inte hinner ses så vet man att de finns där. Hoppas du får umgås med din fina vän snart! <3

#21 - Josäfin Andersson

så fint!! (+ så söt bild på er!)